نجرابی: پاکستان تروریست پرور را منزوی کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۵/۳/۵ کد خبر: 116272 منبع: پرینت

از کشورهای غربی می خواهیم از طرق صلح آمیز و بدون خشونت مثل تحریم های سیاسی و اقتصادی این کشور را منزوی کند، پاکستان از حیث منفعتی که از ناامنی در افغانستان می برد هر روز به بهانه مرگ ملا عمر یا مرگ ملا اختر یا مرگ ملایان دیگر پروسه صلح در افغانستان را به تاخیر می اندازد.

چرا حکومت از پاکستان در شواری امنیت سازمان ملل شکایت نمی کند و در اعلام موضع دقیق خود نسبت به این همسایه تروریست پرور تعلل می کند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، میرداد نجرابی عضو مجلس نمایندگان امروز 5 جوزای 1395 در جلسه علنی پارلمان با اشاره به جریان کشته شدن ملا محمد اختر منصور در پاکستان اظهار کرد: یافتن رهبران طالبان در پاکستان نشانه حمایت انکار ناپذیر این حکومت از طالبان و دیگر گروه های تروریستی است.

وی افزود: شورای ملی افغانستان باید شکایتی بر علیه پاکستان به شورای امنیت سازمان ملل متحد تنظیم و ارسال کند چرا که در مقابل چنین وقایعی سکوت جایز نبوده و مجامع بین المللی باید صدای ما را بشنود.

وکیل مردم در پارلمان در اعتراض به موضع منعطف حکومت در برابر پاکستان گفت: حرف من با سران حکومتی است که چرا در اعلام موضع دقیق خود به شورای امنیت سازمان ملل نسبت به این همسایه تروریست پرور تعلل می کنند؟ درحالیکه هر روز در ارزگان، هلمند و سایر ولایت ها به دلیل حضور طالبان قربانی می دهیم.

او در ادامه افزود: از کشورهای غربی می خواهیم از طرق صلح آمیز و بدون خشونت مثل تحریم های سیاسی و اقتصادی این کشور را منزوی کند، پاکستان از حیث منفعتی که از ناامنی در افغانستان می برد هر روز به بهانه مرگ ملا عمر یا مرگ ملا اختر یا مرگ ملایان دیگر پروسه صلح در افغانستان را به تاخیر می اندازد.

کد(14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نجرابی...حرف مفت میزندکدام کشوردرشورائ امنیت طرف افغانستان رامیگیردآمریکاروسیه چین ویاکدام کشوردیگه

>>>   ایا ملل متحد و جامعه جهانی از اینکار ترورست پروری پاکستان بی خبر است نخیر چنین نیست من وتو که میبینیم و واقف هستیم که پاکستان مرکز تروریزم وتسهیل کننده وتجهیز کننده ومرکز تعلیمی ترورستان است چطور گفته میتوانیم که ملل متحد وجامعه جهانی از اینکار پاکستان بی خبر بشد انها از کار پاکستان در مورد تربیه وپرورش وهمویل وتجهیز ترورستان توسط پاکستان کاملا اگاهی دارند وگاه وناگاه از طرف سخنگویان کاخ سفید ونظامیان امریکا در ارتباط مرکز ترورستی در خاک پاکستان پرده بر میدارند وحرف های گفته میشود اما اقدامی که پاکستان را وادار سازد که از ترورست پروری دست بردار گردد تا کنون روی دست گرفته نشده وبه همین لحاظ پاکستان بکار ترورست پروری اش ادامه داده واز طریق همین ترورستان بنام های مختلف ملا واخند و غیر می خواهد اهداف شوم شانرا براورده سازند بخصوص در کشور ما گاهی بنام حزب اسلامی وزمانی بنام طالب وملا ترورستان را نام گذاری کرده وبخاک ما میفرستند وجنایات بشری را انجام میدهند .

>>>   برادران محترم پاکستان یکی ار ایالت های امریکاست شما منتظر بمانید که افغانستان نیز مانند پاکستان برای بقیه کشورهای همسایه تروریزم پرور خواهد شد من وشما فقط میگوییم از افغانستان هستیم برای فعلا صاحب اصلی اش امریکاست اون تسمیم میگیرد اون ریس جمهور تعین میکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است