جهاد افغانستان، برای جهان آزادی به ارمغان آورد
جهاد از مردم افغانستان ملتی شهادت پذیر ساخته است که در برابر هر زورگوی و مستبدی مبارزه می کنند و در برابر هیچ قدرتمندی سر کرنش و استطاعت را فرو نمی آورند 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۵/۲/۹ کد خبر: 115204 منبع: پرینت

عبدالهادی ارغندیوال، وزیر اقتصاد پیشین و عضو شورای حراست و ثبات افغانستان، در مراسم تجلیل از هشت ثور گفت: مجاهدین، در حالیکه هیچ وسیله ممکن برا ی مقابله با استعمار و استعمارگران نداشتند، ولی با سلاح ایمان به پا خواستند. لازم است که به روح پاک همه شهدای عزیز که به خاطر آزادی ما و آزادی جهان، جانشان را دادند دعا کنیم که خداوند شهادت شان راقبول و جایگاه شان را بهشت برین قرار دهد. جهاد از مردم افغانستان ملتی شهادت پذیر ساخته است که در برابر هر زورگوی و مستبدی مبارزه می کنند و در برابر هیچ قدرتمندی سرکرنش و استطاعت را فرو نمی آورند. به خاطر شهدای دیروز و زمان جهاد بود که امروز افغانستان، افغانستان آزاد تلقی می شود.

وی، با بیان اینکه جهاد یک ارزش است. یک ارزش دینی، ارزش تاریخی و ارزش ملی این ممکلت است، افزود: مملکتی که مردمش با ایمان، آن را آزاد کردند، همچنان کشورهای آسیای میانه را آزاد کردند و خط برلین را از بین بردند. این بزرگترین ارزش است که نه تنها ارزش ملی بلکه ارزش جهانی دارد. مجاهدین جهان را آزاد کرده اند. اگر کسی علیه جهاد و مجاهدت مردم افغانستان حرفی بزند، جفا به حق ملت قهرمانی است که جهاد آن، بزرگترین ارزش و آزادی را برای جهان به ارمغان آورده اند و این خیانت است.

ارغندیوال، خطاب به شهدا و مردم افغانستان گفت: ما به شهدا و ملت قهرمان خود تعهد می دهیم که فقط و فقط آرمان شما را تعیقیب می کنیم. با خون شما پیوند عقیدتی داریم و پیمان بسته ایم در راهی که شما ادامه داده اید حرکت کنیم. تا زمانیکه خواسته های شما وسایر شهدای ما برآورده نشود، دست از مبارزه برنخواهیم داشت و برای آسایش ملت قهرمان خود مبارزه می کنیم. همچنان هرگز در برابر استعمار و استعمارگران تسلیم نخواهیم شد. این ملت خواستار آزادی است. اگر همه چیز را از دست داده اند آزادی را به دست آورده اند.

عضو شورای حراست و ثبات، اظهار می کند که شورای حراست و ثبات افغاسنتان خواهان صلح است و بیان داشت: ما در افغانستان عزیز خود صلح را می خواهیم. و هر مجموعه ای که از مخالفت دست بردارد و به صلح بپیوندد از آنها استقبال می کنیم. نباید در برابر صلح خواهان موانع ایجاد کنیم. دولتمردان هم باید بدانند که صلح خیر است و از آن استقبال کنند و برای آن کار نمایند.

وی، معتقد است دشمن هر روز بر ضد قشر مجاهد افغانستان تبلیغات سوء می کند و گفت: نباید به تبلیغات دشمنان مجاهدین و جهاد اعتنا کرد. متاسفانه یک تعداد از مجاهدین، خود تحت تاثیر تبلیغات ضد دینی قرار گرفته اند و حالا حتی دیگر حرف های اسلامی را هم پذیرا نیستند. حتی دیگر نمی توانند بگویند که ما در این سرزمین اسلامی اسلام را می خواهیم و حاکمیت دین خدا را می خواهیم. متاسفانه این افراد تحت تبلیغات خود باور کرده اند که مجرم هستند. در حالیکه باید بدانند آنها قهرمانان نجات این سرزمین و دفاع از خون ریخته شده مردم هستند و قهرمانان آزادی و آزادگی هستند. ما به آنها می بالیم و افتخار می کنیم که خداوند ما را جزوی از مجموعه مومنان این کشور گردانیده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آغا خواب دیدی سرمنشه بد بختی ها شما هستین هیچ دیگر گپ نزن واگر نه همان طور بسند چیز های برایت نوشته کنم که خودت دست هایت درگوش گرفته توبه کنی او که مجاهد بودیا حالا یک لقمه نان تدار یا کشته شده .
مسافر جبری

