ولیعهد عربستان معتاد است
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۶    ۱۳۹۵/۲/۲۱ کد خبر: 115656 منبع: پرینت

فعال توییتری مشهور سعودی فاش کرد بزرگترین تجار مواد مخدر در عربستان، مسئولان اجرایی آل‌سعود هستند.

به گزارش "العهد"؛"مجتهد" در سلسله پیام های توئیتری توضیح داد: "آنچه در خصوص کشف و ضبط مواد مخدر در کشور اعلام می شود، کمتر از ده درصد مقدار واقعی آن چیزی است که به کشور وارد و توزیع می شود؛ چرا که بیشتر تجار مواد مخدر در عربستان، مسوولان اجرایی آل سعود هستند و از مصونیت خود، برای وارد و توزیع کردن مواد مخدر سوء استفاده می کنند. آنها از این طریق درآمد هنگفتی را کسب کرده اند."

او افزود: "آمارها از دست به دست شدن مواد مخدر در مدارس، دانشگاه ها، ارتش، مرزبانی، وزارت کشور، شهرها و روستاها بسیار هولناک است."

این پیام های توییتری مجتهد، در توضیح دلیل بازداشت "رائد ترکی" –یکی از افسران مبارزه با مواد مخدر عربستان- توییت شده است.

این فعال توییتری نوشت: "رائد ترکی از وجود مافیای مواد مخدر که منظورش مقام های بلند پایه وزارت کشور و نزدیک به محمد بن نایف بوده، سخن گفته است."

مجتهد می افزاید: "محمد بن نایف، نه تنها از فعالیت این افراد در قاچاق مواد مخدر با اطلاع است، که حتی خود او شخصا از این مواد استفاده می کند. بن نایف، در گذشته، دو بار برای درمان اعتیاد خود به اروپا سفر کرده است، ولی هربار، دوباره به مصر مواد بازگشته و ظاهرا او به یک مرکز ترک اعتیاد نیازمند است."

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بیچاره کارگرانی که در سعودی کار می نمایند و هراز چند گاهی بجرم های مختلف گردن زده می شوند و دولت های ما هم فقط ناظر به این جنایت ها هستند در حالی که جنایتکارهای اصلی خاندان آل سعود هستند. سال گذشته را دیدید که هفت هزار نفر از بهترین بندگان خدا را در منی به شهادت کشاندند و خم به ابرو نیاوردند . انشاالله خداوند انتقام مظلومان را از خاندان ظالم آل سعود بگیرد .
عبدالقیوم از ایران

>>>   ده در كجا و درخت ها كجا
خطاب به عبدالقيوم از ايران بايد بنويسم كه ؟
مليون ها كاركر از تمامى دنيا كه افغان ها هم جز همين كاركر هاست كه ما هم الحمدالله افتخار بودن در اين مملكت را داريم
طوريكه علامه نشان دولت سعودي را ميبينيم شمشير و خرما است يعنى راست باشى و راست بيكردى خرما ميخورى اكر خلاف قانون و خلاف اسلام كارى هاى بكنيد با شمشير جزايت است
سخن دانسته كويي اى عبدالقيوم يا خموش
تشكر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است