دوستم: می توانم انتقام حمله خونین کابل را بگیرم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۵/۲/۲ کد خبر: 114882 منبع: پرینت

جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری در مقابل حمله خونین کابل عکس العمل نشان داده یکبار دیگر آمادگی خود را برای مقابله با هراس افکنان اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی عصر روز گذشته در گفتگو با تلویزیون آشنا گفت: همراه این افراطگرا ها، با این جاهل ها، همراه این آدم کش ها نرمش نتیجه ای نداشته و پیشنهاد به مقام های نظامی ایالات متحده این است که در مورد افراطگرایان تصمیم قطعی بگیرند. من تصمیم دارم عازم واشنگتن شوم و در دیدار با مقام های نظامی ایالات متحده، آنها را از خطرات و تهدید های تندروان در افغانستان و منطقه آگاهی بیشتر بدهم.
دوستم افزود که اگر دوست های بین المللی افغانستان بر پاکستان فشار بیاورند و امریکایی ها نیز کمی جدی تصمیم بگیرند و “بینی طالبان” به خاک مالیده شود، در آن صورت طالبان به میز مذاکره حاضر خواهند شد، اما “تا وقتی زور را نبینند، چال و نیرنگ آنها دوام خواهد یافت”.
او تاکید کرد که ناتو و امریکا باید در برابر افراطگرایی قاطع باشند و “یک سیاست روشن” داشته باشند.

دوستم، بگونه ضمنی از رییس جمهور گله کرده افزود: اگر رییس صاحب جمهور هدایت بدهند حاضرم که انتقام کشته شدگان رویداد کابل را بگیرم.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   صلاحیت که نداری ابرومندانه استعفا بده
صلاحیت نصب مامور بست 5 را هم نداره

>>>   تا زما نیکه دوستم بی سو اد در رس دولت با شد در این ملک امنیت نمی اید

>>>   یا دوستم نادان است یا خود را به نادانی می زند. آیا او نمی داند که بادار اصلی طالبان امریکاست؟ پاکستان به مثابۀ یک مامور پائین دست است که اوامر بادار (امریکا) را عملی می کند.

>>>   این حرف های بی فایده زیاد گفته شده اما دردی را دوا نکرده اگر واقعا جنرال دوستم صادق بگفتار خود است منحیث معاون اول ریس جمهوررا وادار سازد تا در قدم اول اعدامی های طالبان را که در زندانهای دولت بسر میبرند وخورا وپوشاک وجای خواب خوب در خدمت شان است انها را یکی پی دیگر تطبیق اعدام شانرا عملی کند ریس جمهور هم میگوید مه انتقام میگیرم ومعاون اولش هم میگوید که مه انتقام این ریختن خون ها را که توسط طالبان ترورست ریختانده میشود میگیرم هر کدام از اراکین بلند پایه دولت همین لاف وپتاق را میزنند اما وابستگان طالبان ترورستان حرفوی که همه شان با اسناد ودلایل وقراین قوی جرمی از طرف محاکم ثلاثه کشور ما محکوم به اعدام گردیده اند یکتن شان هم تا کنون حکم اعدام بالایشان تطبیق نگردیده وعلت عدم تطبیق ان به شخص ریس جمهور قبلی وفعلی بر میگردد و اینکه چرا حکم اعدام بالای طالبان تطبیق نمیگردد علت انرا ما نمیدانیم .

>>>   عجب است داري تو همراه طالب ها در جنگ هستي باز اجازه چه از اشرف غني ميگيري حيران هستم ا اين صحبت هاي بي منطق دوستم و تو از كه انتقام ميگيري از كسي كه همون روز كه خود را منفجر كرد كه خودش در او دنيا رفته از روح اون انتقام ميگيري هيچ سر بدر نكردم همراه گپ هاي لاف و پتاق تو شمايان در رس دولت آغاي كيري هيچ كار كرده نميتواني. او خود فروخته شرق و غرب سابق ها خود را به روسيه فروخته بودي حالا به امريكايي خدا از شما در آخرت خواهد پرسيد اين همه كشت كشتار ها كه تو سابق كردي و الان ميكني پول ملت را چور كردين

>>>   اگرسواد نداری حس وطندوستی نسبت به غنی وعبدالله
زیاد است اگر کاندید ریاست جمهوری شوی ۹۹٪ بخودت
رای میدهند به خاطریکه درمذهب پاکستان واین فروخته شده بغیر خودت دیگر کسی نمیفهمد.

