معامله گری هایی در پشت پرده کار حکومت وجود دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۵/۲/۱۲ کد خبر: 115279 منبع: پرینت

طالبان، بار دیگر به قندوز حمله کرده اند و حکومت بازهم عملیات خود را بعد از حمله طالبان آغاز کرد.

فاطمه عزیز عضو مجلس نمایندگان، با بیان اینکه بازی ها و معامله گری هایی در پشت پرده کار حکومت وجود دارد، افزود: اگر بازی و معامله گری در کار نباشد، این چگونه جنگی است که چنین دوام می کند؟ با وجود اینکه ما اردوی ملی کامل وقوی داریم که از جان و دل می جنگند، با وجود اینکه امکانات ما بسیار بیشتر از سال های گذشته است پس چرا نمی توانیم در برابر چند نفر محدود از طالبان مقاومت کنیم؟

وی افزود: این چند نفر طالبان به راحتی می آیند و به راحتی یک ولایت را در اختیار خود می گیرند و جوانان را به خاک و خون می کشانند. این معامله می تواند برای امتیاز دهی و امتیاز گیری با طالبان باشد.

این نماینده مجلس، ادامه داد: این برای ما سوال است که چرا دولت به طالبان اجازه می دهد طرح و برنامه های خود را ایجاد کنند و جنگ را در مقابل ما آغاز کنند؟ از این طرف، عملیات جنگی ما فقط به طور نمایشی آغاز می شود و فقط به چشم مردم خاک زده می شود. حکومت می داند که قندوز یک ولایت بسیار مهم و استراتژیک برای مخالفان است. اما باز هم آغاز عملیات در آنجارا پشت گوش انداخته و کاری نکرده و نمی کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مذاکرات نمایشی گل بیدین واین اعمال دولت کدانمن برنامه پشت پرده نباشد

>>>   دور از واقعیت نیست اگر یکی ازمقامات یاریس اجراییه ویا معاونین شان ارکابینه دورشود خودبخود معامله های پشت پرده وحکومت افشا میشود وانتظار هم باشید ما وشما شاهد بسیار اینواقیعتها بودیم ازطالب وکرزی را ندیدیم زندانیهارا رها کرد وباز همان طالب رهاشده مردمرا بخاک خون کشیدندکرزی را کی محکمه کرد و ازدست ماچیزی نمیاید هرکسی چوکی خودراحفظ میکند
هرکدام اینها که درافغانسنان بریاست جمهوری امده بخاطر هدف ومعامله گری با امریکا وغرب با اشاره پاکستان اگرنه سلاح های سنگین داریم طیاره داریم نیروی امنیتی داریم طالب وداعش وتروریست یکطیاره ندارند وتمام قومانده جنگ هم بدست نماینده امریکا وغرب یعنی شخص رییس جمهور است طرف این غر وفش ازاین غنی نبینید اگریکطالب غنی اعدام کرد بازخواهیم دید ملت بیچاره در دم تیغ دولت ودشمنان وطن است
..محمدسعیدفاضلی ازاداره امور

>>>   نیرویهای امنیتی در حال نبرد سخت مقابل جنایتکاران قبیله ای طالب؛ در دل شهر مزار شریف اما برای پدر معنوی طالبان چهارراهی و نماد تجلیل بنا می شود.
محمد گل مومند یکی از پدران اصلی نازیسم افغانی کسی ست که شدید ترین جنایت های ضد بشری را علیه باشندگان بومی شمال مرتکب شده بود. او کوره های اوزبیک سوزی راه انداخته بود و کتاب های تورکی اوزبیکی را نابود می کرد. او مردان تاجیک را تا جایی که می توانست می کشت و یا آنان را زنجیر پیچ به کابل منتقل می کرد. او دستور می داد به پستان زنان سوزن فرو کنند و دستور می داد هر چه نشانه ی فرهنگی و تاریخی از بومیان شمال می باشند را نابود کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است