افغانستان یکبار دیگر بحالت هرج و مرج
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۵/۲/۷ کد خبر: 115074 منبع: پرینت

افغانستان یکبار دیگر بحالت هرج و مرج و رهبران کشور‌ همه در فکر‌ نمایش قدرت می باشند.

متاسفانه خط‌ و مشی‌ دولت وحدت ملی ‌توسط‌ آقای‌ اشرف غنی‌ رییس‌ کشور‌ علیه طالبان و پاکستان در جلسه فوق العاده شورای ملی بصورت روشن و واضح معلوم نشده است و مردم افغانستان در حالت گنگ و سر در گم به حیات روزانه خویش ادامه می دهند.

از جانب دیگر حزب‌ گلبدین حکمتیار از‌ این موقع استفاده نموده و به اشکال مختلف خود را بالای شانه های مردم افغانستان بار می نمایند.

سیکل


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار بی انصافی خواهد بودکه از اخزاب شر وفساد مانند جمعیت شورای نظار حزب وحدت محقق حزب وحدت خلیلی سیاف ودیگران که سالهال سال بر شانه مردم افغانستان سوار است هیچ یاداوری نه میکنید نه که در خیانتهای شان شریک بودید افسوس

>>>   لعنت خدا بر سر حکمتیار هم، همفکرانش هم، سر این حکومت هم، و این شخص نظر دهنده که نظر داده و حزب حکمتیار را به دیگر احزابی که فعلأ تمام شرایط و قوانین نافظه افغانستان را پذیرفته اند، یکسان میداند. یا اینکه خودت هم در جمع کاسه لیسان راکتیار هستی و در این روز ها دنبال منافع شوم خود و بربادی افغانستان آستین بالا زده ای؟؟
کور خوانده باشی، دگر هرگز حزب راکتیار که مسؤل خون هزاران هموطن ما است، بیاید و در بین این مردم درز ایجاد کند. اینبار مردم تنبان راکتیار خیل را کشیده، در سر چهار راه ها و دروازه های کابل آویزان خواهند کرد.
نائب.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است