>>>   بزرګترین انتقام شما به فاریاب و جوزجان رفتن است و چند انسان غریب و بی دفاع را کشتن. خودت ریس جمهور هستی به اجازه غنی لوده ضرورت نداری برو به کنر و پکتیا پاکسنانیهای به ده ها کیلومتر خاک مارا ګرفته و پوز این بی حیا ها را به زمین بمال. امید به امریکا نداشته باش انها روزګار سوریه را بالایت میاورد تو به دوست ضرورت داری که در یک قاره همرایت زندهګی میکند و دوستی بی غرض مینماید به جای واشنګتن برو به مسکو شاید نتیجه خوب داشته باشد.

>>>   از سیاست آمریکا خودش طالب پرور است تو تا هنوز نفهمیدی که این همه چنگ وبدبختی در افغانستان وجهان از دست آمریکای لعنتی است

>>>   جمعه خان همدرد از ستون پنجم و حامی طالب با دوستم دوست شده است. دوستم علاقه بمبارزه ندارد لاف میزند

>>>   ریس صاحب هیچ وقت دستور انتقام را نمی دهد زیرا خودش حامی تروریست.بلکه خود تروریست است

>>>   هههههههههه دوستم میخواهد انتقام خون بیگناه هان را از
طالبان بگیرد اول بگو که متر چند جنگ میکنی دوم حالا اون
دوستم قدیمی نیستی میخواهی از دولت پول مفت بیشتر
بگیری اگر نی معاون ریس جمهور نیاز به اجازه ندارد
هرلحظه که خواسته باشی میتوانی بر علیه طالبها اقدام
نظامی کنی مگر معاون خود دوستم وقتی عین الدین رستاقی
را کشت از کسی اجازه گرفته بود همان لحظه
تصمیم گرفت وهمان لحظه اقدام کرد حالا دوستم میخواهد
که از اشرف غنی امتیازگیری کند که اگر دولت بخواهد من
انتقام خون کشته شده گان کابل را میگیرم یکی از این لوده
پرسان کند که مگر تو جز این دولت نیستی پس معلوم میشود
که ریسمان گردن همگیتان در دستان کسی دیگری
است...
کاکا

>>>   برو جنرال صاحب دوستم! اگر تو هوشیار میبودی این کشور اینقدر بدبخت نمیشد! برو ایلای ما که پاکستان هر یک ما را مانند گوسفندان کشتار کند!

>>>   به دوستم لاف رسیده حالا پیر شده هیچ چیزی از دستش پوره نیست.

>>>   دست شخص غنی خائین در این حمله در خون ملت آلوده است شما از کسی طلب کمک می کنی که حامی دشمن است. اگر دراین هفته برادر حقانی که در زندان کابل حکمی اعدام آن صادر شده باید دراین هفته اعدام آن امضاء شود.
فرید

>>>   اين چقسم معاون است كه سلاحيت اين كار را ندارد . صد افسوس بر تمام اين معامله گرايان ...

>>>   دوستم اگر هوشیار می بود، هرگز دستیار غنی که اجنت و دست نشانده انگلیس است نمی شد و این بدنامی تاریخی را قبول نمی کرد.دستیار غنی یعنی دستیار انگلیس و پاکستان. ..

>>>   افغانستان مرد عمل میخواهد نه مرد لاف زدن اگر اجازه بدهد اگر میداد .

>>>   ما فکر می کردیم معاون اول می تواند بدون اجازه ریس جمهور یک گروه تبهکار را از بین ببرد.. از دوستم هم چیزی جور نشد.....اگر دزد و یا آدمکش به خانه ی شما بیاید و زن بچه ی شما را بکشد٬ آن وقت شما منتظیر ریس امنیت می باشی؟ عجب رسوایی هست این ملک.....

