مانور تبلیغاتی ارگ و اعدام 6 طالب خیالی
مگر اعدام 6 طالب سبب واکنش جدی طالبان نشده بود و مگر اخطار تبدیل کابل به جهنم را نداده بودند؟ پس چه کسانی زبان تفنگ طالبان را ساکت کردند؟ اصلا چه شد که خبری از جهنم دره طالبان نشد؟ و شاید پاسخ همه سوال ها به دروغ های اخبار متعفن ارگ برسد 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۲    ۱۳۹۵/۲/۲۱ کد خبر: 115679 منبع: پرینت

بمب خبری اعدام 6 طالب از سوی ارگ منفجر و نام هایی چون حجت الله، اکمل، وحید الله، محمد خان، عثمان و خان آغا در طول چند دقیقه تبدیل به تیتر یک رسانه های داخلی و خارجی شد.

اعدام 6 طالب در زندان پلچرخی در روزهای اخیر شاید برای معدود افراد ساده لوح و ساده اندیش خبری خوش باشد اما به راحتی می توان فهمید که از این اعدام تبلیغاتی نه بوی صداقت می آید و نه اثبات برادری.

ارگ خبری مبنی بر اعدام 6 طالب را به شکل مکتوب و دیکته شده به رسانه ها اعلام کرده اما تردیدها از این نقطه آغاز می شود که آیا به خبری که از سوی ارگ بدون هیچ مشاهده و سند متقنی می توان اعتماد کرد؟

چرا حکومت در اوج بی صداقتی، با رسانه ها و مردم خود رو بازی نمی کند، سران و مهره های کلیدی طالب در دوران کرزی آزاد شدند و حالا حکومت وحدت ملی در مانوری تبلیغاتی برای فروکش کردن آتش مقابله با طالبان و تروریستان با انتشار 6 نام که اگر هم حقیقت داشته باشد از افراد رده پایین و جزیی طالبان هستند، بسنده می کند.

چالش جدی در موضوع اعدام طالبان این بوده که دلیل دست های پنهانی و کتمان سازی ارگ چیست؟ چرا هیچگاه دولت به صداقت و شفاف سازی با ملتی که جز خیر و آرامش برای این ملک چیزی دیگر نمی خواهند، تن نمی دهد؟ در کدام محکمه اتهام وارده بر این نام های خیالی اثبات شده؟ چرا دوسیه آنها روی میز رییس جمهور هیچگاه باز نشده و نه محکمه و نه اعدام و نه هیچ خبر دیگرشان رسانه ای نشد که نشد.

گلایه ما تنها به بی صداقتی و دروغ پردازی های ارگ نشینان ختم نمی شود بلکه جان آدمی درمی گیرد از زد وبندهای سیاسی که افکار مردم را بازی گرفته و سربازان و عسگران وطن را غریب وار در سنگرهای ولایت های شمالی و شرقی به کشتن می دهد، مگر اعدام 6 طالب سبب واکنش جدی طالبان نشده بود و مگر اخطار تبدیل کابل به جهنم را نداده بودند؟
پس چه کسانی زبان تفنگ طالبان را ساکت کرد؟ اصلا چه شد که خبری از جهنم دره طالبان نشد؟ و شاید پاسخ همه سوال ها به اینجا برسد که اصلا اعدامی در کار نبوده و فقط گوش مردم افغانستان است که از همه این دروغ ها و وعده های پوچ و اخبار متعفن پُر است.

اصلا اگر این خبر درصدی هم حقیقت داشته باشد، چرا سران گردن کلفت طالب در زندان های پلچرخی و بگرام در حبس خود آزادنه می گردند و جنگ ولایت های شمالی را مدیریت می کنند تا طالب هر روز رشد کند و چکمه خود را بر گرده مردم مظلوم افغانستان بفشارد و و من و تو بخندیم به عکس و نام های منتشر شده از سوی ارگ... به عکس های حجت الله، اکمل، وحید الله، محمد خان، عثمان و خان آغایی که معلوم نمی شود واقعیت دارد یا نه...

به بی صداقتی ارگ باید قسم خورد و به حال کشتارهای میلیونی مردم ملکی در سایه سیاسی کاری ها باید گریست...

