پشت پرده های فساد در افغانستان فاش می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۵/۲/۲۶ کد خبر: 115824 منبع: پرینت

کمیسیون نظارت دسترسی به اطلاعات در تلاش بوده تا با پیگیری های دقیق بسیاری از پشت پرده های فساد آلود در افغانستان را فاش و مانع رشد فساد اداری در کشور شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سید اکرام افضلی رییس اجرایی دیده بان شفافیت امروز در نشست کمیسیون نظارت دسترسی به اطلاعات اظهار کرد: این کمیسیون به منظور شفافیت و مبارزه جدی با فساد ایجاد شده است.

وی افزود: کمیسیون نظارت دسترسی به اطلاعات در تلاش بوده تا با نگاهی دقیق و تحلیل مدارانه مشکلات موجود در افغانستان را رصد کرده و در حوزه شفاف سازی و مبارزه با فساد بتواند به دولت برای یک حکومتداری خوب کمک کند.

رییس اجرایی دیده بان شفافیت افغانستان تصریح کرد: در این کمیسیون، کمیته های متعددی در محورهای سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی ایجاده شده تا با دسترسی به اطلاعات در این بخش ها مانع رشد فساد شویم، همچنین کارکرد این کمیسیون می تواند ذره بینی باشد تا مانع فساد و اعمال مجرمانه افرادی شویم که مردم زیر سیطره آن هر روز بدبخت تر می شوند.

افضلی گفت: بطور حتم شفافیت اطلاعاتی در بخش های مختلف حکومتی سبب می شود سودجویان فساد پرور زمینه رشد نداشته باشند لذا امید می رود با اجرای طرح کمیسیون نظارت دسترسی به اطلاعات بسیاری از پشت پرده های فساد آلود در افغانستان فاش و مبارزه با فساد به شکل قاطعانه انجام گیرد.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است