حامد کرزی به ترکیه رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۵/۲/۲۷ کد خبر: 115871 منبع: پرینت

حامد کرزی رییس جمهور پیشین به ترکیه رفته است و در این سفر با مقام های عالیرتبه این کشور دیدار و گفتگو خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، پیش از این نیز حامد کرزی به کشورهای دیگر مانند روسیه سفر کرده است.

طی خبری که از دفتر رییس جمهور سابق به دست ما رسیده است، حامد کرزی پس از ترکیه عازم لندن پایتخت انگلیس می باشد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا خیر کند که کدام گل را به آب ندهد.عبید.

>>>   برق ترکمنستان یعنی توتاپ مشکل آفرین وشایدهم بحران آفرین شد. کاش این تظاهرات وخواست های مدنی در مدت مدید چهارده سال گذشته جهت ساختمان بند های برق در یای کنر ؛ کوکچه ؛هریرود هلمند ودریای سالنگ وپنجشیر..... صورت میگرفت جای برای بگو مگو های موجود باقی نمیگذاشت بامصرف یکصدو چها ر ملبارد دالر نتوانستیم این چنین چند پروژه زیر بنای بوجود آورده کار موثر انجام دهیم.ودراین صورت ضرورت نشان دادن خط سرخ سبز باقی نمی ماند؛برق از ترکمنستان خطوط سرخ درافغا نستان! اگر ترکمنستان احساس نماید برقش بحران آفربن شده است بی اندازه از کار خویش پشیمان خواهد بود.

>>>   حکومت کانتینری!
و
حرکت مدنی ، اعتراضی مردم ما امروز
حکومتی که اقتدارش را با کانتینرها محافظت کند ، به یقین کامل درپشت این کانتینر ها و راس این حکومت انسانهای بی خردی تکیه زده اند که از روبر رو شدن با مردم می ترسند .
زمانی که حکومت از مردمش ترسید و در را به رخ اعتراض مردم بست و از آن طرف درمعامعله ای ننگین با دشمنان مردم و قاتلین و ویرانگران شهر و کشور (گلبدین وگروه جنایتکارش ) پیمان بست ، این امر بیانگر عمق فاصله وشگاف بین مردم وحکومت می باشد . مردم باید بدانند که راه این حکومت از آنها جداست .
متفکر کانتینری به خیال اینکه پایه هایی لرزان حکومتش را با حضور قاتلین مردم ما استحکام می بخشد ، باید بداند درحقیقت امر عمر فروپاشی حکومتش را کوتاه تر ساخته است .
با این حرکت بزدلانه ای ارگ نشینان باید صفوف اعتراض ومقاومت دربرابر این حکومت فشرده تر وگسترده تر و اتحاد وهمبستگی مان برای تحقق عدالت اجتماعی مستحکم تر شود.
نمای حرکت مردمی امروز نشان دهنده عمق نا رضایتی مردم از این حکومت پوشالی است .
پیروزی ما درهمبستگی ماست .
محمداسلم سلیم

>>>   هیچ گلی را به آب نمی دهد.
او مصروف تجارت مواد مخدره خویش است و بازار های روسیه و اروپا را مورد باز رسی قرار میدهد و همچنان مسیر اکمالاتی مواد مخدره اروپا یعنی ترکیه را باز رسی میکند.

>>>   این همه بد بختی ها را که مردمما متحمل میشود از دست های نا یاک کرزی است باز به رفتن و امدن های خود به کشورها خارج چی یلان های شوم دارد

>>>   مى گويند حامد كرزى رهسپار چند كشور خارجى شد!
من باور ندارم كه احمد زى و كرزى با هم اختلاف داشته باشند و كرزى در سدد فروپاشى دولت باشد.
كرزى با بودجه چهارصد هزار دالرى از كمك هاى خارجى براى ملت كه توسط همين احمد زى براى او تدارك ديده شده هر جا بخواهد ميرود هرگونه مصرف كند ميتواند. در واقع هر دو هماهنگ اندو در راستايى منافع قبيله بازى بسيارى جالبى را راه انداخته اند.
احمدزى در زمان كرزى دايركتر پشت صحنه بود و صلاحيت تمام كمك هاى خارجى را از طريق خليل زاد بدست اورده بود. يكى از متهمين درجه يك فساد زمان كرزى خود غنى احمد زى است.
غنى قدرت خود را مديون خيمه شب بازى كرزى است و غنى كرزى را تا اخر دوره قدرت خود حمايت وزنده در ميدان سياست منحيث يكى از بازيگران عمده نگه ميدارد و در صورت هر گونه بحران كه منجر به كنار رفتن خودش شود كرزى را دوباره بر ملت تحميل خواهد كرد. اين بازى مدل بازى پوتين و مدويدوف با كمى تغير است . براى تقويه اين روند اكنون گلبدين را با بودجه چهل ميليون دالر در سال نيز در ميدان مى اوردند البته اين تنها رقمى است كه دولت مى پردازد.
رولا غنى بسيار دقيق گفته است كه مجاهدين اخرين روز هاى شان را در حكومت مى گذرانند. اين حكومت فقط ميتواند توسط يك عده جاسوس و مزدور به پيش برده شود و أنعده مجاهد نامى كه از اين تحولات جان سالم به در ببرد مطمناً براى مدريت اقوام در صحنه نگهداشته ميشوند .
كسانى چون قانونى و ده ها تن ديگر از جمله همين تسليمى ها قدرت و ثروت پرست ها اند كه نقش مدريت بحران هاى قومى براى انها داده ميشود تا همانگونه كه مردم را تاحال با جو لغمان فريب داده اند تا دم مرگ به اين نقش خود در بدل پول و قدرت نمايشى ادامه دهند!

