حمله سه مرد افغان به خانه های زنان در تهران
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۵/۲/۲۴ کد خبر: 115765 منبع: پرینت

سه جوان افغان که با حمله به خانه‌های زنان در تهران، دست به سرقت می‌زدند، توسط پولیس ایران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پولیس آگاهی تهران بزرگ،‌ 18 ماه دلو سال گذشته از طریق مرکز فوریت های پولیسی 110 وقوع یک فقره سرقت منزل در منطقه مینی سیتی اعلام شد.
پس انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که چند جوان افغان با تهدید چاقو و قمه، اقدام به بستن دست و پای شاکیه و مادرش نموده و در ادامه وجوهات نقد داخل خانه و همچنین طلا و جواهرات شاکیه و مادرش را سرقت کردند.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پولیس آگاهی تهران به کارآگاهان گفت: چند روز پیش چند جوان افغان به عنوان گچکار به منزل من آمدند و طی این چند روز در خانه من حضور داشتند بنده بهمراه مادرم به تنهایی زندگی می کنم و آنها در طی این چند روز متوجه این موضوع شده بودند ؛ حدودا ساعت 02:00 بامداد در حالیکه بواسطه انجام گچ کاری، من و مادرم داخل یکی از اتاق ها در حال استراحت بودیم، متوجه باز شدن در خانه شدم؛ از اتاق بیرون آمدم تا موضوع را بررسی کنم که ناگهان دو نفر از کارگران افغان بنام های «علیرضا» و «نعمیم» به سمت من حمله ور شده و با تهدید چاقو مرا مجبور به سکوت کردند؛ آنها ابتدا دست و پا و دهان من و مادرم را بسته و داخل یکی از اتاق ها حبس کرده و سپس اقدام به سرقت تمامی طلا و جواهرات و همچنین وجه نقد داخل خانه به ارزش تقریبی 40 میلیون تومان نموده و سپس از خانه خارج شدند.

با دستگیری «علیرضا . خ» بعنوان سرکرده گروه، مخفیگاه دو متهم دیگر پرونده بنام های «نعیم.م» و «فرید.ع» (هر دو نفر 25 ساله) در یک خانه مجردی شناسایی، دستگیر شدند.

شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان
در بازرسی از مخفیگاه متهمین، کارآگاهان موفق به کشف تعدادی گوشی تلفن همراه و همچنین مقادیری طلا و جواهرات شدند که متهمین صراحتا به مسروقه بودن تمامی این اموال اعتراف کردند؛ همچنین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 قرمز رنگ نیز از متهمین کشف شد که در بررسی سوابق موتور سیکلت مشخص شد که دارای سابقه سرقت در شهرستان ورامین است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   افغان هابالای یک پرونده قتل طفل افغان توسط یک ایرانی، اعتراض ها براه انداختند. حالا ایران برای افغان ها صد ها پرونده درست خواهد کرد.
دیروز چند نفر افغان متهم به تجاوز بالای یک توریست فرانسوی مورد حمله پولیس ایران قرار گرفت و کشته شد و امروز این حادثه.
آسانترین چیز در دنیا دسیسه ساختن است. جورج بوش دو تعمیر نیویارک را چپه کرد ،نیم دنیا را جنگ انداخت،صد ها ملیارد دالر بودجه نظامی جنگ عراق و افغانستان را خورد و بورد کرد، بدون این که یک کلمه دیگر راجع به سیاست اقتصادی و اجتماعی و کلتوری و هنر و تخنیک و دیگر بخش های زندگی حرفی بزند، هشت سال تمام فقط یک کلمه را یاد داشت: من
تروریزم را از بیخ و بن ریشه کن میکنم.
در آخر هم ریاست جمهوری را به بارک اوباما تحویل داد و برایش دعا کرد و گفت: امید وارم در توسعه تروریزم در جهان موفق باشی. و این موفقعیت نصیب بارک اوباما شد.

>>>   نظر دهنده اول اون تجاوز به توریست فرانسوی در کوه های شمال تهران چندین ماه قبل از قتل ستایش اتفاق افتاده بود و اخبارش در رسانه های ایران هم پخش شد.

>>>   نظر دهنده اول قضیه توریست فرانسوی مال شهریور پارسال بود متجاوزین هم هنوز محاکمه نشدن پس اذهان عمومی ملت ... رو تشویش نکن

>>>   دست های شان باید قطع گردد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است