سازماندهی حلقات دسیسه برای تخریب مجاهدین
حوادثی که بعد از هشتم ثور به ما تحمیل شد برخاسته از مجاهدین نبود بلکه توسط حلقات مشخص خارجی و پاکستان بر گرده و فرق ملت ما تحمیل شد 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۸    ۱۳۹۵/۲/۹ کد خبر: 115202 منبع: پرینت

دسیسه های سازمان یافته برخی علیه مجاهدین امروز به وضوح مشخص می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد یونس قانونی معاون اول رییس جمهور پیشین و عضو شورای حراست و ثبات، امروز در مراسم بیست و چهارمین سالروز پیروزی جهاد ملت افغانستان گفت: هشتم ثور پیروزی انقلاب یک ملت بزرگ در دل تاریخ است.

وی افزود: هشتم ثور کودتای برخاسته از تصمیم کودتاچیان نبود بلکه انقلابی از دل و خواست مردم مبتنی بر اعتقادات و ارزش های دینی و ملی مجاهدان افغانستان بوده و واکنش در برابر دو حرکت تاریخی و ننگین کودتای 7 ثور، تجاوز و اشغال قشون شوروی در افغانستان بوده است.

عضو شورای حراست و ثبات یادآور شد: کسانی که هشتم ثور را به بهانه حوادث تحمیلی پس از پیروزی به نقد می گیرند و عامدانه و خصمانه مورد توهین قرار می دهند، جفای بزرگی به ملت افغانستان می کنند.

قانونی با بیان اینکه در تاریخ افغانستان، مجاهدان همیشه در صف و خط مقدم مبارزه با دشمنان و تجاوزها حاضر می شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه در برابر تجاوز انگلیس، تجاوز شوروی و حاکمیت تروریسم در گذشته توسط مجاهدان صورت گرفت بنابراین توهین به 8 ثور، توهین به تاریخ افغانستان است.

وی تصریح کرد: مردم فراموش نکنند کسانی که به هشتم ثور اهانت می کنند بهتر از هر کس دیگر می دانند دروغ می گویند و خصمانه تبلیغ کرده و حرف خود را باور نداشته و حلقات معینی اینها را سامان داده و تربیت می کنند.

عضو شورای حراست و ثبات با تاکید بر اینکه مجاهدان در طول تاریخ همواره مورد نقد بوده اند، ادامه داد: حوادثی که بعد از هشتم ثور به ما تحمیل شد برخاسته از مجاهدین نبود بلکه توسط حلقات مشخص خارجی و پاکستان بر گرده و فرق ملت ما تحمیل شد.

قانونی گفت: مگر پیش از مجاهدین در افغانستان بهشت برین حاکم بود؟ کسانی که خصمانه تبلیغ می کنند کجایند که بگویند پیش از مجاهدین، دو میلیون نفر کشته شد و مردم شرایط خوبی نداشتند و مدینه فاضله پیش از آن بر افغانستان حاکم نبوده است.

وی تاکید کرد: دسیسه سازمان یافته برخی علیه مجاهدین امروز به وضوح مشخص می شود.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برای رفتن بیموقع باد معده تان هم "حلقات خارجی وپاکستان " را ملامت کنید!!!

>>>   رهبران مجــــاهــــدین درعمل مجاهد نیستند حـریص غاصب اختلاس گر ! اینهارا مردم عبادت و.ریاضت وتـقـوا حـسـاب کنند؟؟؟

>>>   26 سال است که ما دچار تکـــــه داران جنت ودوزخ هستیم هرچه غصــــب وغــــــــارت میکنند خون میـــــریــــــــــزند ، تبــاهی وویرانی بپا میکنند هنوز هم قانع نیستند حـرص و آز اینـــها حـد ومـرزی ندارد!