>>>   ارغنديوال! دشمن تبليغ بر ضد شما نميكند!! اين مردم است كه إز شما ها به بينى أمده اند!!! شرم خوب است!!! شما جه جفا نماند كه نكرديد در حق مردم افغانستان!!! حتا إز خيانت ووطنفروشى هم رو نكشتانديد!!! شرم و غيرت داد خداوند است كه به همه عنايت نمى فرمايد!!!!

>>>   عنوان باید این باشد:
جهاد افغانستان برای افغانستان"بردگی" هر کس و ناکس را بارمغان آورد!!

>>>   برای جـهـان آزاده گی وبرای افغانستان بــــــرده گی

>>>   8 ثور روز تاریخ سیاه و اشغال افغانستان توسط نوکران ومزدوران پاکستان تا اکنون مردم بیچاره ما رنج می برند.

>>>   ارغنديوال صاحب!
شما را به خدا قسم كه از نوشتن تان نه مي شرميد؟؟؟
جهاد باعث بدبختي افغانستان شد وبراي كسيكه مثل شما با نام جهاد صاحب ارگاه و بارگاه شده ايد بايد گفت كه زود است كه مردم باشما تصفيه حساب نمايد.
نوري از بغلان

>>>   هم میهن تا امروز هرچه دیده‌ایم از دست خود دیده ایم 7 ویا 8 ثور ویا روزهای دیگر چه فرقی دارد ما همچنان سرزمین محتاج به کمک وخیرات دیگران هستیم ما تاحالا نتوانسته ای تفاوت بین دوست ودشمن را دریابیم ما در جمله فاسد ترین کشور جهان و اولین تولید کننده مواد مخدر یا تولید مگ وتباهی در جهان شهرت داریم ووقتی نامی از کشور ما ومردم ما در کشور های خارج از مرزهای ما میشود تصویر بسیار منفی در ذهن مردمان ایجاد میشود ودیگر نمیتوان به مجاهد بودن ویا دلیری وشجاعت حرف زد زیرا دامن رسوایی کشور به دست خودما بالا زده شده درحال حاضر هرچه صفت منفی وشرم آور است بنام ما مردم از جور دولت های ما وسردمداران بی کفایت ما داده میشود از قدیم گفته اند .
از ماست که بر ماست

>>>   "جهاد افغانستان، برای جهان آزادی به ارمغان آورد"، اما برای مردم افغانستان اسارت و بدبختی به ارمغان آورد. زیرا رهبران دالرپرست و قدرت پرست هم 65 هزار کابلی را از تیغ کشیدند، هم جهاد مردم غیور افغانستان را لکه دار ساختند و هم وطن شانرا به امریکا فروختند.
حالا هم آنقدر بی حیا و بی شرم اند، که به مردم اختار می دهند، که از رهبران نباید انتقاد کرد. اگر خود تانرا مانند سیاف در پوش قرآن و اسلام بپیچانید یا مردم را به نام جهاد تهدید کنید، با آنهم نام هریک تان به حیث قاتلین 65 هزار کابلی و به نام وطنفروش ثبت تاریخ است.

>>>   مـخـصـوصـا برای پاکستان خیلی دست آورد داشت مهم نیست نام شما چیست عـمـل شمارا مردم در طی بیست سال دیده اند

>>>   برای ما که جهنم شد

>>>   ارغندیوال صاحب شما جهادی نه بلکه زور گویای تاریخ افغانستان هستید هنوز هم به مردم اخطار میدهید دگر به مردم چی ماند که از خود از وطن خود از ناموس خود دفاع کند . شما راست میگویید که جهاد افغانستا ن مردم را شهید پذیر ساخته است . دگر تا چه وقت مردم را شهید میکنید دل تا یخ نکرده است وطن را خو با امریکا و پاکستا ن فروختید . دل باداران تا ن خو هیچ وفت یخ نمی کند . از شما چطور؟
کابلی بیچاره

>>>   افغان پيپر تمام مقاله ها را به نشر نمي رسانيد صداي مردم را خفه نسازيد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است