دانش: عدالت، باید مسالمت آمیز بدست آید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۵    ۱۳۹۵/۲/۲۸ کد خبر: 115935 منبع: پرینت

اعلامیه دفتر مطبوعاتی سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری اسلامی افغانستان

مردم شریف و عزتمند افغانستان!
آگاهی، هوشیاری، متانت و روش و منش مدنی شما نشانه شخصیت واقعی انسانی و متمدنانه شما و باعث افتخار و سربلندی همه ما است و فریاد حق طلبی و عدالتخواهی شما مورد تحسین و تایید همه انسان های آزاده دنیا است.

تظاهرات آرام ، مسالمت آمیز، شکوهمند و عزتمندانه مردم کابل یکبار دیگر نشان داد که این ملت در ستیغ بلند رشد و بلوغ سیاسی قرار دارد و از حقوق شهروندی و قانونی خود به صورت کاملا معقول و خردمندانه استفاده می کند.

ما ضمن اعلام حمایت مجدد از مطالبه های مدنی و بر حق تمام مردم افغانستان، بار دیگر تاکید می کنیم که برای رسیدن به حق و عدالت باید از همه راه های مسالمت آمیز مدنی به شمول تظاهرات آرام و همچنین مذاکره، گفتگو و منطق عقلانی بهره گرفت. وظیفه حکومت وحدت ملی است که بر اساس وظیفه و تعهد خود، به ندا و فریاد مردم، پاسخ روشن و قناعت بخش ارایه نماید و برای رفع تبعیض و محرومیت، تامین حق و عدالت، تحقق انکشاف متوازن، روشن ساختن مناطق مرکزی با نور برق و تطبیق پروژه های انکشافی دیگر، اقدام های عاجل و همه جانبه به عمل آورد.

ضمن دعوت همه گروه های سیاسی و اجتماعی به آرامش و تاکید بر حفظ روحیه وحدت ملی و همگرایی و احترام به همه اقوام با هم برادر افغانستان، با اطمینان کامل اعلام می داریم که از همه توان و جایگاه سیاسی و حقوقی خویش در جهت احقاق حقوق مردم و تامین عدالت و تحکیم ثبات، همدلی و برادری مردم افغانستان استفاده خواهیم کرد.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حتما معامله صورت گرفته است و به توافق رسیده اید. دیگر به شرافت سیاسی شما توهین نشده است و پروژه توتاب دیگر خط قرمز شما نیست. و السلام قصه تمام این مردم بی پناه تا کی به ساز شما برقصند. این همه علافی و چهارتا کلمه نا مفهوم حتی برای خود شما چاره کار گردید.
از باشندگان کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است