برخی آرزوی سقوط حکومت وحدت ملی را دارند
برخی دشمنان برای سقوط دولت حتی پلان و برنامه ریزی کرده بودند اما به همت دولت و ملت و تقویت اردوی ملی شاهد نابودی توطیه ها علیه افغانستان بودیم 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۵/۲/۲۱ کد خبر: 115677 منبع: پرینت

یقین دارم که با دوام پروسه اصلاحات در وزارت داخله، همه ما با دار و ندار حکومت وحدت ملی، در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد و از همینجا حمایت دولت را از نیروهای امنیتی کشور اعلام می کنم.

برخی دشمنان برای سقوط دولت حتی پلان و برنامه ریزی کرده بودند اما به همت دولت و ملت و تقویت اردوی ملی شاهد نابودی توطیه ها علیه افغانستان بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر عبدالله امروز در مراسم معرفی ریاست عمومی امنیت ملی با تاکید بر اینکه دشمن هیچگاه دوست نمی شود، اظهار کرد: دشمنان افغانستان یک روز هم سلامت کشورمان را نمی خواهند و هر که در برابر مردم افغانستان قد علم می کند دشمن این مردم و ملک بوده و هیچگاه دوست نمی شود.

وی افزود: آغوش مردم افغانستان همواره برای کسانی که سلاح خود را به زمین گذاشته و به حقیقت با زبان صلح سخن گفته باز است اما مردم ما سکوت در برابر دشمن و زبان مسلح را بر نمی تابند.

رییس اجرایی کشور با تاکید بر اینکه آرزوی دشمنان افغانستان، سقوط دولت بود، گفت: برخی دشمنان برای سقوط دولت حتی پلان و برنامه ریزی کرده بودند اما به همت دولت و ملت و تقویت اردوی ملی شاهد نابودی توطیه ها علیه افغانستان بودیم.

داکتر عبدالله تصریح کرد: پلان دشمنان ما این بود که ولایت به ولایت را سقوط داده و تصرف کنند اما امروز می بینید که نیروهای امنیتی افغانستان چطور محکم و بااستقامت مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی ادامه داد: تغییرات مثبت زیادی در حوزه دفاع و مقابله با مخالفان مسلح و دشمنان ایجاد شده و امروز خوشحال هستیم که تغییرات مثبت در ساحه دفاعی، نظامی و امنیتی حکومت ما را به روزهای پیروزی بیشتر امیدوار می کند.

رییس اجرایی کشور خاطرنشان کرد: یقین دارم که با دوام پروسه اصلاحات در وزارت داخله، همه ما با دار و ندار حکومت وحدت ملی، در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد و از همینجا حمایت دولت را از نیروهای امنیتی کشور اعلام می کنم.

داکتر عبدالله گفت: موقعیت های سیاسی مختلف نباید موجب کوچکترین تشویش ها شود بلکه مجموعه نهادهای امنیتی باید با تصمیم های صحیح این وضعیت های متفاوت سیاسی را مدیریت کنند و امروز در این لحظه، سخت به یاد آن روزهایی افتادم که می خواستیم اردوی ملی را ایجاد و راه اندازی کنیم.

وی افزود: امروز اردوی ملی ما تقویت شده و آکادمی پولیس داریم و نهادهای ملی ما دیگر مبتدی نبوده و نسبت به گذشته بسیار قوی تر شده ایم و البته در این پیشرفت نظامی نباید از کمک های بین المللی غافل شد.

رییس اجرایی کشور یادآور شد: ما کنفرانس های وارسا و بروکسل را پیش رو داریم و باید تمرکز خود را برای نتیجه دهی مثبت این دو کنفرانس از دست ندهیم.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برخی ها؟ چرا برخی ها؟ همه ملت برای برکناری دومین پوک مغز جهان و بچۀ فلم افغانستان دست به دعا است. حکومت در معنی وجود ندارد، وحدت ملی یک شعار ننگین است، پس وقتی حکومتی وجود ندارد، ارزو برای سرنگونیش هم بیجهت است. ملت از عبدالله و غنی میخواهد که با دار و دستۀ شان بروند به جهنم
م.ز

>>>   کدام وحدت ملی هر دو شما به خا طر چکر به خا رج این همه مبا رزه را نمو ده اید نه به خا طر غریب و بیچا ره

