پهلوهای پنهان حمله بر ریاست رجال برجسته دولتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۲    ۱۳۹۵/۲/۱۲ کد خبر: 115302 منبع: پرینت

قراين و شواهد نشان مي دهد كه در حمله انتحاري ٣١ حمل دست هايي از داخل نظام و به ويژه رياست رجال برجسته دولتي با طالبان و تروريست ها همكاري داشته اند.

در اين حمله كاستي ها و كمبود هاي جدي كشفي، استخباراتي و امنيتي محسوس است و مسووليني كه با دشمن تباني داشته اند و يا اينكه غفلت و بي كفايتي نموده اند بايد به محاكمه كشانيده شوند و كسي حق ندارد كه به نام تيم، قوم و زبان از اينها حمايت نمايد.

شواهد و دلايلي كه تباني را در اين حمله با تروريست ها را نشان مي دهد:
١- خلاف معمول جم نظام در كنار ديواري صورت مي گيرد كه موتر در آنطرف ديوار منفجر مي شود.

٢- خلاف تعامل هميشگي به تمام پرسونل تلفني خبر داده مي شود كه فردا ساعت ٨ غرض جمع دهي به رياست بيايند و حتي كسانيكه رخصت اخذ نموده بوده اند خواسته شده اند و برخي مسوولين از اين تلفن ها اظهار بي اطلاعي نموده اند.

٣- سرپرست رياست رجال برجسته كه مدير لوژستيك يكي از شفاخانه ها بوده است در زمان حمله در وظيفه اش حاضر نمي باشد.

٤- قومندان كندك كه جديد به اين سمت گماشته شده بود در وقت حمله غير حاضر مي باشد. ترورست ها در داخل ساختمان به فرصت و بار بار به پرسونل حمله مي نمايند و هيچگونه تدابير وجود نداشته است.

٥- پهره داران برج هاي امنيتي نيز به بهانه جمع دهي جاي شان را به بهره داری هاي جديد مي دهند و پس از حمله هيچ كسي از برج ها به دفاع پرسونل در براير ترورست ها نمي پردازد ترورست ها انچه مي خواهند انجام مي دهند.

٦- اسلحه كمري تمام پرسونل هنگام ورود به رياست گرفته مي شود انها كاملا بي دفاع مي شوند و مظلومانه به شكل فجيع به شهادت مي رسند.

٧ - ترورست ها پس از انجام حمله فرار مي نمايند و هيچ علامتی از كشته شدن شان در داخل ساختمان وجود ندارد.

٨- كامره امنيتي ساحه حمله در زمان حمله غير فعال مي باشد و پس از حمله مجدد فعال مي شود.

٩-نيرو هاي امنيتي از بيرون به اسرع وقت نمي رسند و ترورست ها دست به فرار مي زنند.

١٠- بركناري غير موجه و بدون دليل نورالله منير كه در دوران مسووليت شان دست اوردهاي كاري و موفقيت داشت.

١١- سرايي كه در كنار رياست امنيت رجال برجسته قرار دارد و حمله از اينطريق انجام شد مربوط به نعيم كوچي يكي از قومندانان سابق طالبان بوده است و سرپرست رياست رجال برجسته دولتي هيچگونه تدابير امنيتي را از ناحيه سراي روي دست نگرفته است.

محمد علم ‫‏ایزدیار‬‬‬


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زمانیکه منِِِِــــــــــیر رئیس بود چـرا به فکر خانه کوچی نه افتید واین مشکل را یک طرفه نساخت ؟
چـرا دریک صنف شصت جوان همه ازیک سمت هستند چرا ازجنوب شرق غرب کسی نیست؟؟
شما که وکیل ونماینده مردم هستید اینرا به ما اطلاع میدهید ؟ چرا مقامات حکومتی را استجواب نمیکنید؟ مدیر لوژستیک سرپرست ریاست شده ؟ آیا وزیر داخله کدام دانشگاه نظامی را پاس کرده یا او هم کارکن قبلی بخش صحت بوده؟؟
ر

>>>   در موردسرپرست دیگه دولت شایسته سالاری است یک صاحب منصب لوژستیک
سرپرست ریاست محافظت از رجال برجسته میشه او را در شفاخانه به گل گاو زبان میگفتن خدا برایش داد از دگرمنی جنرال شد کی پرسان کرد که حالا پرسان کند آنقدر مفسد ورق فساد است که از یک افغانی هم صرف نظر نمیکند این تخصیص امنیت خود گپ علیحده است از او پرسان شو چرا از ۴۰۰ بستر خود را تبدیل کردی وگوصوع دزدی تیل خو همتو ماند چند داد از طعام خانه خود بان پرسان نگو ویک شخص بسیار استفاده جو وخاین اسناد باید از او مردان شود وسوابق آن برسی گردد

