ملا اختر منصور 3 ماه پیش کشته شده بود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۴    ۱۳۹۵/۳/۳ کد خبر: 116192 منبع: پرینت

ملا اختر محمد منصور رهبر طالبان 3 ماه پیش کشته شده است.

آوازه مرگ ملا اختر محمد منصور در این زمان خاص جز بازی های سیاسی و انحراف اذهان مطلب دیگری نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، مولا رحمانی عضو مجلس نمایندگان امروز دوشنبه 3 جوزای 1395 در صحن علنی پارلمان گفت: آوازه مرگ ملا اختر محمد منصور در این زمان خاص جز بازی های سیاسی و انحراف اذهان مطلب دیگری نیست در حالی که این فرد، 3 ماه پیش کشته شده است.

وی تصریح کرد: داستان مرگ ملا منصور شبیه مرگ ملا عمر بوده که 2 سال آن را پنهان کردند و در جای مناسب خبرش اعلام شد.

این عضو مجلس نمایندگان هشدار داد که نباید فریب این بازی های سیاسی را خورد.


کد(14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دولت خواب برده ما حالا خبر شد یا قبلن خبر بوده بخاطری که برادر های کرزی صاحب هستند چیزی نمیگفت. شاید کرزی واشرف فاتحه مرحومی لعنتی را هم بگیرند یک قاتل ملت کم شد دوزخ جایش باشد برای همیش. زیرا بسیار مردم را قتل کرده بود.اوبیدولو.غازی.

>>>   ما منصور های زیادی داریم و در رهبری هیچ مشکلی نداریم . اگر خبر شهید شد اختر محمد منصور درست باشد این یک مصیبتی بزرگی برای امت ... است خداوند این مرد بزرگوار را ببخشد و به ایشان پاداش دهد و جنت فردوس نصیبش شود . امارت اسلامی افغانستان قبلا چنین حملاتی بزدلانه را پیش بینی کرده بود . اشغالگران و کاسه لیسان در قلب کابل اماده حمله باشند که تک تک شان را هلاک خواهیم کرد . انشاء الله انتقام امیر امارت ... را خواهیم گرفت و به دشمنان جواب دندان شکنی خواهیم داد . و در ضمن اوضاع از این هم متشنج خواهد شد . یعنی کمر در عقرب.
حبیب الله یوسفزی

>>>   این جـــاهــــــــــلان نزد آی اس آی برابر یک موش ارزش ندارند هرزمانی خواسته باشند سر شانرا زیر بالش میکنند وبجایش یک مزدور فرمانبردار دیگر را می نشاند تا زمانیکه لازم ببینند وگردنش رابزنند
گیلگمش

>>>   بهر صورت نصیب اشرار ما کشته شدن است اگر صلح کند پاکستاتن می کشد اگر نکند امریکا می کشد

>>>   لطفاً از نتیجه جلسات طالبان بخاطر جانیشین ملااختر منصور که بعداً کی انتخاب میشه و روی چی اشخاص فعلا بحث جریان دارد نشر نمایند .
رحیمی از کابل

>>>   بازی امریکاست که چه وقت چه کاری کند.
HA.AF

>>>   راست است هیچ عقل سالم این نوع کشته شدن را قبول نمیکند شخص که اصلا قابل شناخت نیست که انسان است و یا کدام لاشه مرکب اما پاسپورتش سالم حتی دود هم نزده یک عوام فریبی است شاید همین حالا درارگ افغانستان و یا هم در جای امن دگری باشد این نوع کارها صرف افکار عامه را مغشوش کردن است با آن هم اگر این فرد کشته شده باشد هم جای خوشحالی نیست نه بودنش نقض داشت و نه مردن اش مفاد در هر مدرسه پاکستان و افغانستان به هزاران اختر منصور در روز اموزش میگیرد و گذشته از آن اختر منصور یک دشمن مشخص بود افغانستان باید مرگ های را جشن بگیرند که در داخل ارگ ریاست جمهوری موقف گرفته و روزانه با زندگی هزاران انسان بازی میکند و از درون کواردینات میدهد اما لباسش دوست به امید روز مرگ این نوع دشمنان مردم افغانستان
جاغوری

>>>   حکمتیار هم مرده خو حالی برای ... بودیجه میگیرند

>>>   من کاملاً موافق استم به این خبر چون اینکار بار بار تکرار شده است و 3 ماه قبل همان حادثه که بوقوع پیوسته بود ملامنصور محوه شده بود ولی بنابر بعضی معاذیر طرفین موضوع را بشکل مخفیانه پنهان ساخته بودند تا اذهان گروه های در گیر مغشوش نگردد. به هر حال ما فقط یک دشمن داریم آنهم مداخله نظامی و نظامیان پاکستانی است که کشور ما را طی چند دهه تحت عناوین مختلفه به ویرانه مبدل ساخته ولی تا دیروز برای پاکستان دعای خیر میکردیم امروز جز تباهی و بربادی شانرا آرزو نداریم, الله ج دعای ما را به دربار خود قبول و مقبول بگرداند, آمین یا رب العالمین

>>>   حبیب الله یوسفزی حیف این نام انسانی که بالای تو نوکر .. صفت آی اس آی گذاشته شد, منتظر شهامت و قهرمانی نیرو های امنیتی افغان باشی که تا پنجاب همرای تمام کاسه لیس های دالخور خواهی رسید...بر شما پست ...ن, واقعاً تو نه تنها افغان نیستی بلکه این اسم مستعار تو است و خودت زاده یک پنجابی ... است و بس

>>>   شهادت افتخار است غلامی شرمنده گی هست

>>>   یوسفزئ(انتحارزی): هزار ها منصور که داشته باشید چون مورد خشم وغضب مردم و خداوند"ج" قرار گرفته اید.وپایه واساس مردمی ندارید،انشاالله محکوم به شکست وزوال هستید.مردم با شهامت افغانستان را نترسان. واز لاف وپتاق ات کسی نمیترسد.زندگی به دست خالق توانا "ج" است.واوضاع وطن به طرف بهبودی میرود.کمر تان شکست.

>>>   امریکا وپاکستان ودیگر طرفدارهای شان هر لنگوته دار را که دیدند ماما گفته میدوند خبر نبستند که مامای اصلی کیست.

>>>   ملا کرزی که بعداز مرگ ملا منصور در حال کوما رفته بود بعد از پنج روز به حال آمد و درحالیکه به مشکل صحبت میکرد مردار شدن لالایش را تقبیح کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است