طالبان معاش خود را از پاکستان دریافت می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۵/۲/۲۱ کد خبر: 115678 منبع: پرینت

طالبان معاش خود را از دولت پاکستان دریافت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان)afghanpaper)، مسوول مالی طالبان در ولایت‌های شرقی، با یک چک 10 میلیون کلدار پاکستانی در ولایت ننگرهار بازداشت شده است.


کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امریکا و انگلیس به پاکستان پول میدهند و پاکستانی های غلام و لاشخور تروریست تربیه نموده به افغانستان می فرستند. تا با ناامن ساختن افغانستان منافع شان را به دست آورند، وای به حال ما که دولت مردان فروخته شده داریم.
هارون
افغان

>>>   وی
این خو کدام گپ جدید نیست بلکه
نه تنها پول بلکه تمام تجهیزات و معلومات استخباراتی بشمول خانه های امن را از چتلستان دریافت میکنند

>>>   چك كلداري از كدام بأنك بوده كه در افغانستان آن را أخذ مينمودندد؟ راست به نظر نميآيد .

>>>   نا طالبان از جهلستان مزد بیننگی در یافت میکند

>>>   از پاکستان منافق سیاه روی ایه هم دور نیست که بازهم از همکاری مالی ولوژستیکی ونظامی شان به طالبان ترورست بی غیرت انکار خواهند کردند از انکاری نری واقراری خری انها استفاده میکنند .

>>>   من که سخت مخالف طالب وپاکستان هستم وانها را مسبب قتل بیش از دو ملیون افغان وتهجیر واواره کردن ملیونها افغان میدانم انتقال چک باین مبلغ گزاف را باور ندارم اگر این چک واقعیت داشته باشد حتما ان را برای ارگ نشینان می اورده در غیر ان چک کلدار در افغانستان با این مبلغ درشت در هیچ یک ازبانکهای داخل کشور صرف نمیشود ویا ان چک را برای گروه دیگر طالب ها که با ملا اختر منصور می جنگند انتقال میداده اند بهر صورت این چک باید در حساب کسی ویا دریکی از بانک های ان کشور کیش گردد که حتما از زیر ذره بین ای اس ای می گذرد همچنان منابعی که ادعا دارند چک بزرگی رابا حامل ان دستگیر نموده اند نگفته اند که منبع ومرجع چک که بوده؟از کدام موءسسه ویا ارگان صادر شده است کسانیکه با چک وچک بوک دسترسی دارند میدانند که اکثرا صادر کننده ای چک ویا امضا کننده ای ان معلوم است این گمانه زنی مداخله وتسلیح همسایه گروه ها دهشت افگن را مردود نمیسازد
توغره بدان مشو که می می نخوری
صد لقمه خوری که می غلام است ان را
در گذشته های بسیار دور دوست پاکستانیم بمن گفت که {اچه هوگیا که لال سامراج افغانستان سی نکلا}یعنی خوب شد که استعمار سرخ از افغانستان برامد من برایش گفتم که جی هان لیکن کالا سامراج اسکی جگه مین ایا من گفتم لیکن استعمار سیاه بجایش امد دوستم ناراض گردید وبا من مناقشه ای زیاد کرد بلاخره من برایش گفتم یک راه حل وجود دارد بیا تو از پاکستان بگذر ومن از افغانستانملک فهد که انوقت در قید حیات بود حاکم هرد و کشور باشد گفت نه قبول ندارم منبرایش گفتم توکه ملک فهد را قبول نداری من پرویز مشرف تورا چگونه قبول نمایم در اصل انها وبعض از ما در راس اقای حکمتیار میخواستند دامنه ای نفوذ غرب را به اسیای میانه گسترش دهند وبنام امپراطوری اسلامی تحت اداره ای همسایه ای شرقی بسازند بهر صورت کشور ما درحال اشغال قرار بگیرد بنام اینکه ما برادران مسلمان شما هستیم هرگاه تومسلمان باشی چرا اینقدر افغان مسلمان را به قتل می رسانی اسلام قتل یک مسلمان وحتی یک انسان را معادل قتل تمام دنیا میداند وتو مسلمان تاهنوز دوملیون افغان را به قتل رسانیده ای این را کجایش مسلمانی است ؟
نیم جان از نیم روز