>>>   همگی اولادهای مردم بخاطر بقای چند نوکر وجیره خوار
امریکا وغرب قربانی میشود هرگاه اولادهای خود خاینین
قربانی حوادث شود باز انوقت درد مردم را درک خواهدکرد
وبه بیکاره گی حکومت خود پی خواهد برد در غیرآن خود
ع وغ در پشت دیوارهای کانکریتی ارگ ومحافظین خارجی
نشسته اند واز گوشت وخون قربانیان جنگی که خودشان
راه انداخته اند میخورند ومینوشند وبازخمی های جنگی
عکسهای یادگاری میگیرند ودریشی های لوکس خود را به
رخ مردم نادار وگرسنه میکشند اشخاصی مانند ع وغ هیچ
وهمدرد مردم بوده نمیتوانند اینها خودشان درد هستندبرای
مردم افغانستان به امید پیروزی ملت ومردم افغانستان بر
ظالمین..
ن ج

>>>   جناب عبدالله برخی ها نه بلکه همه ما دوست داریم این دولت کثیف سقوط کند یک دولت مردم به وجود بیاد

>>>   بلى
جناب بجه فم دوكتور صاحب عبدالله شما كه حكومت وخدت ملى را ساختيد و جكونه به قدرت رسيديد همه يك بيك خبر داريم
شما جه كرديد كه مردم از شما شده باشد
و حالى مردم مسول مصاريف شيك بوشى هاى شما نيستند
ابرومندانه قوررررررررر كفته برويد از ميدان و كرنه ارزوى همه است شما كثيف ها را بى اندازند بيرون وسلام

>>>   نخير عبدل
تو أنشالله الي ختم اين سال عيسوي نه تنها كه در اين پست نيستي بلكه سرنوشتت به خدا معلوم كه چه خواهد شد
خالد

>>>   اینکه می گویند: «قدرت عقیم است و پدر و مادر نمی شناسد» واقعا درست است. عبد الله امروز که به قدرت رسیدی و از طریق این چوکی به کشورها سفر می کنی و به کیافی خود می پردازی، ملت را فراموش کردی. شما چه کار کردین غیر از کشتار مردم و انتحاری و انفجار... کجاست امنیتی که به مردم وعده داده بودین؟ کجاست انکشاف متوازنی که به مردم داده بودی؟
ضیایی

>>>   حيف نيروهايش امنيتى كشور كه قربانى بى كفايتى ع و ع مي شوند. ديگر از اين حكومت چيزى نمانده جزء رسوايي و فساد شگفت انگيز

>>>   حیف هست که مثل تو انسان ....قاتل یک ریس جمهور سابق ولو خوب بود خراب را چی گونه به مسند ریاست امنیت سوق میدهی. در تمام موارد مهم خاموش هستی چرا؟ از سقوط کندز گرفته تا پلان به جان انداختن اقوام در شمال . و ۱۰۰ ها جنجال دیگر بسیار برای تو شرم هست یک کم غیرت خوب هست. یک سیاست مدار برنامه میداشته باشد. ۱۳ سال حکومت قبلی را انتقاد کردی. و فعال در حکومت خود هم انتقاد میکنی دایم. سیاست را بیاموز از کرزی ۱۴ سال انتقاد کردی یک روز سخن به زبان نیاورد اما برنامه های خودرا مخفی عملی کرد. از تاج و تخت همه تان را به گدایی کشانید.
توحیدی

>>>   ګویند روزی یک جوان بر خانه دیویکه دختر زیبا را ربوده بود ګذر میکرد که به دام دیو افتاد. دیو ګفت ایجوان چون مهمان هستی نوبت ضربه اول بشما میدهم تا ګله نکنی اما جوان هم اسرار بر ضربه اول دیو کرد اما در نتیجه ضربه اول را باید جوان بزند وبا شمشیر کمر دیو را زد اما دیو بجای خود ایستاد ماند ومسخره به جوان ګفت: همین بود زورت؟ جوان ګفت خودرا شور دهید باز میدانی! زمانیکه دیو شور خورد دونصف بر زمین افتاد.
من به عبدالله جان قند وقروت میګویم که دولتت مانند قروت در اب ګرم اب شده است کامرون برادر کلانت هم خبر روسفیدی شمار ا قصه کرد
افسوس به حالتان

>>>   اگر گلبیدین آمد حتما سقوط میکند.
این را بار ها گفته ام و باز خواهم گفت.
کرزی هم یک چند وقت دلبستگی به مهره سوخته پیدا کرده بود اما در یک جلسه تلویحا برایش که حقیقت را گفتم باز هرگز آماده آمدن وی نشد اگر چه چوچه حزبی های زیاد را در نظام جا داد.

>>>   کاکا عبدالله کسی ارزوی سقوط مقوط نداره نترس. باید یاد آور شویم که حکومت از مردم افغانستان است نه از شما دو نفر. مردم به هزار خون جگر ای حکومت ره حفظ کردن و جوانان خوده به قربانگاه روان میکنند. هر روز جسد غرق در خون جوانان شان به دروازه های خانه های شان میایه. باید بدانی که قباله ای حکومت به نام عین و غین نیست. به نام ملت سر بلند افغانستان است. ممکن است ای ملت روزی تصمیم بگیرن عین و غین ره از حکومت پس کنن ولی هرگز حکومت خوده از بین نمیبرن. ای موضوع ره باید فراموش نکنی. شما اگه غیرت داشته باشین مرد مردانه میگین کار نتانستیم و از ملت عذر خواهی میکنین و بعدشم استعفا.