>>>   کرزی واحمد زی وخلیل زی وداوودزی وامثال اینها همه یی شان فاشیست قومگرا ودو طرف یک سکه اند ارمان همه یی شان یکیست کرزی وخارجی با نوکران سر سپرده یی خارجی برنامه یی صلح را اغاز کرد امحد زیش گلو را با کش وفسش داخل کابل میکند وبعدی اش مطمین باشید که ملا عمر را بابای ملت وامیرالمومنین لقب خواهد داد اینها برای تطبیق سیطره یی قومی شان با ناتو وقدرتهای خارجی به شرط همان پروتوکول ها به موافقه رسیده اند چیزی را که شهید مسعود در مذاکراتش با امریکایی ها رد کرد یک وضیعت شبیه خاندان فاسق وفاجر ال سعود سرمین پیامبر اسلام بنام یک خانواده بنام السعود در صورت مطیع بودن تضمین است افغانستان هم عین شکل است شما دیدی که مسعود در جنگ رویاروی پوز همه یی اینها را به خاک مالید ولی چون مطیع خواست وپلان خارجی نشد ترورش کردند. وامروز شجاعت گلو طالب وارگ در قومپرستی از پشت گرمی شان به ناتو وقدرتهای خارجیست وبینی طالب هم خون نمیشود یکبار یادم است عبدالجبار ثابت لوی سارنوال از ناتو خواسته بود که وقتی وی کسی را متهم کرد اینها یکجا با وی همان فرد وگروه را دسگیر کند که منظورش این بود که اگر بتوانند مارشال خواب برده را را به هر رهبر شمال توسط مشارکت مستقیم ناتو از بین ببرند که نشد البته پلان از کرزی بود حرف وحدیث خودت میدانی زیاد است اگ شب وروز بنویسیم باز هم کم است.

>>>   من به مجرد کاندید شدن احمدزی در صفحه فیس بوک خود از یکی بودن قطعی کرزی و احمدزی نگاشته بودم، تحلیل شما از وضع کاملا برجاست.

>>>   کرزی کی بود و چه کرد؟
حمله های شبانه بر طالبان را منع ساخت۰
کمک خواستن از قوای آیساف بر ضد طالبان را منع ساخت۰
بمبارد های امریکائی ها و آیساف بر ضد طالبان را منع ساخت۰
تلاشی خانه های آنهایکه با طالبان به کمک مشکوک بودند را منع ساخت۰
سران طالبان را با وجود اعتراضات شدید ملی و بین المللی از زندانها رها ساخت۰
استفاده از سلاح موثر بر ضد طالبان را بنام استفاده از سلاح ثقیله بر ضد طالبان منع ساخت۰
افسران قوای مسلح کشور را که در سرکوب کردن طالبان از خود شایستگی و شجاعت نشان میدادند سرزنش و حتی مجازات نمود۰
طالبان قاتلین ملت مظلوم ما را برادران خود و فرزندان اصیل این کشور خواند۰
دیگر این .... برای طالبان چه میکرد؟
۱۴ سال پیش طالبان به صفر برابر شدند وبعد از آن ۳ تریلیون دالر پول به این کشور ریخت، ولی تحت رهبری این شیاد امروز نه اقتصاد داریم و نه هم زیر بنا و طالبان هم قوی تر از پیش عرض وجود کردند

>>>   بيچاره رفته كه ديگهاي عروسي دختر اردوغان را بشويد، و داعش را در ديگهاي خالي بياورد،

>>>   توسط همکار با اعتباراش گل به اب انداخته شده بخاطریکه مردم نگویند که کرزی درین کار دخیل است ونزد قومش بی اعتار نشده باشد گرچه قوم اش اعتبار چندان به ان ندارد سفر ترکیه را در پیش گرفته بگفته مردم پیر ویا اعصای پیر هردو یکی است اگرخودش رفته باشد دستور اش را همکار اش عملی میکند .

>>>   کرزی در پی احیای حکومت سرداری اش است بدین منظور از حالا تلاشش را شروع کرده و به هر دری سر می زند مثلث پکن،دهلی و مسکو را ختم کرده و ارد ترکیه شده است . شاید بعداز لندن ،پاریس ،ریاض و تهران نیز سفر نماید. از قدیم گفته اند:مار گزیده را خواب برده و آموخته خور را نی!

>>>   برای خود جای فرار پیدا میکند میداند که این حکومت سقوط میکند باید فرار کرد از دوره نجیب بدتر میشود .
م ی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است