>>>   در وزارت معارف چی کارها که نکردی؟ وقتی اتمر آمد چند نفر را وظیفه داد تا اسنادبسازند ومردا..... تورا پاک کنند

>>>   اینها منتظر محاکمه خود باشند تا جواب دهند که اینهمه سرمایه وپول حرام را از کجا بدست آوردند؟؟؟

>>>   در انتــــخــــــابات دور اول پارلمان زمان کــــرزی علومی از قــنــدهار وگـــــلاب زوی از خوست وکیل مردم انتخاب شدند اما دوره های بعدی که موضوع تقلب وپول خرید وفروش بمیان آمد دیگر آنها هم به پارلمان راه نیافتند

>>>   شما ها پیش از ورود تان بهشر زیبا کابل. مردم میدانستن که شماها چه جانوری هستید.همه از خود راضی تکه داران بهشت... شما ها به ناسلامتی جهاد کرده بودید چشم به انتظار مردم بودید اهين و فرایض دین و اسلام بمردم توجیع میکردند اما این کار در شعن. تان نبود استعداد ش را نداشتيد. در عوض آن چه را که درکار نامه های تان نوشته بود آن را انجام دادید دزدی در روز روشن غارت بانک های دولتی و آثار های تاریخی قیمتی قتل و کشتار های بی رحمانه ویران کردن وبه فلاکت کشیدن شهر کابل حالا شماها درپشت تریبون هرچه بگوید بگويد اما تاریخ نویسان واقعیت را درج تاریخ میکنند

>>>   این مطمئن باشید که تاریخ نویسان واقعیت را می نویسند مثل که از زمان احمدشاه بابا تا حکومت طالبان وهمچونين تاریخ واقعیت بعد از سقوط دولت ها و یا کنار رفتن صحنه روز گار آشکار و نوشته میشود

>>>   آقای قانونی ! وقتی پنجشیر آمدی و به آمرصاحب مسعود رفتی خرچ جیب خود را نداشتی . بعدآ و اکنون اینقدر دولت و حشمت را از کجا کردی چرا این باران به سر مجاهدین اصیل راه خدا نبارید ؟
نقیب از پنجشیر

>>>   کـدام عـمـل تـو بــــــه مـجـاهـــد شـبـاهـت دارد؟

>>>   1-جهاد مردم افغانستان الی هشت ثور روزپیروزی درتاریخ افغانستان قابل تمجید توصیف وقدردانی میباشد وبه نسل های بعدی افتخار خواهند نمود .2 -و اما دوران بعد از پیروزی الی شروع مقاومت در مقابل تجاوز پاکستان( طالب) تاریک وتلخ برمردم افغانستان ( کابل) سپری شد وتجلیل ازین دوره شرم آور است . 3 -وهمچنان پیروزی در مقابل امارت اسلامی طالب یک قهرمانی بود واین قهرمانی ثبت تاریخ وطن ما شد ه است .
پناه کابل

>>>   قانونی صاحب درچور وزیر اکبرخان کی ملامت است شما عبدالله فهیم ودیگر چکه چور ها یا پاکستانی ها .
مسافرجبری

>>>   حکومت باید ازین تجاران بنام جهاد مالیه اخذ کند هرکس که جهاد کرده ماهانه پانزده هزار افغانی مالیه به بیت المال بپردازد . یعنی حتما درامد حـرام زیادی دارد ومالیه هم ازهمین بابت است .

>>>   آقای قانونی !مگر شما و هم قماشان تان که آگاهانه و از روی عقیده ، جهاد کرده بودید اینقدر بی منطق و ناتوان بودید که "حلقات خاص" و پاکستان ، بتوانند شما را و جهاد تان را ، به بیراهه بکشانند و دستاورد (!) های جهاد شما را بدنام و بیرنگ ،بسازند؟!
شما و گروه حراست و ثبات شما ، خوب میدانید که دروغ میگویید . شما برای بقای خود و ثروتهای ... خود و خلاصی تان از محکمه و عدالت انتقالی، سفسطه میبافید و فکر میکنید که میتوانید مردم را فریب بدهید!
روی همه ء تاجران ...د ، در روز محشر سیاه باد! و روح مجاهدان حقیقی فی سبیل الله شاد باشد.

>>>   هرکه درد برسد ناچار میګوید وای وای
چون هشتم ثور روزی پیروزی مجاهدین بود ای کاش پیروزی مجاهدین برای مردوم زجردیده افغانستان خوشبختی می اورد نه بربادی ازپیروزی مجاهدین مردوم بیګناه شهیدواواره شدندوتمام امیدهای که به مجاهدین داشتندازبین رفتند ودر بدر شدندبه همین منظور ازهشتم ثور بدمیبرند نمونه های ازکشتار وخرابی های کابل ودیګر ولایات هنوز به صراحت دیده می شود
همچنان بعدازسقوط طالبان شما جنابان به قدرت رسیدی به این ملت چه کردی که اکنون این مردوم بی ګناه ومتظررشده ملامت می کنید یک کمی خودرګریبان سربزنید وفکزکنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است