کشتن منصور در جهت مبارزه با تروریزم نبود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۵    ۱۳۹۵/۳/۵ کد خبر: 116268 منبع: پرینت

گفته می شود کشته شدن منصور، توسط آمریکا و با همکاری پاکستان انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، سیدعبدالمقدم امین، آگاه سیاسی گفت: پاکستان از جمله کشورهایی است که با آمریکا بسیار نزدیک است و این کشورها با هم منافع مشترک را در منطقه دنبال می کنند. تمام رهبران طالبان، در دوران های مختلف در پاکستان قرار داشتند یا تحت کنترل و رهبری این کشور قرار داشته اند و با حمایت آمریکا تمویل می شدند.

به باور وی، به احتمال زیاد کشته شدن منصور، بدلیل تضاد افکار وی با منافع آمریکا و پاکستان بوده است نه برای مبارزه با تروریست و دهشت افکنی. چرا که تا بحال آمریکا کاری در جهت از بین بردن تروریزم نشان نداده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سفر های رهبر طالبان به کشور همسایه غربی ما و نزدیکی شان با روسیه با عث شد تا پاکستان با امریکا در کشتن وی همدست و همنوا شوند.

>>>   به هر جهتى كه بود مهم نيست. مهم اين است كه يك خاين و وطن فروش ديگر كه دست اش به خون هزاران هموطن ما آلوده بود كم شد. صبر جميل به برادران راضى اش.

>>>   ملااشرف غنی ملاگلبدین ملاسیاف ملامنصور ملاعمرملاکرزی همگیشان باید به جهنم واصل شوند تا کشورما افغانستان ازجهالت نیجات پیداکندهمه مردوم افغانستان را بیچاره و بد بخت ساخته این ملاهای سودخور
ودیوانه...س ع

>>>   علت کشته شدن منصور سیاسی وتماس باروسیه بود که نابود شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است