وزیر انرژی و آب با خانواده اش فرار کرد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۱    ۱۳۹۵/۲/۲۷ کد خبر: 115897 منبع: پرینت

منابعی در وزارت انرژی و آب می گویند امروز همزمان با تظاهرات در کابل، علی احمد عثمانی با خانواده اش کابل را به مقصد انقره ترک کرد. هنوز معلوم نیست که آیا وزیر انرژی و آب هشدارهای چند هفته ای اش را محقق کرد و یا کدام مسأله دیگری است.

پس از آمدن علی احمد عثمانی به وزارت انرژی و آب، این وزارت به مهمترین وزارت کابینه حکومت وحدت ملی مبدل گشت. در حال حاضر ۷۰ درصد کل برنامه های توسعه ای حکومت بر محور وزارت انرژی و آب می چرخد و عثمانی تنها وزیری است که مورد حمایت رییس جمهور و رییس اجرایی قرار دارد.

در جنجال های اخیر انتخاب مسیر انتقال خط برق ۵۰۰ کیلو ولت، علی احمد عثمانی بارها هشدار داد که اگر به مسایل تخنیکی از عینک سیاست دیده شود و صلاحیت های قانونی که پارلمان و حکومت وحدت ملی برایش داده اند از وی سلب شود، وزارت را ترک می کند و دو باره به کار تدریس در دانشگاه های افغانستان برمی گردد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر راستي وزير آب و برق مجبور به ترك وظيفه شود، خيانت است كه بنام أقليت هزاره در تاريخ سياه ثبت خواهد شد، چونكه در افغانستان همچو شخصيت ها كمياب است

>>>   خداوند ببرد این ادم شوم را مردم را به جان هم انداخت به اشاره اربابش

>>>   خوب کرده که جان خود را کشیده افغانستان باحکومت بیکاره وفاسدش بلای جان همه مردم افغانستان شده کار و
غریبی نیست همگی چشمشان به مال وجان همدیگراست و
عیاشی ودزدی وفساد بیداد میکند معلوم نیست سرنوشت
مردم بیچاره چی خواهد شد...
معلم

>>>   مرده ها را شاهد میگیرند!!
کرزی، خلیلزاد و اشرف غنی به نوبه خود مرحوم مارشال فهیم را بلاگیر خود ساخته و هر راست و دروغ را به گردن او حواله میکنند! کرزی در چندین سخنرانی ادعا کرده است که فهیم برایم اخطار داده بود که "هوش ات باشه که سر خط دیورند با پاکستان معامله نکنی". غنی صاحب هم دیروز فرمود که مسیر توتاپ را مارشال فقید امضا کرده و بمن و کرزی غرض نیست! یعنی الا بلا در گردن ملا!!
حال اگر کسی در مورد صحت این ادعا ها و پشت مرده تهمت بستن ها سوال کنند، خواهند گفت که اگر باور ندارید از داکتر اسپنتا پرسان کنید که زنده است!!

>>>   اظهارات یک بزرگوار:
اگر یک چهارم هزاره ها، تاجیک ها به خیابان بیایند، غنی یک ساعت بعد از راه تورخم به واشنگتن می گریزد.

>>>   این همه دروغ است.

>>>   ممکن خود وی در تغیر لین برق نقش نداشته باشد اما شرکت بریشنا مخ ایشان را زده و باعث بدنامی وی گردیده است.
علی

>>>   این یک شایعه هزارگی بیش نیست وی هرگز فرار نمی کند .

>>>   دابل عبدالله هم در روز مظاهره به چين گريخت.

>>>   فرار نمی کند اما غیرت استعفا ء دادن را هم ندارد این هراتی حلقه به گوش ع غ

>>>   اگر بخاطر چهاتا هزاره فرار کند بسیار جای شرم است

>>>   اورفتـــــه جــرمنی به کمپنی فیشنر تایکباردیگر ازانها بخواهدبیایند باردیگر سروی کنند که لین ازکجا تمدید شود ؟

>>>   چهارتا نه ٪۲۵جمعیت کل کشور

>>>   جمعیت میلیونی را شما چهارتا حساب میکنید شما باتمام گوسفندان تان به اندازه نصف جمعیت هزاره ها نیستید

>>>   اگـــــــــــــــر برای گلبدین چهار ملیون دالر بدهید دیگر نه خارجی ها مشکل اند نه اشغال است ونه هم درکارحکومت کدام عیبی وجود دارد وحملات انتحاری هم ناجایز است و همه چیز سفید است واگــر چهار ملیون دالر پـــول را به اصطلاح اعـــــــــــراب از بیت المال برایش ندهید آن زمان خارجی ها باید بروند حکومت باید اسلامی باشد وحملات انتحاری هم عمل اسلامی است حالا انتخاب بدست حکومت که پـــــــــــــــول میدهد یا نه؟؟؟

>>>   علی احمد عثمانی یگانه وزیر با عزت وبا غیرت وبا غرور است که زیر یوغ هیچ کسی نیست وبا امدن ایشان وزارت انرژی واب در حرکت امده انسان پر کار صادق ووطن دوست است ...
اریایی کاپیسا

>>>   قبلا در زمان حکومت گذشته کرزی تصمیم لین برق پروژه توتاپ از راه سالنگ به موکودیت کریم خلیلی معاون دوم ریس جهمور انزمان و هدایت حامدکرزی از همین مسیر گرفته شده بود اینکه کرزی ویا اشرف غنی ویا بعضی از دروغگویان دیگر همزبان شان فیصله چنین مسیر را بگردن یک شخص فوت شده که امروز حیات ندارد تا واقعیت را بیان کند این هم یک خیانت وجفا در حق اموات است واز جانبی دیگر با اینکار میخواهند که بین هزاره ها وتا جیکان و بخصوص مردم پینجشیر کشمکش وتفرقه را ایجاد کنند وخود شان از ان نفع برداری کنند هوشیار خبردار فریب انها را نخورید این ها خیلی مکار هستند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است