آمریکایی ها: وحدت حزب دموکرات در خطر نیست
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۱    ۱۳۹۵/۳/۴ کد خبر: 116209 منبع: پرینت

گالوپ؛ آمریکایی ها می گویند وحدت حزب دموکرات در خطر نیست.

بر اساس نظرسنجی اخیر موسسه گالوپ 70 درصد از طرفداران حزب دموکرات آمریکا می گویند که برغم احتمال شدید شکست برنی سندرز در رقابت ها و نامزدی هیلاری کلینتون از سوی کمیته حزب، ادامه این رقابت ها به شکاف حزبی و دو دستگی در کنوانسیون این حزب منجر نخواهد شد.

ادامه مبارزات انتخاباتی برنی سندرز نامزد توسعه طلب حزب دموکرات علیه رقیب پیشرو خود هیلاری کلینتون نگرانی های زیادی را در میان رهبران این حزب ایجاد کرده و خطر بروز دو دستگی و نفاق در کنوانسیون حزبی را بوجود آورده است.

موسسه پژوهشی گالوپ با نگاهی به این احتمال در نظر سنجی اخیر خود از طرفداران حزب دموکرات آمریکا سوال کرده است که آیا ادامه مبارزه های انتخاباتی میان دو نامزد این حزب در نهایت لطمه ای به وحدت ان وارد خواهد کرد یانه.

70درصد از حامیان هر دو رقیب انتخاباتی این نگرانی را بی اساس دانسته و گفته اند که ادامه این رقابت ها در نهایت لطمه ای به یکپارچگی حزب مذکور نخواهد زد.

گالوپ یادآور شده است که شمار دموکرات هایی که بر چنین باور هستند نسبت به نظرسنجی های ماه گذشته تغییر چندانی نداشته است و اضافه کرده است که فقط 25 در صد از دموکرات ها همچنان ادامه این رقابت ها را برای وحدت حزب زیان آور دانسته اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است