با آمدن حکمتیار فاز جدید سلطه گری ها آغاز می شود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۵/۳/۳ کد خبر: 116178 منبع: پرینت

با آمدن حکمتیار فاز جدید سلطه گری شوونیست ها آغاز می شود!

تفاهمنامه صلح با حزب اسلامی حکمتیار نهایی شده و به امضا رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر لطیف پدرام، عضو مجلس نمایندگان گفت: آقای حکمتیار که قرار است وارد کابل شود در یک نوار صوتی اقوام غیر پشتون را به نام اقوام کوچک و حقیری که گویا با ساز کشور های بیگانه می رقصند و حال هوا و سر و دماغ رقابت و برابری طلبی با پشتون ها را دارند با رکیک ترین واژه ها تحقیر و توهین می کند.

وی افزود: حال، آمدن یک چنین آدمی با چنین فکر و اندیشه، انحصار طلبی قومی را برای کامل کردن سلطه ی قومی و شوونیستی تجهیز و تحکیم نمی کند؟ فردا خواهید دید چه اتفاق می افتد.

پدرام گفت: با آمدن حکمتیار فاز جدید سلطه گری شوونیست ها آغاز می شود. اگر اقوام تحت ستم، اگر تاجیک ها، ازبک ها، هزاره و بقیه اقوام، از جمله آدم های منصف قوم پشتون منهای فریب کاری ها و معامله گری های سران و رهبران شان در یک جبهه متحد عدالت خواهانه گرد هم نیایند، آینده این سرزمین تیره و تاریک خواهد شد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید عکس های بزرگـــــی از صوفی کرنکار در دیوار ها نصب گردد

>>>   پدرام صا حب انجینر صا حب راست می گو ید شما اقو ام کو چک هستید
دیگر قصه شما در کله پزی مفت است

>>>   سلام به همه، با آمدن حکمیتار به کابل و پروسه صلح افغانستان کمک زیاد خواهند کرد ، یک تعداد افراد خورد و بزرگ همچو پدرام در هراس هستند چون دیگر زورگویی، فسادبازی، چور و چپاول ، عیش و عشرت و دیگر کارهای شان با حضور حکمتیار ختم میگردد، و دیگر توان ایستادشدن در این راه ها را ندارند، در فکر سرمایه بادآورده شان هستند که به کدام شکل بدست آوردند و بکدام امکان آن را حفظ کنند. و آنعده بدبین حکمتیار هستند که دیگر این تجارت شان بازار نخواهند داشت. این عده مردم حتی یکروز هم در فکر بیشتر از 30 میلیون نفوس کشور نشدند، در فکر زندگی مردم نشدند. فقط در خود پیچیدند و بس. گرچه آمدن حکمتیار هم نخواهد توانست زندگی مردم را تغییر دهد، اما دیگر جنگی وجود نخواهند داشت، حکومت قویتر خواهند گردید، انواع فساد در ادارات کم خواهند گردید. حضور حکمتیار بر طالبان اثر خواهند گذاشت و آنها نیز به صلح تشویق خواهند گردید. چون اکثریت قوماندانان حزب اسلامی در گذشته به طالبان رفته اند، زمانیکه این صلح نتیجه بدهد، بدون شک همان قوماندان دست از خشونت و جنگ برمیدارند و به پروسه صلح یکجا میشوند.
بناء میخواهم به ملت خود بگویم که فریب همچو اشخاص مانند، امرالله صالح، لطیف پدرام، و یا هم بزرگان شان را نخورند. به فکر آینده ملت باشند.
وسلام.

>>>   البته با ید گفت که از اتمر صا حب ریس شو رای امنیت زیاد تشکری می کنیم تا اینکه زمینه صلح را با حکمتیار صا حب براه انداخت و خداوند اجرش را در اخرت بدهش

>>>   نی که باز کدام شهرک مثل شهرک امان الله خان این بار بنام شهرک حکمتیار زیر پلان است.

>>>   گلو بک جنایت کار است عاقب بخیر که باز در روی سر که جنگ شود واز خاطر چهار تا خر مردم بیچاره کشته شود بهتر است که نیاید وبهانه هم تیار است که آمریکایی هادرافغانستان است پس معلوم است که..کردهگی خودرا میلیسد وناگفته نماند که ضعیف شده حالا کسی بگفتش نمیکند .
مسافرجبری

>>>   بادیرام است یا بی دیرام است اگر راست می گوید با خود را برسری گلبدین حکمتیار انتحاری کند

>>>   از مجددی تاریخچه اعمالش را بپرسید

>>>   حکمتیا ر صا حب یک شخص با سی ست است وی می تو اند در افغا نستا ن حکمو مت کند زیرا مانند دیگر رهبر ها ... نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است