از فروپاشی حکومت تا جانی خواندن منتقدان 8 ثور
راضی به سقوط نظام نیستیم اما خدا ملک ما را از این مصیبت ها رها و گوش مسوولان را برای شنیدن حق باز کند. گرچه فروپاشی این دولت به نظر می رسد نزدیک است 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۵/۲/۹ کد خبر: 115194 منبع: پرینت

می دانم سرکوبی مجاهدان 8 ثور از کجا شروع شده و چه کسی این را برنامه ریزی کرده و انگیزه این جریان چیست و عده ای می خواهند افکاری پوچ و لامعنی را در افکار مردم نفوذ دهند.
عبدالرب رسول سیاف رهبر تند رو جهادی از منتقدان 8 ثور با عنوان جنایتکار یاد کرد و از نزدیکی فروپاشی دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، دقایقی پیش مراسم بیست و چهارمین سالروز پیروزی جهاد ملت افغانستان در کابل با سخنان تند عبدالرب رسول سیاف آغاز شد.

سیاف در این مراسم گفت: در این روزها یک جنگ تند، پلید و مردار علیه عظمت و ارزش های دینی، تاریخی، انسانی و اسلامی این ملک روان بوده و هست، عده ای دهان خود را باز کرده و بر ضد جهاد و مجاهدین بعد از 8 ثور صحبت می کنند و هر چه دل شان می خواهد می گویند.

وی افزود: برخی چه می فهمند که جهاد در چه شرایطی شروع شده در حالیکه روند تاریخی دنیا را همین جهادگران تغییر و معادله های سیاسی این کشور و کشورهای منطقه را بهم زدند.

این رهبر جهادی تاکید کرد: همین کسانیکه روز گذشته در دارالامان در مخالفت با 7 و 8 ثور جمع شدند و شعارهایی علیه مخالفت با جهادگران بعد از 8 ثور سر می دادند اگر اسامی آنها را ببینیم از تعداد کسانی که حضور داشتند بیشتر بوده و این نشان می دهد که پلان عده ای برای تعرض به دین، اسلام و عظمت این کشور است و اینها سرشان در آبشخور دیگری بوده و از جایی دیگر دستور می گیرند.

سیاف با بیان اینکه جهاد از فرایض اسلام بوده و اینکه سکوت در برابر کسانیکه جهادگران را جنایتکار می خوانند، خود یک جنایت عظیم است، گفت: هر کسیکه سکوت می کند بزرگترین جفا را در حق ملک، ملت و تاریخ افغانستان کرده است.

وی ادامه داد: مسولانه این حرف را می زنم که می دانم سرکوبی مجاهدان 8 ثور از کجا شروع شده و چه کسی این را برنامه ریزی کرده و انگیزه این جریان چیست و عده ای می خواهند افکاری پوچ و لامعنی را در افکار مردم نفوذ دهند.

رهبر حزب اتحاد اسلامی افغانستان در ادامه سخنانش یادآور شد: ما طرفدار سقوط نظام نیستیم و به نظام مشورت های متعدد داده ایم و رضایت نداریم که این ملک یک روز هم بی نظام باشد چرا که بسیار افراد و جریان ها هستند که در کمین نشسته تا این کشور یک روز بی نظام شود و بعد بیایند و این ملک را پارچه و تقسیم کنند اما.... پشت سر این اما را رییس صاحب دولت باید جواب دهد.

سیاف تصریح کرد: ما بارها به این دولت نسخه و مشورت برای بهبودی نظام دادیم اما کسی گوش نگرفت ولی مسوولیت دینی و اسلامی ما حکم می دهد که اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کنه به عوض اینکه ملک تباه شود به نسخه های بدیل فکر کنیم و دولت متوجه این موضوع باشد.

وی تصریح کرد: ما در مورد تامین امنیت، بهبود وضعیت اقتصادی، چگونگی بهبود ادارات محلی پیشنهادهای بسیاری داشتیم و یک چیز هم برای خودمان نداشتیم و با تشکیل شورای حراست و ثبات کوچکترین منفعتی از دولت برای این شورا نخواستیم و فقط از خدا اجر آن را خواسته ایم.