>>>   خواهی نخواهی دولت روبه سقوط است! نگزارید بدست ملا بیافتد وهرچه زود استعفا کنید

>>>   چشم خودرا درروی احساسات ملیونی مردم بسته بازادعای آدمبودن دارد

>>>   سقوط حكومت را كس بخواهد ونخواهد حكومت بد نام تاريخ ويك چهره بنام حكومت است از بودنش كرده نبودنش خيلي عالي خواهد بود ، حتي حكومت كمونست ها بين اندازه بي غيرت وبد نام دربين مردم نبود بگذارمردم افغانستان را در سطح جهان نيز رسوا شدند اما نام شرم نباشد ؟؟؟ ، اين چند چهره بد نام ملت قهرمان افغان را نيز طرف شرم برد متاسفانه ....
جوزجاني

>>>   برادران مگر زمان طالب را فراموش كرديد تا دغه نميگفتيد راهى زندان بوديد. جناب داكتر صاحب از اين گروه فاشيست لعنتى جدا شده بگزاريد تا به گورستان ابديد بفرستيم اين قوم نوكر دال خور را.

>>>   دو سه شب قبل شریفه وردگ کمیشنر کمیسیون مستقل انتخابات در مصاحبه با آقای ځواک بصورت مستند "جل " ع و غ را در هنگام انتخابات از آب کشید!! و نیز مداخله مستقیم نماینده خاص ملل متحد را در سازماندهی "حکومت وحدت ملی" ؟؟؟ افشا کرد. باور کنید از ته دل برای آنهایی که جهت رسیدن به "چوکی" چنین ذلت را قبول کرده میتوانند لعنت خداوند را استدعا کردم و باین نتیجه رسیدم که اینها چه انسانها ی ذلیل و کوچکی بوده اند و آنها را نه تنها سزاوار مخالفت بلکه نفرت تمام ملت دانستم. میخواهم بگویم که من برای هیچکدام کمپاین نکرده ام تنها کاری که کردم به یکی از انها فقط یک رای خود را داده ام که اکنون هزار بار پشیمانم که چرا در انتخابات شرکت کرده ام
به هر حال از افشاگریهای شریفه وردگ باین نتیجه رسیدم که:
1 عبدالله سر دسته به بحران کشیدن و به لجن کشیدن انتخابات بود. او بازنده کامل انتخابات بود ولی بنابر گفته های نماینده خاص سرمنشی ملل متحد تهدید میکرد که لا اقل برای رسیدن بمقام غیر قانونی "ریاست اجراییه"جنگ خونین" را در کابل براه اندازد و افغانستان را بسوی تجزیه بکشاند. و حالا ملت قضاوت کند کسی که حاصر باشد برا ی "رییس اجراییه شدن" در کابل حمام خون بر پا کند و وطن را تجزیه کند با تمام نزدیکان تیمش دارای چه نوع شخصیت است؟
2.اشرف غنی یک انسان "ترسو" است که با تمام تیمش یک "عشق بزرگ"؟؟ داشت که یکبار داخل ارگ شود. بهمین جهت با وصف آنکه برنده انتخابات بود همه چیزی را که گلمرجان میگفت قبول کرد و تن به ذلت زیر پاکردن قانون اساسی و ریشخند زدن به آرای مردم داد.
3 جامعه بین المللی و بخصوص امریکا با کمال بیحیایی بر ضد اصول دموکراسی و حقوق بشر عمل کرد و یکجا با ع و غ قانون اساسی این کشور را بحیث یک نیروی استعمارگر لگدمال کرد.
من به تمام مردم افغانستان اطمینان میدهم که ع و غ نمیتوانند و نمیخواهند یک قدم در راه خدمت بمردم ، صلح و رفاه افغانستان بردارند.
از شبکه تلویزیونی کابل نیوز تقاضا مینمایم مصاحبه شریفه وردگ را لا اقل برای یکماه هفته دوبار به نشر بسپارند تا مردم افغانستان از حقایق در مورد شخصیت آنهایی که بر ما "حکومت" میکنند و اینکه کمیسون مستقل انتخابات چگونه قربانی شد آگاه شوند.
ننگ و نفرین بر آنهایی که بر سرنوشت این کشور و قانون اساسی بازی میکنند.
ر.ز.

>>>   راه اصلی را گم کردیم و نمی دانیم که به کجا روان هستیم .زره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است