آقای غنی پادشاه ما هستی یا رییس جمهور ما؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۲    ۱۳۹۵/۲/۲۹ کد خبر: 116000 منبع: پرینت

هرگاه رییس جمهور باشید ولو آمریکا در انتخابات تشبث نمود، حرف اول و آخر را مردم بادار اصلی باید بزند نه آمریکا!
ایشان بخاطر منافع شخصی خود از هر حد گذشته می توانند!

فساد تنها اخذ پول و رشوت نیست، بل سوء استفاده از صلاحیت وظیفوی، سوء استفاده از امکانات دولتی را نیز شامل می گردد. حتی شخص شما در فساد اداری سهیم خوانده می شوید!

مشت نمونه خروار دور نرویم، انتخاب دو نفر آقای جلالی و خانم کروخیل به صفت سفیر افغانستان در کشور های جرمنی و کانادا بنا بر کدام اصول و پرنسیب بین المللی بوده؟
آیا بنا بر روابط شخصی بوده؟
آیا بنا بر روابط استخباراتی بوده؟
آیا بنا بر مسایل سیاسی روز بوده؟

و... آقای جلالی نزد ملت به هیچ وجه منحیث یک فرد وطندوست و وطنپرست مطرح نیست! بل یک فرد گریزی و یک آمریکایی است! برای وی منافع کشورش چندان مهم نیست اگر مهم می بود حقایق وزارت داخله و لیست افراد بلند رتبه که در انتحار، قاچاق مواد مخدر، اختطاف و ده ها جرم و جنایت دخیل بودند، مردانه برای مردم می گفت از مرگ نمی ترسید و کشور و مردم خود را ترک نمی کرد!

دیگران قبول کنند یا خیر باید دلیل منطقی از عملکرد های خود ارایه کنید! شما منحیث خدمتگار مردم تعیین شده اید نه بادار و صاحب مردم!

من شب و روز زحمت می کشم پول حلال کمایی می کنم در طول 14 سال به دولت مالیه داده ام و از سال قبل حد اقل از کردیت موبایل من پول اخذ می شود!
از موتر و... مالیه می دهم، چطور پول حلال خود را حرام بسازم!
آیا هیچ دیپلمات وطندوست و وطنپرست پیدا نمی شود که شما بفرستید؟
آقای جلالی یک معاش از آمریکا بگیرد و یک معاش را از مالیه من!
شما نباید همچو چندی قبل با تقرر جنرال قونسل افغانستان در دوبی حاتم بخشی کنید!
با بسیار معذرت ولو رییس جمهور هم باشید باید حد و حدود خود را بدانید، در غیر آن دیروزه حرکت رباط ها توسط چند خردوان و رهبران قومی بخاطر منافع شخصی و قومی بود.

شما شخص منطقی هستید باید با منطق جواب سوالات ملت را بدهید!
یک مورد دیگر را نیز یاد آور می شوم، چرا از آب های وافر بند امیر بخاطر ساختن بند برق استفاده نمی شود؟

ما که رای دادیم و با تمام قوت در کنار شما ایستاد هستیم هیچ نوع امتیاز همچو رهبران جهادی و رهبران دموکرات غربی از شما تقاضا نداریم بل منافع ملی باید تعریف مشخص شود و شما بخاطر منافع ملی ما تعین شده آید و یا منافع آمریکا؟

ملت باید سرنوشت خود را بداند!
به هیچ وجه ما نمی خواهیم ولو جنگ و قتل و قتال و... هم درین کشور موجود باشد گرسنه و تشنه هم باشیم، فساد و... هم واویلا کند، طالب و داعش و حزب اسلامی هم تهدید کند، مستعمره کشور دیگری بوده نمی توانیم، خط قرمز حزب وحدت توتاپ از راه بامیان است ولی خط سرخ ملت آزادی مان است نه مستعمره بودن مان!

شما به ملت پاسخگو هستید و باید هم باشید.
در لندن اشتباه را هموطن مان مرتکب شد ولی در افغانستان اولین فرد من خواهم بود و یخن شما را می گیرم!
برای من و اولادم جواب قناعت بخش باید بدهید در غیر آن روابط ملت با دولت و نظام از حد دوستی و رفاقت به دشمنی و خصومت تبدیل خواهد شد! این ملت، ملت دیروز نیست که خواب باشد و حق و حقوق خود و دیگری را نشناسد!
خواب بودن یعنی حد و حدود خود را نشناختن است.

ایمل معانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دولت عین و غین بهترین اسم گزاری است حالا باید بگویم نظام پادشاهی عین و غین

>>>   جلالی لست را افشا میکرد اما کرزی نگذاشت جلالی نسان خوب است

>>>   آقای غنی ریس جمهور افغنستان است وکسانیکه در دور وبر شان است هم مسولیت ایمانی دارند که وظیفه شناس باشند ،بگزارید ریس جمهر کار کند مانع در کار او واقع نشوید ،او صلایت عام وتام دارد که چه کند ، مانند خودت حقیر فکر نمیکند ، او باید پاسخگوبه همه چیز باشد به شکلی که دیروز از مردم برادر های هزاره جواب وتشکری کرد از مظاهرات صلح آمیز شان ، در حالیکه همه میدانید این مظاهرات نشان دادن قدرت بود،ودستهای مسالمت را از عقب بسته بودند .
عبدالله ریحان

