نظریه تکامل رهبران از وقتی آغاز شد که...
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۸    ۱۳۹۵/۲/۸ کد خبر: 115157 منبع: پرینت

نظریه تکامل رهبران از وقتی آغاز شد که یکی از داشنمندان بزرگ امریکایی_روسی کشف کرد که فسیل های اینگونه رهبران در عصر دایناسورها وجود داشته و افرادی با دو پا، موهایی کشال و بلند، ریش های انبوه و تنبان هایی از جنس الیاف طبیعی در نقاط مختلف افغانستان زیست داشته اند.

ساختار گونه های این رهبران در ابتدا یکی بوده است اما پس از ترشح های تفکرهای مختلف بگونه های گوناگون تقسیم شدند؛ دانشمندان کشف کردند که این گونه های کم یافت با قدهایی بلند و مغرهایی که در زیر تلسکوپ های پیشرفته قابل دید نبودند به مرور زمان رشد و انکشاف کردند که کرونولوژی رفتاری این فسیل ها از بدو پیدایش تا دورۀ تکامل در ذیل آورده میشود:

1. در ابتدا زمانی که اینها فسیل بودند؛ اندام های فوقانی آنها مورد بررسی قرار گرفت و اندام های تحتانی آنها بصورت دقیق مورد موشکافی همه جانبه قرار گرفت و به جنگ علیه دیگر گونه ها فرستاده شدند.

2. ریش های آنها شکل بهتری پیدا کرد و نفوس شپش ها او انواع خزندگان و آمیب ها از میانه کله های منار مانندشان برطرف و کاهش پیدا کرد.

3. در طریقه پوشش لباس شان مخصوصا تنبان ها فرق زیادی آمد و آنها توانستند به جای بیل و کلنگ و داس و دشنه تجهیزات نظامی پیشرفته تری به دست بگیرند و هر کسی که در مقابل شان سبز می شد به نام کافر و ملحد از میان برداشته میشد.

4. برای این گونه های زیست سیاسی؛ کشتن و ویران کردن و سوختاندن آموزش داده شد و بر استعدادهای ویرانگری آنان اطلاعات زیادی اضافه ساختند.

5. آنها توانستند از مراحل بدوی و عقب مانده گی بیرون شوند و چهره های مبارک دالر و تفنگ را بصورت همزمان مشاهده کنند.

6. راه های معامله کردن، فروش سنگر، کشتن افراد خودی، اعدام های خودسرانه و تجاوز به زن و فرزند مردم به تدریج زمان آموزش داده شد تا آنها بهتر بتوانند به مرحله رهبری نایل شوند.

۷- تعدادی از آنها که بیش از وقت رهبر شدند و مطابق جدول زمانی حرکت نکردند نابود شدند و نسل شان با انقراض حتمی مواجه شد.

۸- این رهبران فسیلی کمی پیشرفت کردند و بر اساس آمار رو به رشد کشتار و قتل عام به حکومت رسیدند، وزارت ها و سفارت ها و ولایت را اشغال کردند و هر چه خواستند کردند و بردند و رفتند و در آخر به نفع قوم و سمت و زبان و منطقه تا توانستند برای خود هوادار جذب کردند.

۹- تعدادی از گونه های ناشناخته دیگر را با همان ترکیب قبلی خود اینها روی قدرت آوردند و آنها را از حکومت دور ساختند تا برای چند سالی مصروف بافتن موهای شان شوند.

۱۰- بر اساس نقشه های دیگر از آنها دوباره استفاده شد و به آنها قدرت دادند و اینبار کمی آنان را با زندگی های مدرن و لوکس آشنا ساختند و تا توانستند برای شان دالر و کروزینگ و بلند منزل بخشیدند تا مزه دنیای مدرن را بهتر از قبل بچشند و بهتر و سر به زیرتر حرف شان را گوش کنند.

۱۲- فعلا این رهبران موهای کشال شان را قییچی کرده اند، ریش شان را از بین بردند، بر صورت های شان کلونیا می زنند، به جای لنگی موهای کاشته شده ساخت انگلیس زده اند، از فیس واش و اسپری های ضد شپش و خزندگان داخل بدن استفاده می کنند، نیکتایی می زنند و دریشی های رنگارنگ می پوشند و ماهانه از طریق بانک های مخصوص به حساب بانکی شان در ده کشور جهان ذخایر نقدی میافزایند.

ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا زیبا نوشته بودید اقای ثاقت موفق و کامگار باشید.
سعادت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است