فساد و جنگ توسط خارجی ها اداره می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۳    ۱۳۹۵/۲/۲۴ کد خبر: 115769 منبع: پرینت

نخست وزیر انگلیس، افغانستان را جزو فاسد ترین کشورهای جهان خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، ذکریا ذکریا عضو مجلس نمایندگان گفت: حکومت ضعیف و وابسته در افغانستان باعث شده است که فساد به میزان شدید در افغانستان جریان داشته باشد.

وی افزود: موجودیت طالبان و جنگ در افغانستان فساد را بیشتر کرده و فساد پیشگان راحت تر می توانند در اینجا فعالیت کنند.

ذکریا گفت: تا زمانیکه این جنگ تمام نشود، فساد هم جریان خواهد داشت. این جنگ هم چون به دست خارجی ها اداره می شود باید توسط آنها پایان داده شود. در نتیجه فساد هم در کشور ما توسط همان ها است که جریان دارد و اداره می شود. آنها با اعلان های خود می خواهند بگویند که نقشی در ایجاد فساد در افغانستان ندارند و این حکومت افغانستان است که نمی تواند با آن مبارزه کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تا زمانیکه توزیع قدرت، خدمات، و منابع به شکل مافیایی آن وجود داشته باشد، فساد هرگز ازبین نمیرود. زمانیکه حتی یک پیاده دفتر از طریق یکی از شبکه های مافیایی قدرت تعیین میشود. چطور ممکن است فساد از بین برود. وزیر میتواند سر پیاده دفتر خودش قهر شود، اما او را برطرف کرده نمیتواند.

>>>   همیشه دیگران ملامت اند چون ما همه فرشته ایم ومعصوم هیچ تقصیری از مانیست ، غیرت داریم ،تاریخ پنجهزار ساله داریم ،افغانیم ، با ذره بین هم ذره عیب ونقص درمایافت نمیشود هرچه بد است تقصیر از دیگران است اگر خوب است کارماست
ر

>>>   عامل اصلی دخالت خارجیان بزرگانت و سیاستمداران مزدور ما بوده اند که از باداران خارجی دستور می گرفتند و می گیرند و از همین راه هم ارتزاق می کنند!! و مردم ساده هم بخاطر تحریک عصبیت های آنان گردهم آمدند.
شیوابلخ

>>>   جناب اغای کرزی درراس این دفتر کار میکند تا اخیرین نفس خوش خدمتی خودرا میکند . م ی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است