جواب تهدید برادرزاده اشرف غنی 2
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۹    ۱۳۹۵/۲/۲۷ کد خبر: 115867 منبع: پرینت

لطفا مردم نترسانید. تفنگچه های تان را غلاف کنید.
کانتینرهای دیگری بر سر راه مردم قرار دهید. نیروهای نظامی را در اطراف خانه های تان افزایش دهید. توپ و تانک و طیاره های قرن نوزدهمی سوپر‌توکانوی تان را بالای سرتان به گردش در آورید تا فریاد های دادخواهانه مردم؛ شما را به سکته نبرد. تا گوش های تان کر نشود. تا دل تان از غصه نترکد.

تظاهرات حق قانونی ماست. ما بر اساس همان قانون اساسی که شما احمدزی های محترم را صاحب توپ و تفنگ ساخته است که حالا ما را تهدید می‌کنید؛ تظاهرات می کنیم. ما براساس سلوک سیاسی و مدنی فریاد می کشیم؛ بر بی عدالتی می شوریم و سرازیر‌ جاده ها می شویم.

ما در بر تو حاکمیت قانون دادخواهی می کنیم. شما مسوولیت امنیت هر تظاهرات قانونی و دارای مجوز را دارید. به همین سبب برکرسی های مهم لم داده اید. یادتان باشد شما بادار مردم نیستید. شما ارباب مردم نیستید. شما شاه و سلطان مطلق العنان بی مسوولیت نیستید. شما نوکران و خدمتگذاران و خدام مردم هستید. شما پاسبانان نظم و امنیت عمومی هستید.

مردم ما صبور هستند. مردم ما اهل نزاع و درگیری نیستند. با مردم ما با زبان تهدید و تنفر صحبت نکنید. زیرا ما اهل آشوب نیستیم. ما اهل ترور و انتحار نبوده و نیستیم. دوران شاهان آدم‌کش و سرکوب گر و تنظیمیه های غدار شاهانه گذشته است. با مردم ما اگر با زبان اخلاق و لطف و مهربانی سخن نمی کنید دست کم با زبان قانون سخن کنید. ما تظاهرات قانونی می کنیم ما نظم عمومی را به هم نمی زنیم. اما فراموش نکنید وظیفه ما جلوگیری از ورود انتحاری نیست. این وظیفه شماست. شما باید جلو ورود و نفوذ تروریست ها و انتحاریان را در صف تظاهرات گران بگیرید. از همین رو است که شما ها از بیت المال مسلمین به هزاران هزار را نوش جان می کنید.

در یک کلام اشتباه نکنید و هیچ هزاره ای را نترسانید. با ما زبان قانون و قاعده اخلاق و احترام سخن بگویید. نام بزرگان ما را با احترام یاد کنید. فراموش نکنید اگر بزرگان مردم ما را سبک بشمارید و توهین کنید بزرگان شما نیز محترم نخواهند بود. استاد خلیلی و استاد شفق و داکتر مدبر و سید حسین انوری و استاد محمد اکبری و دیگر بزرگان ما از استوانه های جهاد و مقاومت هستند. استاد خلیلی دو دور معاون ریاست جمهوری بوده است. از بنیان گزاران این‌ نظامی است که شما ها را در ادامه بر سرکار آورده است.

این هشداریه سبک و بی مقدار تان را پس بگیرید و از بزرگان مردم ما بابت اهانت به ایشان عذر خواهی نمایید و مانند عساکر وظیفه شناس؛ امنیت تظاهرات جنبش روشنایی را بگیرید.

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی زیبا. اما افسوس که گوشها کرند و مغزها گندیده.
شریف الله احمدی

>>>   آقای رحمانی حقایق را گفتند راست میگویند.عبید.

>>>   از کدام جهاد یار کردید؟ دهمزنگ ، افشار ویا ..................
...خدا بر شما مشرکین باد
کاموی

>>>   واقعاً تکان دهنده است.
حد اقل نام رییس جمهور و وزیر آب و برق و رییس بریشنا را هم در لیست عوامل آشوب گران می آوردند. زیرا اگر قرار باشد که اتفاقی بیفتد لجاجت سران حکومت باعث شده که مردم تظاهرات کنند.
جاوید از پنجشیر

>>>   بسیار عالی عارف رحمانی! خوب است ادامه بتین موفقیت از آن تلاش گران اند.
عرفانی

>>>   این ...کی هست که ملت را تهدید میکند؟؟؟؟!!!!! آخر عمر حکومت پشتونها نزدیک است

>>>   سخنان وگپ هابه حق است . کجاست گوش شنوا؟ کجاست فرهنگ وتمدن؟ رئیس وزیردستانش ازمدنیت چیزی نمی فهمند یاعمل نمی کنند. درعصرانفجاراطلاعات می خاهند واقعیت هارا وارونه جلوه دهند.می خاهند ازمدل قرن حجری واستبدادی دراین عصراستفاده کنند.

>>>   ان که ملت را تهدید میکند غول نبی احمق زی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است