سیاف ادامه داد: به دولت تاکید می کنم اگر به مشوره ها گوش دادند تا وضع مردم بهتر شود که خوب است و اگر عمل نکنند پیشتر گفته ام چه آینده ای در انتظار آنها است.

سیاف خطاب به دشمنان افغانستان گفت: دشمن ما اگر طالب است، اگر حقانی است و یا داعش حرف من این بوده که با مفاهیم دین و اسلام بازی نکنید و کشتار خود را جهاد نگویید.

وی خاطرنشان کرد: حرف من با طالب و داعش این است که از این غلامی چیزی نصیب آنها نمی شود و این مزدوری راه به جایی نمی برد لذا ضرورت است که زنجیر غلامی را پاره کنند و پیش صاحبان شان بیندازند.

رهبر جهادی افغانستان نیز به عسکران در حال جنگ توصیه نمود: خواسته من از سربازان و نیروهای امنیتی حاضر در سنگرهای جنگ این بوده که به این فکر نکنند که غنی چه می گوید یا عبدالله چه می گوید؟ به این فکر نکنند که بین شورای حراست و دولت چه اتفاقاتی می افتد؟ شما به اینها توجه نکنید چرا که شما از سیاف و غنی دفاع نمی کنید بلکه برای حراست از افغانستان دفاع می کنید و این ملک پیش از بدنیا آمدن غنی یک مملکت آزاد بوده است.

سیاف یادآور شد: دولت دست به دست می چرخد و مدافعان باید مدافعان افغانستان باشند نه مدافعان صدر و زید و دولت و سایران.
دل ما می سوزد برای جوانانی که سینه خود را مقابل تجاوز قاتلان اجیر سپر می کنند، قاتلانی که از آنجا تحت هدایت حلقات استخباراتی و اینجا توسط زبان های اجرتی و فروخته شده دستور می گیرند.

سیاف اضافه کرد: در این کشور مجاهد کشته می شود و برای دفاع از مردم مقابل دشمنان ستیز می کند و در نهایت هجوم ها سر جهادگران بوده و بر روی مجاهدان تاخت و تاز می کنند و فقط برخی مدام ارقام خیالی برای تشویش اذهان عمومی در مورد کشته شدن در جنگ های داخلی منتشر می کنند و از خدا هم نمی ترسند.

وی اذعان کرد: در هر نظام و هر ملک که حکومت نو می شود، تبدیلی ها هم آغاز می شود اما حکومت وحدت ملی که روی کار آمد انگار مردم این کشور مرده اند و هیچ کس دیگر وجود ندارد و تا آمران حوزه ها و پیره داران مقابل مغازه ها را هم تبدیل کردند، چرا؟ برای مثال در مورد یک پسته امنیتی در این دولت فقط یک یا دو نفر همیشه معرفی می شوند با وجودیکه هزاران جنرال کارکشته و خوب داریم آنها معرفی نمی شود و نام سومی را هیچگاه نمی شنویم.

سیاف گفت: در آخر بازهم تاکید می کنیم که راضی به سقوط نظام نیستیم اما خدا ملک ما را از این مصیبت ها رها و گوش مسوولان را برای شنیدن حق باز کند. گرچه فروپاشی این دولت به نظر می رسد نزدیک است.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حال که از چوکی وقدرت رانده شدی این حرف ها را نشخوار میکنی.نفرین به تو وهابی وطنفروش ومزدور شیخ های عربستان سعودی.

>>>   ولا گمان کنم که باز جیب استاد خالی شده که گپ از جهاد میزنه ورنه تو در همان وخت هم چندان آدم پایبند به جهاد نبودی
سیغانی

>>>   واقعا. ...

