عملیات های نظامیان ما در شمال افزایش یافته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۸    ۱۳۹۵/۲/۱۱ کد خبر: 115256 منبع: پرینت

عملیات نیروهای دولتی افزایش یافته و روحیه نیروهای دولتی در میدان های نبرد بالا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، جنرال شهیم رییس ستاد ارتش ملی امروز در نشست مشترک نهادهای امنیتی گفت: عملیات نیروهای دولتی افزایش یافته و امروز شاهد موفقیت های نظامی در کشور هستیم.

وی افزود: مخالفان مسلح با آغاز عملیات بهاری به دنبال این بودند تا قندوز را دوباره سقوط دهند و ولایت های شمالی را نیز بگیرند، خوشبختانه نیروهای امنیتی ضربه های کوبنده و محکمی در قندور به دشمن وارد ساختند تا آنجا که پایگاه های خود را از دست داده و در چهار دره، بادغیس، فاریاب، فراه و چند جای دیگر دشمن عملیات های مختلف داشتند اما نیروهای امنیتی مانع موفقیت آنها شدند.

رییس ستاد ارتش ملی یادآور شد: دشمن امروز مکمل شکست خورده و تلفات بسیاری بر آن وارد شده است.

شهیم با بیان اینکه تشریک مساعی خوبی میان ریاست امنیت ملی، نیروهای کشفی و اطلاعاتی و وزارت داخله بوجود آمده، خاطرنشان کرد: متاسفانه مخالفان ما در حادثه روز سه شنبه کابل نسبت به تمام موفقیت های پیاپی نیروهای امنیتی افغانستان عقده گشایی کردند.

وی از دستگیری قاری سلیم فرمانده ارشد طالبان در قندور خبر داد و گفت: متاسفانه حمله های بسیاری در قمست سرحدی گوشته رخ داده و حمله های وحشیانه ای را آنجا صورت داده اند و اسناد و مدارک بسیاری از جنایات دشمن آنجا جمع کرده ایم که در زمان مناسب منتشر می کنیم.

رییس ستاد ارتش ملی تاکید کرد: روحیه نیروهای دولتی در میدان های نبرد بالا است.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است