رهبران، دستاوردی برای ارایه به نشست وارسا ندارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۵/۲/۲۵ کد خبر: 115800 منبع: پرینت

افغانستان تا حدود دو ماه دیگر، آماده شرکت در نشست وارسا خواهد شد که در آن روی ادامه کمک های مالی و نظامی کشورهای جهان، به افغانستان بحث خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، بسم الله شیر، رییس حزب وفاق ملی در اینباره گفت: رهبران حکومت افغانستان، هرچه در نشست وارسا می گویند دروغ می گویند و حقیقت ندارد. پولی که تا بحال جامعه جهانی برای افغانستان داده است، صرف هیچ برنامه مفید و هیچ پروژه ای برای مردم نشده است. بلکه توسط افراد حکومت چورو چپاول شده است. اگر این پول صرف مردم و کار برای مردم می شد، امروز جوانان از کشور فرار نمی کردند و مردم هرروز کشته نمی شدند.

وی افزود: حالا هم، رهبران افغانستان هیچ دستاوردی برای ارایه به نشت وارسا ندارند اما به طور حتم بازهم جامعه جهانی به افغانستان کمک های مالی خواهد کرد. چرا که همین جامعه جهانی و کشورهای غربی بوده اند که این افراد را برای رهبری این کشور انتخاب کرده اند و این حکومت دست نشانده خودشان است.

بسم الله شیر، گفت: پولی هم که کمک می کنند تا به حال به دست مردم افغانستان نرسیده و از این پس هم نخواهد رسید.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این رهبران در دروغ شا خ و دم دارند

>>>   تاریخ تلخ قومی به نام هزاره تاریخ تلخ بنام سقوی تاریخ تلخ زبان پارسی واژه به نام دانشگاه مگر این قصه تلخ را میشود به گفتار زیبا حل کرد منتظر عمل هستند همه نه شعار برابری بد برادری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است