>>>   اظهارات نمایندۀ پکتیا نشان می دهد که هنوز هم شماری از نمایندگان قبایل همان اند که اسلاف شان بوده اند- یعنی مزدوری به دیگران برای غارتگری، تجاوز، کشتار و قتل عام را افتخار می دانند؛ و این فاجعه است- فاجعه یی که یکی از دلایل اصلی بحران و فتور در کشور ماست.
ما از چگونگی اجیرشدن مردم قبایل برای غارت کابل و شمالی در بدل به تخت رسانیدن نادرخان و این که چگونه این کار را استعمار انگلیس رهبری و سازماندهی کرد، چیزهایی می دانیم. اما این حقیقت که قبایل هم در دست انگلیس و هم در دست پاکستان برای پیشبرد جنگهای نیابتی از دیر باز بدینسو مورد استفاده بوده اند، همگان به خوبی آگاهی ندارند.
حملۀ قبایل به کشمیر درست هژده سال پس از حملۀ آنها به کابل صورت گرفته بود. حمله به کابل توسط قبایلیها برای حاکم ساختن نادرخان توسط انگلیس سازماندهی شد و حمله به کشمیر توسط حکومت تازه تشکیل پاکستان که هنوز اختیار کلیه پایگاههای عسکری آن در دست انگلیسها بود. این که درتحریک و تحریص قبایل برای غارت در کشمیر تا چه حدی انگلیس دست داشت، به کلی روشن نیست اما این که این کار توسط پاکستان در روشنی تجارب انگلیس برای استفاده از قبایل در چنین حالاتی صورت گرفته است، هیچ شکی نمی تواند وجود داشته باشد.
طرز دید انگلیس نسبت به قبایل را می توان در یکی از یادداشتهای دوران جوانی نخست وزیر معروف انگلیس- چرچیل مشاهده کرد. او در سال 1897 در حالی که در جنگ علیه مردم قبایلی شرکت کرده بود، می نویسد:
"قبایلیها از بینواترین و بیرحم ترین مخلوقات روی زمین اند. عقل به آنها تنها همین قدر توانایی می بخشد که نسبت به هر حیوان دیگر درنده یی، بیشتر بیرحم، بیشتر خطرناک و بیشتر نابودشونده باشند..."
اینست دیدگاه انگلیس نسبت به قبایلیها و روی همین شناخت است که چرچیلهای دیروز و امروز از آنها استفاده کرند. همین چند روز پیش داکتر فاروق اعظم از بینوایی و دربدری پشتونها شکایت کرد. در حالی که عامل همۀ این بدبختیها خودشان استند. عامل این بدبختیها کسانی با ذهنیت کمال ناصر اصولی بوده اند که وحشت، غارتگری، تجاوز و مزدوری را مایۀ افتخار می دانند. وقتی وحشیگری مایۀ افتخار وکیل و نمایندۀ یک ملت و جامعه باشد، روشن است که هرگز تمدن را در چنین جامعه یی راه نخواهد بود.

>>>   لعنت خدا برسر چنین جهادگران یهودی!
اسرائیل همه تاروپود اسلام را ذیرکانه ، ظالمانه و مستبدانه برباد کرده واز تقریبأ ۷۰ سال بدینسو مناطق مسلمانان را در سوریه ، فلسطین ،مصر عراق ودیگرجا ها اشغال نموده ، اما این جهادگران کفری به مسئلهٔ اصلی که رهائی مسلمانان ومناطق شان از یوغ یهود است توجهٔ ای ننموده وفریضهٔ خدا را درینمورد فراموش نموده وبه برادر کشی وتخریب ومسلمان کشی به هدایت باداران یهودی شان چون اسرائیل ، امریکا ، انگلیس ودیگر کشورهای استعمار جو وضد اسلام ـ درقلمرو اسلامی چون سوریه ، افغانستان ، لیبیا ، یمن ، مصر ، عراق ودیگر کشور های اسلامی عمل نموده وسبب تخریب این کشورها و نشان دادن چهرهٔ زشت از اسلام ، منصوب کردن مسلمانان به تروریست ، ویرانگر ، وحشتگر، جانی ، قاتل ، بی فرهنگ وبی کلتور گردیده اند۰
اگر این عالیجبابان تاحال ۱۰٪ این جنایات و تخریبات و وحشت خود را بر علیه اسرائیل ، امریکا وانگلیس انجام میدادند ـ مطمنأ که اسرائیلی درکرهٔ زمین وجود نمیداشت و جهان گشائی و استعمار فعلی امریکا و انگلیس و دیگر کشورهائی استعماری مطلقأ وجود نداشت ونوکران امریکا در افغانستان ، عراق ، یمن ، عربستان و دیگر کشور های اسلامی حکومت نمیکردند که مثال برجسته وعینی آن تحمیل اشرف غنی احمدزی یهودی بالای ملت افغانستان توسط جان کری و ادامهٔ دولت او به مدت سه سال دیگرازطرف جان کری وخاموشی واطاعت جهادگران فروخته شده درمقابل این جنایت بزرگ میباشد ـ پس معلوم میشود این جهاد اسلامی نبوده بلکه جهاد بخاطر منافع امریکا ، انگلیس ، اسرائیل ، پاکستان و دیگر کشورهای ظالم وسلطه طلب جهان میباشد۰
نتیجه میگیریم که هرقدر​"جهاد امریکائی" ، کشتار ، ظلم ، وحشت ، ترور وفتوحات نوکران امریکا ، اسرائیل ، انگلیس ، پاکستان ودیگر گروه های وحشی چون القاعده ، داعش ، طالب ، گلب الدین راکتیار ، حقانی ودیگر نوکران آنان درجهان سیر سعودی و موفقیت خودرا بپیمایند ، کشورهای امریکا ، انگلیس ، اسرائیل ودیگر یاران وهمپیمانان شان زنده گی راحت وپیشرفت های قابل ملاحظهٔ ای را تجربه میکنند ، اگر عکس این مسئله واقع شود ـ ما شاهد شکست ورسوائی وسقوط نظام وهرج ومرج درین کشورها خواهیم بود یعنی به این معنی که:
شکست گروه های تروریستی و وحشی بنام اسلام در جهان ـ شکست امریکا ، انگلیس ، اسرائیل ومتحدانش
، پیروزی این گروه های وحشی وتروریستی موفقیت ودوام کشورهای استعماری چون انگلیس ، امریکا ، اسرائیل و هم پیمانان شان در جهان!!!
لیلما یثرب

>>>   درجواب سوال ان دوست عزیز که گفته پول این چک را طالبان از کدام بانک میگیرند باید گفت که در بدل چک گرفته شده شان از ای اس ای از نشنل بانک پاکستان برایشان پول داده میشودوقتیکه چک برایشان داده میشود پول انرا هم به سهولت برای شان از طریق بانک های پاکستانی بدسترش شان قرار داده میشود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است