شیوه های اعلان تلویزیونی در سطح جهان و افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۳۹۵/۳/۵ کد خبر: 116264 منبع: پرینت

در امریکا: یک مرد سیاه پوست ناگهان از رینگ خارج می شود، بازوهایش را می پنداند و دو دختر زیبا بازوهایش را محکم می گیرند و نوشیدنی پر انرژی را تبلیغ می کنند.

در آلمان: سه زن با اندامی مناسب با لبخند می گویند ما تا حالا ده کیلو لاغر شدیم و اینها در نتیجه استفاده مداوم از دوای لاغر کننده است.

در ایتالبا: دختری را نشان می دهد که با استشمام بوی عطر یک مرد مست می شود و بعد به مرد لبخند میزند و آخرش هم سه تا نقطه...

در فرانسه: یک مرد با ژلیت ریشش را می تراشد و دختری دیگری با لبخند صورت مرد را می بوسد و اعلان تیغ ژیلت مردانه نمایش داده می شود.

در روسیه: یک دختر و یک پسر روبروی هم دندان های شان را برس می زنند و بعد کِریم دندان حاوی فلوراید ظاهر می شود و می گوید بهترین کِریم دندان جهان.

در هند هم یک دختر با موهایی تا به کمر رسیده، اعلان روغن موی هندی می کند و ده تا بچۀ فیلم های هندی اطراف اش را می گیرند و همینطوری برای دلخوشی خودشان چیزی در و دیوار است از بین می برند.

در افغانستان: شما در حال فکر کردن به آیندۀ خوشآیند در افغانستان هستید که ناگهان گوینده تلویزیون با صدای خطرناکی فریاد می کشد؛ افغانستان گژدم ها دارد، مارهای زهرآگین دارد، زنبورها دارد، ملخ ها دارد و افغانستان طالبان دارد.

در نتیجه اینکه زیباترین صحنه های جهنم با جلوه های ویژه در افغانستان تبلیغ می شود.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقا مهدی واقعیت می گوید .

>>>   توجه !
لطفاً به مطالب جدی زیر توجه کنید
نقش نفاق افگنی تلویزیون طلوع درپیامهای پوشیده در اخبار ها.
عدم رعایت بی طرفی دربین اقوام وملیت های ساکن افغانستان .
جاه دادن همیشگی اخبار در مورد امریکا واسراییل.
لعلی از دانشگاه کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است