افزایش تعداد پولیس‌های سایبری در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۲    ۱۳۹۵/۲/۲۲ کد خبر: 115686 منبع: پرینت

وزارت دفاع آلمان روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد ۷ هزار نفر به پرسنل نظامی و ۴۴۰۰ نفر به نیروهای پولیس شهری خود اضافه کند.

به گزارش رویترز، دولت آلمان در نظر دارد تعداد پرسنل نظامی خود را برای بالا بردن امنیت شهرهایش اضافه کند. در بیانیه وزارت دفاع این کشور اضافه شدن ۷ هزار نفر به ارتش این کشور اعلام شده است.

وزارت دفاع آلمان روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرده است که قصد دارد ۷ هزار نفر به پرسنل نظامی و ۴۴۰۰ نفر به نیروهای پولیس شهری خود اضافه کند. در این بیانیه آورده شده است با توجه به سیاست های جدید دولت آلمان در بالا بردن امنیت شهرها و مبارزه با تروریست های داعش در حوزه امنیت سایبری به این تعداد نیروی نظامی اضافی نیاز است.

«اورسولا فون درلین» وزیر دفاع آلمان اعلام کرده است این افزایش نیروهای نظامی اولین اقدام این چنین از زمان پایان جنگ سرد در این کشور محسوب می شود. وی گفت: شرایط در زمان کنونی پیچیده شده است و زمان آن فرا رسیده است که آلمان نیروهای امنیتی خود را افزایش دهد.

طبق اطلاعات ارایه شده توسط دولت آلمان در حال حاضر در حدد ۸۰۰ هزار نفر نیروی نظامی و پولیس در این کشور مشغول فعالیت هستند که از سال ۱۹۹۰ به این تعداد ۱۸۵هزار نفر در ارتش و ۵۶هزار نفر اضافه شده اند. وزارت دفاع آلمان تعداد نیروهایش در عراق و سوریه را اعلام نکرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است