انتقاد شدید سیاف از دولت و منتقدان 8 ثور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۵/۲/۹ کد خبر: 115187 منبع: پرینت

انتقاد شدید الحن سیاف از دولت و منتقدان هشت ثور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، دقایقی پیش مراسم بیست و چهارمین سالروز پیروزی جهاد ملت افغانستان در کابل با سخنان تند عبدالرسول سیاف رهبر جهادگران افغانستان آغاز شد.

سیاف در این مراسم از کسانی که در زمینه عملکرد جهادگران پس از 8 ثور انتقاد کرده اند با عنوان جنایتکار به دین و اسلام یاد کرد و از ملت خواست تا سکوت خود را در این زمینه بشکنند.

همچنین سیاف در این مراسم انتقادهای شدیداللحنی از دولت کرد.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دیگ به دیگچه ها می گوید روی تان سیاه.
سید زبیر مردم شناس

>>>   آغای سیاف 8 ثور روز تاریخ سیاه و اشغال افغانستان توسط نوکران و مزدوران پاکستان است که پاکستان را عادت مداخله داده اند تا اکنون پاکستان مداخله می کند و مردم بیچاره ما از دست مجهادین گلبدین حقانی ملا عمر ملا منصور در خون غرق رنج می برند.

>>>   سیاف خودش هم زاده هفت ثور است جون از طرف حفیظ الله... توسط موتر شیشه سیاه در تورخم رها گردید تا با مجاهدین بپیوندد من هو همرای همین منافق در زندان بودم
قیام الدین بلخابی

>>>   اين هم رفيق حاجى فريد بوده فاميل در كانادا و لندن، حمايت از طالب!

>>>   8 ثور یعنی شروع بد بختی درافغانستان سیاف نا حق از دین واسلام گپ میزند کدامتان عمل مسلمانی دارید ایقدر سرمایه ها درکجای اسلام است غضب کردن زمین ها درپغمان وچمتله درکدان صفحه جهاد است چور کردن خانه های مردم توسط نفرهای خودت پنجشیر ی ها هزاره ها وراه گیری گلو درسربی قلم چمن طوفان پوپل امان آلله گزر وخان اغا ملا تره خیل این همه داردسته جنایت کاران وادم کشان است اگر زور مردم پغمان برسد ونا ن یک هفته خودرا داشتباشند ترا با ممتازت پوست میکشن تمام بدختی ها عاملش شمایان هستین.
مسافرجبری

>>>   .... هاى ملياردر و غارت كننده بيت المال ، محاكمه شوند
رحم ولى از
سيد اباد

>>>   سیاف همواره از همان تاکتیک دائمی خود در موزد منتقدین استفاده می کند. همیشه انتقاد از شخص خودش و دیگر جنگ سالاران را به دین و اسلام ربط می دهد. کسی که از جنایات شان در جنگ های کابل انتقاد کند، او می گوید، اینها از دین و اسلام انتقاد کرده است. اصلاً که شما .... نام دین و اسلام را بَد کردید، نه آنهای که از رفتار و کردار شما انتقاد می کنند.

>>>   سلام بروطنداران !
وسلام بر جناب استاد سیاف وهمه مجاهدان راه حق وآزادی و درود خداوند برشهیدان؛ بدون شک جهاد به مفهوم عامش یک حکم شرعی بوده در شرایط لازم وظیفه هر فرد مسلمان می باشد، اما به معنای خاص خود یعنی جهاد مقدس مردم افغانستان صفحه زرین تاریخ افغانستان است ؛ در دوران جهاد جنگ بین ملت ما وقوای متجاوز شوروی سابق بود روشن است که ویرانی ، خرابی و... داشت . جادۀ کابل قندهار با چین تانک های روس برباد رفت این یک نمونه ویرانی بود تا چه رسد به دیگر ویرانی ها، اما حرف ما این است که تمام ملت به دور کلمه مقدس جهاد متحد بودیم ودر برابر نماد الحاد مبارزه می کردیم، این جنگ جنگ شکم نبود جنگ ارزش ها بود که خداوند توفیق داد جهاد مردم افغانستان سبب نابودی تفکر شکست ناپذیر کمونیسم از کرملین تا هاوانا گشت وبساط مارکسیسم را از روی زمین برچید ؛ علت پاسداری ما ازجهاد و تکریم مجاهدین این نکته است؛ اشتباهات مجاهدین مانند نمازگذار وبی نماز است ، نمازگذار دچار سهو وشک می شود بی نمازبی چاره در کجایی نماز شک یا سهو کند، بنا براین اشتباه مجاهدین دلیل کار ، زحمت وحرکت پرتلاش شان برای دفاع از دین خدا بود. پس مرتکب اشتباه هم شده اند واین امر طبیعی است چون معصوم نبودند. و از انتقاد منتقدین که سر در افغانستان دارند ودل درجای دیگر هیچ باکی نیست وهر روزی نیاز پیدا شود به کوری چشم دشمنان ملت مسلمان افغانستان دو باره جهاد را آغاز خواهد کرد.
والسلام عبدالروف عالمی .11/2/ 95

>>>   به عبدالروف عالمی
برادر زبان که کوتل ندارد هرچه برابر شود گفته میرویم فکر نکنم همچون جهاد دوباره برای ما میسر شود برای این که دنیا عوض شده ماهم دست خالی . یا اینکه سرخودرا ویا دست خود را پیش کشور های فرصت طلب دراز کنیم مثلی گدا ها برای مااسلحه بدهد. آن زمان که آمریکا و کشور های ویران گر برای ما اسلحه میداد بخاطر هداف شوم خود می داد نه اینکه دلشان برای من وتو سوخته باشد حالا کشور ما 50 سال عقبیم به خودکفایی برسیم مردم ما70 درصد بیسواد اند اکثریت نماز شان را بلد نیستن تحصیل کرده ما به ندرت پیدا می شود.زمانی پدر های ما ميگفتن درس بخوانید اما ماها دستورات شان عملی نمی کردیم.حالا می فهمیم که چقدر به خود ما ظلم کردیم.
مجاهد دل شکسته گوشه نشین محتاج یک تکه نان))

>>>   به قول بزرگترهای ما آن های که حرف های بالاخانه دار میزند ویا اینکه گوز پلو خوری میزند فعلا در افغانستان هر که مثل عبدالروف عالمی گپ می زند اینقدر برای خودش دالر وپول ذخیره ویا این که دراین اواخر برایش چیزی نرسیده اگر نی مردم افغانستان اینقدر گرفتار روزگار زندگی خود است دیگر فرصت نمی کند روی چنین مسائل فکر کند))


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است