رییس جمهور عنی به دیدار دیوید کامرون شتافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۵/۲/۲۴ کد خبر: 115767 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان در حاشیه نشست جهانی مبارزه با فساد اداری در شهر لندن به سراغ دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس رفته و با وی دیدار کرد.
در این دیدار هر دو طرف در مورد مبارزه با تروریزم و فساد اداری، پروسه صلح افغانستان و بحران مهاجرت بحث و تبادل نظر کردند.

نخست وزیر انگلیس گفت که کشورش حمایت های خویش را از آکادمی نظامی افغانستان تا سال ۲۰۲۰ میلادی و فراتر از آن ادامه می دهد و همکاری های ما در زمینه آموزش نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان نیز ادامه خواهد یافت و تا سال ۲۰۲۰ میلادی سالانه در حدود یکصد میلیون دالر کمک خواهیم داشت.

کامرون معضل مهاجرت ها را یکی از مهمترین موضوعات سیاسی اتحادیه اروپا دانست اما رییس جمهور افغانستان در مورد مهاجرت ها به اروپا گفت که باید محدودیت های افغانستان درک شود و عوامل جذب مهاجرین به اروپا نیز مورد بازنگری و بررسی قرار گیرد.

رییس جمهور غنی افزود: ما در تلاش هستیم تا فرصت های انکشافی را فراهم نماییم تا مردم از آینده اطمینان بدست آورند و کشور را ترک نکنند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از برخورد مدني جعفرعطايي تنها كساني انتقاد ميكنند كه يا خواب اند و يا از بسكه در اسارت زندگي كردند كه اكنون رسم آزادي و انتقاد را هم فراموش كرده اند
خطاب به برخي دوستانيكه حركت مدني جعفر عطائي را نتوانستند درست تحليل نمايند
در رياست رجال برجسته بيشتر از صد نفر كادر و متخصص خويش را بگونه هدفمند و برنامه ريزي شده از سوي دشمنان و به همكاري ارگ از دست داديم ولي همت و بيداري اين را نداشتيم كه حتي يك صدا بكشيم در برابر اين برنامه هاي خائنانه،
اكنون كه ما نه بيداري كامل داريم و نه واكنش درست پس چرا نميگذاريد تا يك انسان متعهد و باورمند به ارزشهاي انساني پاسخ غني يا هر آدم ديگر را بدهد؟
و حالا كه يك انسان بلند ميشود و از غني انتقاد ميكند نبايد فورا بيدون تحليل واكنش منفي نشان بدهيم
چون جعفر عطائي نشان داد كه انسان زنده و از ملت رنده و بيدار است نه مانند همه من و شما خواب برده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است