بازداشت تروریستان پاکستانی در ننگرهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۴    ۱۳۹۵/۲/۱۶ کد خبر: 115495 منبع: پرینت

دو تروریست پاکستانی در ننگرهار بازداشت شدند.

این دو تروریست با مواد انفجاری و سلاح گرم هنگاهی بازداشت شدند که طرح حمله بر مراکز دولتی را می کشیدند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این.ترورستان.باید.اعدام.شود
.

>>>   گوسفدان هم همکاری همیشه گی خویش را باتروریزم طالب اعلان نمودندودر یک اعلامیه دولت را نه گفته چون چوکی های را که وعده داده بوده اند رسما برای شان تسلیم نکردند تا کی سرپرستی ومنبعد همکاری خودرا با طالبان اغاز مینماید که در نخستین حرکت ۷۹ تن شان همکاران طالبی خود را به شمال انتقال میدادند که توسط پلیس پروان در پل گلبهار دستگر شدند

>>>   چرا عکس شان نیست تا مردم باورکنند انقدردروغ پراگنی شده که مردم دیگرباورندارند
سمندر ازکهستان

>>>   أتمر وطن دار هاى خود را رها ميكند. و فاروق شب در خانه ء خود مهمانى ميدهد وفرادى ان روز دو باره ان طرف خط ديورند به برادران خود تسليم ميكند.
ح ع

>>>   تمام ترورستان ودهشت افگنان بشمول طالبان ترورست تربیه شده وفرستاده شده پاکستان در خاک افغانستان جهت بر اوردن اهداف پلید پاکستان است اما با بی حیایی بازهم از دست داشتن شان انکار میکنند .

>>>   جزای این دوتن ترورستان تبعه پاکستان اینست که روی ان دوتن را سیاه کرده وبالای مرکب روبدل انداخته ویک یک چوب خار دار را در معقد شان فرو برند ودر بازار شهر ننگر هار گشتانده شوند و توسط بلند گو گفته شود هر کسی که در عمل ترورستی گیر شد جزای ان بر علاوه این کار اعدام هم است تعین جزای ترورستان بخصوص ترورستان پاکستانی چنین میباشد تا از ورود انها ازپاکستان این لانه شیطانی گرفته شود دیگر راه وچاره ی وجود ندارد تا جلو انها گرفته شود .

>>>   برای دادن مشوره به داغشگاه یا داغشتون ننگرهار آمده بودند

>>>   عکشانرا چه میخواهید دوباره رها میشوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است