از ارسال پیام تسلیت تا خواسته جدید حکمیتار از طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۵/۳/۵ کد خبر: 116260 منبع: پرینت

در نامه حکمتیار خطاب به طالبان آمده که مشورت من به طالبان در این وقت حساس این است تا برای حل بحران جاری در کشور، هم در خصوص صلح، هم به ارتباط جهاد و مقاومت و آینده افغانستان، یک موضع مشترک اختیار کنیم."

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، گلبدین حکمیتار رهبر حزب اسلامی ضمن اعلام همدردی با خانواده ملا اختر منصور، خواستار ایتلاف با طالبان شد.

حکمتیار در نامه خود از طالبان خواسته که با حزب اسلامی و به رهبری وی ایتلاف کرده و در خصوص صلح صحبت کنند.

در نامه حکمتیار خطاب به طالبان آمده که " مشوره من به طالبان در این وقت حساس این است تا برای حل بحران جاری در کشور، هم در خصوص صلح، هم به ارتباط جهاد و مقاومت و آینده افغانستان، یک موضع مشترک اختیار کنیم."

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   موش خودش در غار جای نمی شود، یک چج را هم در دُم خود بند میکند.
(چج یک قاب بزرگ بوریائی ست، که مردم روستائی برای جدا کردن گندم از کاه استفاده می کنند).
این ... پیر باز کنجاره خواب می بیند.

>>>   این غلام پاکستان و بی حیاترین رهبر جهادی با هیچکس نبوده که ائتلاف نکرده وبه او خیانت نکرده باشد ، ای خداناترس ظالم ـ تو که با اشرف غنی احمد زی وامریکا درمقابل چهار ملیون دالر ائتلاف کردی وخود راتسلیم امریکائی ها نمودی باکدام رو وعزت وآبرو پیشنهاد ائتلاف با طالبان میکنی ٬ ای بی عزت فروخته شده و ای انسان بی حیا وتاریخ تیر شده !!!
وقتی باطالبان پیشنهاد ائتلاف کن که هم پیمانانت مثل اتمر، محمدخان ، ارغندیوال ، فاروق وردک ، کریم خرم ، شیرمحمدکریمی ، ستانکزی ودیگرغلامان حلقه بگوش امریکا همکاری خودرا بادولت دست نشانده قطع وبه صفوف مجاهدین بپیوندند ، درغیر آن گوشهٔ عزلت اختیارکرده واز دامن امریکا وانگلستان ازطریق پیرسیداحمدگیلانی پول حرام را بافرستادن دخترهایت به سفارت ایشان بدست آر واز کلمهٔ جهاد ومقاومت وسیاست دست بردارشو!
... به هیچکس وفانکردی!!!
مولوی قیام الدین

>>>   گلبدین هیچ وقت به دولت نخواهد پیوندید اینها همه بازی ها وچالهای جدید راکتیار است
فرهمند
مسکو

>>>   نظر بدي نيست اگر صادقانه باشد.
مولوي سبان قل لندن.

>>>   حکمتیار پل بین

>>>   خطر خطر خبر خبر خطر خطر

>>>   مشوره نیک وبا درایت کامل وبا حکمت آراسته برایشان داده ،امید دولتمندان کابل هم چنین هوشیار وبیدار باشند .
عبدالله ریحان

>>>   کسیکه از علم دین اگاهی ندارد ونام مولوی را بر خود می چسپاند گفتار ان چه اعتبار خواهد داشت واگر کسی واقعا علم دین را خوانده باشد وواقعا مولوی بوده باشد هر گز طالبان اجیر شده پاکستان قاتلین ملت افغانستان را مجاهد خطاب نمیکند ازین ملا وطالب ومولوی های ساخته شده پاکستان که از علم دین بهره ی در ذهن شان ندارند زیاد است که ای اس ای پاکستان به غلامان واجیران اش نام گذاری کرده است

>>>   حکمتیار اسمش به عنوان مجاهدین مقابل شوروی تا هنوز مانده.
ولی همین حکمتیار بود که پای آمریکایی های کافر را به افغانستان باز کرد.
اگر حکمتیار از اول با برادران مجاهدش جنگ نمی کرد.
چگونه طالب پاکستانی در افغانستان راه پیدا می کرد.
البته ناگفته نماند حکمتیار به طالبان پاکستان افتخار می کند.
حکمتیار اگر دلش به کشور افغانستان و مردمش می سوخت در گیری قومی را دامن نمی زد. به جای جنگ با مسعود و ازبک ها به مذاکره می نشست.
دولت های خارجی حتی مسلمانش دلشان به حال مردم افغانستان نمی سوزد.
بلکه مانند دو برادر که سر ارث پدریش می جنگند خواهند بود.
پس باید خود افغانستانی ها به فکر دولت و ملتش باشند.
خوشا به حال افغانستانی ها که کشورش به لحاظ پیشرفت از آخر به طرف پیشرفت اول است.
ما یک پالایشگاه نفت داریم؟ ما یک هواپیما ساختیم؟ ما یک نیروگاه برق فشار قوی خودمان ساختیم؟
خوب فکر کنیم. کشور ما از آخر هم اول نیست بلکه مثل مردم قرون وسطای مسیحیت هستیم که هیچ قابل مقایسه با کشورهای قرن 21 نیست. آدمهای این کشور خیلی بسیطند فقط می توانند گوسفندچرانی کنند و یک خانه گلی داشته باشند راضی هستند.
فکر می کنند اسلام همین را می خواهد. بد بخت اسلام زندگی با عزت را می خواهد و اسلام مسلمانانی را می خواهد که از هر جهت سرور روی زمین باشند، از جهت خانه سازی از جهت ابزار سازی از جهت فرهنگی زیستن، از جهت صادر کردن فرهنگ خود به کشورهای خارجی و ... ما آدم های دنیا را فراموش کردیم که هیچ خودمان را هم نمی پذیریم. وظایف ما در قبال پیروان ادیان دیگر خیلی سنگین تر از وظایف شخصی خودمان است.
خودمان را مسلمان چند آتشه هم می گیریم.
آبروی اسلام را ما داریم در قرن 21 می بریم. یعنی اینکه اسلام فرهنگ ندارد. مردمش سطح فکری پایین دارند. عقلشان کمند که از ذخایر خدادادی استفاده کنند. آدم های خون آشام دارند. کشتن انسان را که هم نوع خودش هست مایه سعادت می دانند. شما کدام حیوان را که از یک نوع است همدیگرش را بکشند.
جز آدمهای پست فطرت که همدیگر را می کشند.
ما افغانستانی ها الآن در دنیا این پیام را می دهیم که مسلمان هستیم و اسلام آدم های کم مغزی مانند افغانستانی ها دارند که در قرن 21 هیچ چیز جز راهزنی و کشتن همدیگر بلد نیستند.

شهرستانی. باعرض پوزش از روشنفکران.

>>>   پيام حكمتيار با عكس ان انتشار يافت و اواز هم از حكمتيار طوريكه اكثرا مي گويند از حكمتيار نبود شائع است كه حكمتيار مريض است اين بيانيه بنام حكمتيار ساختگي است

>>>   حکمت یار آلت دست پاکستان .عربستان .ترکیه و انگلیس است . شعار اسلامی می دهد اما با انگلیسی ها همکاری می کند. سعودی خود آلت دست انگلیس و آمریکا است. چه طور جناب استاد حکمت یار و تفسیر قران هم به زعم خودش نوشته است نمیفهمد و یا خود را به نه فهمی می زند.

>>>   گل بیدین یک مهره سوخته و یک شخص بی ارزش است که تاریخ مصرفش گذشته۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است