واکنش سفارت افغانستان به سخنان کامرون
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۰    ۱۳۹۵/۲/۲۲ کد خبر: 115721 منبع: پرینت

افغانستان در امر مبارزه با فساد پیشرفت داشته و گفته‌های نخست وزیر انگلیس بی‌انصافی است.

این موضوع واکنش سفارت افغانستان در لندن به اظهارت «دیوید کامرون» بود که در حضور ملکه بریتانیا، کشورهای نیجریه و افغانستان را کشورهایی فوق العاده فاسد خواند.

نخست وزیر انگلستان پیش از برگزاری نشست مبارزه با فساد در کابینه دولت به ملکه انگلستان گفت کشورهای افعانستان و نیجریه که شدیدا فاسد هستند، در این نشست حضور دارند.

کامرون از روشن بودن میکروفن در زمان گفتگو با ملکه در حضور اسقف اعظم آگاه نبود و گفت در این نشست رهبران کشورهای فوق‌العاده فاسد هم در این نشست مبارزه با فساد حضور دارند.

این بیانیه می‌افزاید: «محمد اشرف غنی» و دولت وی از زمان به دست گرفتن قدرت، گام‌های بزرگی در مبارزه با فساد برداشته‌اند و این مهم در کنار مسایل امنیتی برای دولت وحدت ملی در اولویت قرار دارد.

انگلیس روز پنجشنبه میزبان رهبران سیاسی و تجاری جهان در لندن است و هدف از این نشست برجسته کردن ضرورت مبارزه با فساد و گفتگو بر سر آن است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   میـــــــــــــــــراث شـوم کـــــــــــــرزی

>>>   به سفارت افغانستان در لندن و دولت افغانستان شرم است که از یک واقعیت چشم پوشی میکند. افغانستان فاسدترین دولت را در جهان دارد

>>>   سفا رت انگلستا ن واقعیت را می گو ید زیار ما در صحنه حا ضر هستیم فسا د به حدی رسیده که پرسا ن نکنید
ع و غ مصر وف سفر ها ی خا رجی است و مردم را بازی می دهد

>>>   چهره سیاه وفاسد حکومت ع وغ برملا شد ..م

>>>   واقعیت تلخ است .
امروز ما شاهد هستیم جوان وطن از روی لیاقت خود وظیفه دار نمیشوند تا که پول گزاف به دسترس . خیانت کاران قرار نگیرد

>>>   راست میگوید از اینکه حقیقت را کتمان کنیم باید بپذیریم که یک کشور فاسد استیم در حال حاضر از ارگ گرفته تا وزارت ها و سفارت ها غرق فساد استند مرداری و گنده گی خود را تا چی وقت پنهان میکنید در حالیکه سفارت افغانستان در انگلستان خود یکی از فاسد ترین سفارت ها اروپائی در قطار سفارت افغانستان در پاریس، ایتالیا، برلین و و و و . . . است.

>>>   فساد را کرزای راه انداخت نه غنی و عبدالله , تمام خزانه مملکت را خالی کرد و تحویل اشراف غنی داد

>>>   کامرون غدار!
تاریخ را ببین تا بیابی که افغانستان در زمان حزب خلق دولت نمونه صداقت ، و انسانیت بو د اما با امدن شما امپریالیستها و مزدوران مرتجع تان که در ۲۴ سال بر ملت حاکم اند و انرا نماینده افغانستان میدانید جفا است! زیرا دزد دزد را تربیه میکند نه انسان! ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است