>>>   جناب اشرف غنی مکتب تخریب کنندگان ازکدام مناطق افغانستان میباشند؟
بدون شک این ادام کشان و مکتب تخریب کنندگان افغانهای می باشند ، که جناب ریس جمهور آنها را به خوبی میشناسد ولی از معرفی آنها خجالت میکشد ، گفته میشود همین گروه های مکتب ( ویران کن ) ساکنان همان مناطق بوده ، در همانجا زندگی و کار میکنند ، دکان کاروانسرای و باغ دارند.
کار ساختمان یک مکتب در ولسوالی گوشته ننگرهار به پایان رسید. مقام‌های ولایت کنر در شرق افغانستان گفته‌اند که سه مکتب در این ولایت به آتش کشیده شده و یک مکتب دیگر با بمب منفجر شده است ، این مقام محلی آموزش و پرورش گفت که دراثر به آتش کشیدن این سه مکتب تعداد زیادی کتاب و نسخه‌هایی از قرآن سوخته‌اند . . سید جمال الدین حسنی رئیس معارف ولایت کنر امروز به رادیو آزادی گفت این تعداد از مکاتب در ولسوالی مانوگی این ولایت شام روز گذشته تخریب شده است. بدون شک گروه فاروق وردک وزیر معارف وقت از مکاتبی که اصلا ساخته نشده پول های کلان را به جیب زده است . این اتفاقات درولایت های صورت میگیرد ، که مخالف آموزش و پرورش دختران و پسران میباشند ، چون با سواد شدن نسل آینده میتواند افکار افراطگرایی آن مناطق را متززل سازد.

>>>   اول تر باید ګفت که شما از کدام مدرک مالیه داده اید ایا سند انرا دارید و اګر شما میګوید که از کردیت تلفون مالیه میدهد شما میتوانید که تلفون تان را دور بیندازید و دولت نمیتواند جبری بالای شما تلفون را استعمال نماید. یک دلیل بګوید که واقعا منطقی باشد. در دوران ربانی به زور تفنګ خواهر چندین تان را برد چرا سر وصدایی تان نمی برامد و حالا ازادی بیان ګفته هر کدو وکریله از شکم خود شروع کرده است.

>>>   شما بیدار شده اید ولی دیګران خوابیده اند اکنون باید دیګران را بیدار کنی

>>>   افغانستان سرزمینی که شیاطین بر آن حکومت می کنند و یا سرزمینی که فرشته گان آنجا مرده اند.
شیاطین با مردم می جنگند، شیاطین قهرمانان دارند، به نام شیاطین جاده ها، فرودگاه ها، مکتب ها و منارهای افتخار ساخته می شود، شیاطین رییس جمهور می شوند، شیاطین هر از گاهی که قوم و قبیله خود را در گرداب زوال و نابودی می بینند برای بقای نسل شیاطین با شیاطین دیگری از تبار خود صلح می کنند. شیاطین همان قدر که برای حفظ حاکمیت خود به خدایان خارجی نیاز دارند، با همان اندازه به بردگان و بندگان بی شعور، ترسو، مطیع، بیسواد، فقیر و دیندار نیز نیاز دارند، به مردم گوسپندی که نه تنها زنجیرهای دست و پای خود را بلکه زنجیرهای ذهن خود را هم پرستش کنند. اگر شیاطین دریافتند که مردم بیدار شده و به ستم وبردگی و اسارت نه می گویند، رییس جمهورشیاطین، با گلبدین شیطان بزرگ تاریخ صلح می کند برای سرکوب مردمانی که ار تبار شیاطین نیستند و قامت بر افراشته اند.
در عجب نباشید، اگرهمین بیدارشدگان برای برق خیراتی ترکمنستان توفان ها برپا می کنند، اما ازآمدن شیطان خون آشام آب از آب تکان نمی خورد و شاید نمی دانند که غنی برای حفظ حکومت مورثی شیاطین، در واکنش بی صدا برای سرکوب همین بیدار شدگان، با شیطان بزرگ صلح می کند و آنگاه جای پایه های برق، دریای خون جاری خواهد کرد.
پایان

>>>   دل آدم زره زره میشه، چطور به قیمت خون و جان انسان حکومت میکنند.

>>>   بسیار ساده و زیبا. خیلی خوشم آمد. منطقی بود.
رحیم الله جلالی
وزارت داخله
کابل

>>>   هردویش: هم رئیس جمهور وهم پادشاه تان.

>>>   امیر عبدالرحمان خان ثانی با دیگر ظهورکرده و اینبار تصفیه های قومی به شکل مدرن تر آن عملی خواهد شد. هوشیارباشید.

>>>   عبدالله ریحان در ازای کدام مقام و پول از رییس جمهور تقلبی حامی میشوی؟!

>>>   دوره عبدلرحمن نوکر انگلیس گذشت... تقلب و خیانت نصب شده توسط کری میباشی۰

>>>   جناب ریس جمهور انتسابی از سوی امریکا
همین وحشی های خود کفان و آدم کش چرا همه گویندگان همان یک زبان خاص هستند؟ آیا این عادلانه است؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است