شورای حراست و ثبات تا اطلاع ثانوی در قهر بسر می برند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۵/۲/۶ کد خبر: 115029 منبع: پرینت

قرار است امروز جاده های شهر کابل بخاطر حضور رییس جمهور اشرف غنی به مجلس نمایندگان مسدود شود؛ یعنی اگر سرک های شهر مسدود نشود و راهبندان و ترافیک و ازدحام بیشتر نشود از کجا همه خبر شوند که رییس جمهور به پارلمان رفته تا یک سخنرانی اعجوبه ای کند.

حالا رییس جمهور چه می گوید؟ مشخص می شود ولی از همین اکنون رییس مجلس نمایندگان خط و نشان کشیده که رییس جمهور باید نامزدان وزارت دفاع و ریاست عمومی امنیت ملی را هم معرفی کند در غیر آن فقط حرف هایش را گوش می کنند و یک خنده و شوخی و دو پیاله چای می خورند و دیگر هیچ....

شورای حراست و ثبات هم به اعضای خود گفته است که شما اگر واقعا اعضای خوب و سر به راه و خلف هستید فردا وقتی رییس جمهور سخنرانی می کند شما در مجلس شرکت نکنید تا این رییس جمهور بفهمد که بدون ما هیچ کسی افغانستان را نمی تواند حراست کند و ثبات را هم فقط ما می توانیم، بیاوریم و این ما هستیم که می توانیم "ما" باشیم. به همین خاطر اعضای ما تا اطلاع ثانوی در حالت قهر بسر می برند.

از همه اینها گذشته مولوی عبدالسلام عابد یکی از عالمان دینی در شهر کابل اعصابش بد رقم سر غنی و عبدالله خراب شد طوریکه هر دوی اینها را سر منبر هم خبیث گفت و هم احمق ها.

حالا اگر مومنین و مومنات این حرف های مولوی عابد را به حساب فتوا بپذیرند اوضاع طوری می شود که بعد از هر نماز گفتن صد بار خبیث و صد بار احمق بصورت عمومی رواج پیدا می کند.

ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است