>>>   طبعاً در همه حملات أشخاص از داخل همكاري دارند، و ٩٩٪‏ اين حملات بمگذاري اند، نه انتحاري، تنها به خاطر رفع مسؤليت ، مسؤلين امنيتي آنرا انتحاري اعلان ميدارند،
رجل برخاسته

>>>   حکومت خودش خائن وخائن پرور است و خیانتهایش بار ها ثابت شده اما هیچ دلسوز وبا وجدان پیدا نمی شود که ...ن را نابود کند!‏ افغان

>>>   خداوند عالم این فرعونیان را به سزای اعمال شاح برساند بعد از هر انتحاری وحوادث ازین نوع همیشه یک پرسش در ذهن مردمان ایجاد میشود که چرا همه این جنایات از طرف یک قوم ویک تبار ومردمان یک زبان صورت میگیرد چرا ؟ چرا ؟
آیا شما هموطن جواب این پرسش مردم وجهان را دارید ؟

>>>   سلام و احترام خدمت تمام شما عزیزان در شبکه اطلاع رسانی افغانستان
در نخست به تمام شهدای این حادثه المناک بهشت برین آرزو دارم و به بازمانده گانشان صبر جمیل و اجر عظیم تمنا دارم.
و از دولت هفت سره باید هیج توقع نداشته باشیم و کسانی که عزیزان شان را از دست دادن باید خود دست به کار شوند و اشخاص ذبل را محکم بگیرند و به جزای اعمال ننگین شان برسانند.
1) - مدیر لوژستیک شفاخانه 400 بستر
2) - کوچی ( کسیکه سرای مربوط اش است
3)- کسانیکه زنگ زده اند
4)- افرادیکه اسلحه کمری کارمندان را جمع آوری کردن
5)- و ع و غ
باید اشخاص که در بالا ذکر شد تحت پیگرد قرار بگیرند و خاینین به پنجه قانون سپرده شود البته قانون مردمی چون حکومت ع و غ نه قانون دارد و نه قانون میشناسد .
با احترام
سلیم از کابل

>>>   همیشه مردم در تلاش اتحاد اتفاق ملت افغان بودند اما دیگران این دسیسه های شوم شان ادامه میدهند بهتر است که ملت تاجک از این طبقه جدا شده یک کشور مستقل تاسیس نماید باش این یک ایالت پنجم پاکستان هارون

>>>   کاملأ دقیق، بعضی شواهد دیگر هم است مانند:
1. سرپرست این ریاست به پهره داران باربار گفته بود که نگاه تان به طرف سرای نعیم کوچی کم باشد.
2. ترورستان در حین حمله ملبس با لباس نظامی مشخص از خود ریاست رجال برجسته میباشند.
3. چند تن از کارمندان این ریاست نزد سرپرست ریاست رجال برجسته میروند و میگویند که بعضی از همکاران ما تماس های مشکوک دریافت میکنند و میروند در تشناب ها تماس را جواب میدهند، اما سرپرست ریاست میگوید که جائیکه ما هستیم، شما به این نکات حرف نزنید، و غیره ازین حرفها.
4. یکی از کارمندانی که به سرپرست این ریاست گفته بوده که شما در مقابل حرفهای ما سطحی برخورد میکنید و من به مقامات بالاتر حرفم را میرسانم، بعد از دو سه روز همین جوان در خیرخانه در نزدیکی منزلش توسط افراد مسلح به قتل میرسد و هیچ کسی حتا حرف در میان نمیآورد در موردش.
پس اگر رهبری حکومت، مقامات امنیتی، و تمام ارگانهای ذیربط وجدان دارند، انسان هستند و افغان واقعی هستند و حداقل احساس خدمت به وطن دارند، این شواهد واضح میسازد که دسیسه بزرگ در کار است، و باید هرچه عاجل دست به کار شوند و تمام جواسیس را به پنجه قانون بسپارند، دست به دست هم دهند و پس از این نگذارند که این وطن به طرف بدبختی بیشتر برود.
رحیم الله.

>>>   جنایت انجام شده در ریاست امنیت رجال برجسته در قدم نخست مسولیت این جنایت ضد انسانی وبشری بر میگردد به طالبان وطنفروش جاسوس استخابارات بیگانه وجاسوسان داخل نظام حامیان طالبان ودر قدم دوم سرپرست بی کفایت این ریاست قابل تحقیق و محاکمه است انچه که در نظر اقای ایزد یار انعکاس داده شده جدا قابل تحقیق وبررسی وابلاغ نتیجه ان برای مردم است .

>>>   همین وکیل یک شخص متعصب است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است