>>>   جناب محترم سیاف دیگر وقت حرف ها ونخسه های شما جناب محترم ودیگر هم صدا های تای تان تایخ اش گذشته مردم شریف و مظلوم افغانستان دیگر فریب حرف های شما جناب را نمخورند شما هم سندی از شما گذشته به لحاظ خدا انرزی خود را مصرف نکنید هچ فرد از شما طرفداری نمکند دیگر بس است از خیرات سر همین مردم بیچاره صاحب هر چیز شدید بس است دنبال مردم را یلا کنید به لحاظ خدا دیگر مردم شمار نمی خواهند

>>>   سیاف آغا!
خود تانرا از راه "غلامی" ملیاردر ساختید ، نیم زمینهای افغانستان را غصب کردید!!! حالا "بخیلی" تان میآید که همعقیده های یک کمی افراطی از خود تان در این "جنایتها" شریک باشند!!!!

>>>   شیخ الحدیث صاحب بیعمل!!
یک چیز را بدانید که از نظر مردم افغانستان اساسگذار و مسیول هرجنایتی که امروز هم در این مملکت رخ میدهد شماها هستید. در کدام حدیث پیامبر (ص) گفته شده که زیر نام اسلام و جهاد وطن تانرا بفروشید.

>>>   8 ثور روز تاریخ سیاه و اشغال افغانستان توسط نوکران ومزدوران پاکستان تا اکنون مردم بیچاره ما رنج می برند

>>>   شما درعمل نشان میدادید که افراد با تقوا پرهیزگار خداپرست هستید اقلا به اندازه کمونست ها با تقوا می بودید شما چوکی پرست پول پرست غاصب اختلاسکر خودرا نشان دادید حالا به زور می خواهید مردم شمارا عادل پرهیزگار ومتقی فکر کنند؟؟؟؟؟

>>>   حـــــــــالا هم B52 موجود است احتیاط کنی که ذدوباره اشرار نشوی

>>>   استاد نظر به فرموده خودت 120 ملیون دالرتنها درجنگ گلبهار مصرف کردی این پول هارا کی برایت داده بود برای چـی ؟؟؟

>>>   محترم سیاف صاحب تو واسماعیل خان امتحان تان را از مردم گرفتدید در انتخابات ریاست جمهوری چرا مضایم مردم میشوید دیگر وقت مردم را به حرف بهوده ات ضایع نکن برو دنبال کار های ضروری ات ساخت ها جدید را شروع کن و خود را مصروف بساز تا باقمانده عمرت بحدر نرود در دوران جهاد مشغول جمع اوری یول وغصب زمین بودی فصرست خدمت کردن به جهاد را نداشتی حالا در دولت هم جای نداری زیاد حرف نزن کهولت سند داری مغز خراب نشه

>>>   اقای صیاف ! کدام جهاد ، همین اکنون هزاران سرباز واافسر بیشتر از 40 کشورخارجی عملاً در پهلوی تان نشسه ایا شما آنها را نمیبینید ؟در کدام ایت قرآن کریم نوشته شده که روسها دشمن و آمریکایی ، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، دنمارکی ... دوست وهم دین تان است .ایا شما وامثال تان خود را فریب میدهید ویا دیگران را ؟ ایا جهاد فی سبیل الله بوده ؟ پس همه شما به اصطلاح مجاهدین این سرمایه و بلند منزل ها و هزاران جربب زمین را از کجا نمودید.متاسفانه که مجاهد واقعی همه به شهادت رسیدن ، زن وفرزند شان سرگردان لقمه نان هستند ودرکوچه ها گدایی میکنند .
ف - ا از شهر فرانکفورت - آلمان

>>>   روح شهدای افغانستان شاد باد و راهش پایدار.
اقای سیاف ازيگ حرف حقیقت نگذر شما درکجا جهاد کردی؟ کدام مناطق را از دست روس فطح کردی؟
و شما کی مجاهید بودید سیاف؟
شما درزیر سایه وهابی های عربستان وعربها از خون مجاهدین استفاده کردید هرچه پول مستحق مجاهدین بود،دزدی کردید.
...
ناصری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است