هم خارجی ها و هم حکومت فساد کرده اند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۹۵/۲/۲۶ کد خبر: 115823 منبع: پرینت

تا حدود دو ماه دیگر حکومت افغانستان، قرار است اشتراک کننده نشست وارسا باشد که در آن روی ادامه کمک های مالی و نظامی با افغانستان بحث خواهد شد. حال با وضعیتی که افغانسنتان داردچه آینده ای در انتظار افغانستان است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، بسم الله شیر، رییس حزب وفاق ملی، گفت: حکومتِ ساخته دست جامعه جهانی در افغانستان، در فساد غرق است. یعنی دستان این حکومت برای شرکت در نشست وارسا و بروکسل خالی است و اصلاً جای شرم است که این رهبران در این نشست اشتراک کنند.

وی افزود: اشرف غنی می گوید که این خارجی ها هستند که در افغانستان فساد می کنند و خارجی ها می گویند در حکومت فساد وجود دارد.

شیر، گفت: همه می دانند که کمک های جامعه جهانی چگونه خرج شده است، همه و همه در دستان زورمندان قرار گرفته است و آنها هر روز فربه تر و میلیاردرتر می شوند. این فسادی که در افغانستان وجود دارد هم از جانب خارجی ها انجام می شود و هم از جانب حکومت. هردو طرف مردم افغانستان را در گرو منافع خود گرفته اند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رفیق شیر من خو دم 30 سا ل پیش درس خو انده بو دم
و گفته شده بو د که امپریا لیزم امریکا سرمایه دار را سرما یه دار تر و غریب را غریب تر می سا زد

>>>   غنی احمدزی کوچی فساد پیشه نه باشد ۳۰۰ میلیوندالر از کجا کرد در مدت یک سال ریاست جمهوری او مردم فقیر افغانستان بیدار شود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است