کد (20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شاید اعدام ها خیالی وتبلیغاتی بخاطر فریب مردم بوده باشد شاید این اعدام شده گان طلب نه بلکه دیگر جنایات مانند دزدی ویا هم اختطاف چی ها بوده بشند بانهم درهرصورت اعدام این ها به هر جرمی بوده باشد خوب است. اما طالب را اعدام نمیکند زیرا قوم وبرادرش است ومصلحت های دیگری هم در نظر است
والسلام عبید .

>>>   اگرواقعا"غ وع شهامت دارند واز پشت پدر خودهستندپسر
حقانی را اعدام کنند تا مردی دولت ع وغ معلوم شودبخاطر
که گپ مردم کم شوه چهارنفر را انتحار نی اعدام کرده مردم را
خر فکر کردین شما مزدورهای خارجیهارا خوب وبه تمام معنا مردم افغانستان در این چندین سال شناخته اند.
بریالی

>>>   شاید یک بازی خیالی باشد

>>>   در زیل خبر عاجل {ششطالب در زندان پلچرخی اعدام گردید} از جمله نظر ها چشمم به نظر مستعار {رفوگر } خورد که چنین بیان داشته بود !{از ۶۵۰ تن اعدامی فقط شش نفر وانهم معلوم نیست که بکدام مستوی و... وایا راستی ان شش تن اهدام شده اند ویا از راه دریچه فرار داده شده اند} افتید ان زمان راستی به رفوگر خندیدم وبه نظرش بی باور بودم هنگامی این تحلیل را خواندم اطمینانم بالای نظر رقوگر بیشتر شد وباین نتیجه رسیدم که رفوگر ها هم از ما بهتر به سیاست های مزورانه ای دولت بلد هستند دیگر به ملت عزیز مطمءین گردیدم که کسی نمیتواند اینها را فریب دهد وهمه نیرنگ ها دیگر برملا گردیده ودانسته اند که طالب وداعش وحکمتیار وعین وغین وکاف همه منبع واحد دارند گنه کار این ملت بیچاره است که از چهار دهه بذینسوقربانی نقشه های شوم وشیطانی قدرت های بزرگ گردیده انددر پهلوی عناصر یاد شده ان کمونیست های سابق هم که حلقه ای غلامی غرب را تازه بگردن انداخته اند با کشتار ملت انتقام خون رفقای حزبی خود و سقوط دولت حزب دموکراتیک را میگیرند واین تشنههای بخون ملت ظاهرا به امپریالیزم خدمت مینمایند {اقای اتمر واستانکزی وعبدالله عبدالله وعلومی و...}ولی در واقع خود در پی انتقام گیری و فرونشاندن خشم دوره های گذشته اند وبرای خارجی هاهم مهم انست که مسلمان کشته شود در هر جا وتوسط هرکس هر تیری ه بر مسلمان میخورد برایشان هدف است ویک گام به مقصد نزدیکتر میشوند
شیخ سرور بلخابی

>>>   برادر بلخابی با روس ها خو شما تعهد و پیمان بسته بودید یادت است که با روس ها کی آتش بس نمود ، حزب دیمو کراتیک از جمله اندیوالان شما است حالا بار خود را بالای دیګران می اندازید. شرم است شرم
ګلمیر از کابل

>>>   خدا میداند کدام بیچاره ها به نام طالب اعدام شدند که حتی از جرم خود هم خبر نداشتند.

>>>   اعدام شش طالب صورت گرفته صحت دارد اما این طالبان از جمله طالبانی نبودند که اعدام شان باعث ضعیف شدن گروه طالبان شود . افرادی از گروه طالبان درزندان های افغانستان وجود دارد که بسیاری از جنگ ها را در افغانستان از داخل زندان رهبری میکنند باید انها اعدام شودند نه طالبان بی نام و نشان . رهبران کلیدی شبکه حقانی و سایر گروه های افراطی که فعلا در زندان های کشور ما به بسیار عزت نگهداری میشوند .
کوهستانی

>>>   به بی صداقتی ارگ باید قسم خورد و به حال کشتارهای میلیونی مردم ملکی در سایه سیاسی کاری ها باید گریست...

>>>   وقتی طالبان اعدام نمیشدند همه انتقاد میکردند که اعدام نمیکنند حال که اعدام کردند همه میگویند که اعدام شدگان طالب نبودند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است