>>>   دوستم شبرغان ، میـــمنه وسرپل را نگهــاری نمیـــتوانــد

>>>   بدون اجازه غنی تشناب هم نخواهد رفت

>>>   اين ادم به واقعيت يك ادم بيسواد بوده است ، الي مي دانست كه غني عملاء درپشت تمام حوادث هاي خونبار قرار دارد . ههههه چه كودكانه حرفي كه " اگر ريس صاحب جمهور اجازه دهد ..."
با تاسف كله خام هرچه باشد ، كله خام است !

>>>   چرا جنرال دوستم با هزاران کش وفش طرف سمت شمال میرود زمانیکه در سمت شمال رسید مصاحبه میدهد که اگر غنی اجازه اش بدهد جنگ را در مقابل طالب ها شروع میکنم

>>>   احتیاط کن دوستم صاحب مردم عام را آضورده نکن و لی دشمنان افغانستان را بکش
جوزجانی

>>>   زنده دوستم قهرمان ورستم زمان.

>>>   آقای دوستم، ملت از وعده های پوچ و میان تهی کاملا خسته شده اند. سخن های بیهوده کارا نیست. اگر غیرتی دارید کاری انجام دهید، پس داخل عمل شوید در عمل ثابت کنید که شما واقعا انتقام گرفته اید بعدا بگذارید ملت قضاوت کند.
رها شهریار
بلخ

>>>   باین سخن ها چندان دل نبندید شاید درحالت نیشه بودن از دهنش برامده باشد ازین حرف ها جناب جنرال صاحب بسیار گفته اندبرایش بگوید اول امنیت شبرغان را تامین نماید کابل ازخود کسانی دارد که اگر خارجی ها ونمایندگانشان اجازه دهند انتقام بگیرند مارا زخیر تو امید نیست مارا شر نرسان انتقام انهمه ظلم وجور وچور وچپاول دوران جنبش شمارا از شما که بگیردتا این انتقام ؟
داکتر فریدون رپیس بانک میوند

>>>   اما ریس جمهور اجازه نمیدهد یعنی ریاست جمهور و اوغان در این کشتار مردم دخیل هستند .

>>>   این رهبران چقدرجاهل، احمق و نادان هستند دوستم میگویدبه واشنگتن میروم بخاطر طالبان وحمله های آنان مگرهمین آمریکایی هادست طالبان رابازنگذاشه وبه آنها کمک نمیکند. چراخودتانرابازی میدهید اگرمردهستید مردانه واردجنگ باطالبان شوید وبه عنی وديگران اهمیت ندهید غنی یک پشتون است. طالب هم که پشتون است.
عرفانی ازمشهد

>>>   امی خو بیخی کلی آدمه خراب مکنه دو روی آدم

>>>   سلاحیت که نداری آبرومندانه استفا بته تا حالی که بودین جه تاج طلا برسر ملت زدین که حالی کنین

>>>   سلام : جناب دوستم اگر سواد ندارد غیرت دارد مثل عبدالله وغنی ودیگر اعضای کابینه نیست صادقانه عمل میکند

>>>   کرزای غنی و عبدالله این های که در پیش گاهی حکومت قرار دارد این ها را ملت به هر طریق محکوم به خیانت می کنند و این ها جزي و مربوط به همین خاک اند برای چه اجازه می دهند هر روز تروریست ها هموطنان ما را پیش چشمان خود ما سلاخی میکنند و این. عالی جنابان همینطور بی تفاوت نشستن هیچ کاری انجام نمی دهند دراین روز ها مردم ما خصوصا آنهای که به کشور ش وبه مردمش دلسوز اند افتخار می کند خیلی عصبانی هستند

>>>   در شرایطی فعلی کشوری ما به یک نفر نیاز دارد که مثل داوود خان و یا مثل عبدالرحمن خان باشد چون اگر این ها می بودند . درمقابل هر انتحاری که صورت می گرفت 10 نفر از جنایت کاران وتروریستان را که در زندان های دولت زندانی هستند درهر چهار راه های شهر کابل حلقه آویز میکرد داوود خان همچون آدم بود که این کار را میکرد.حالا کشور ما و مردم ما به چنین آدم نیاز دارد

>>>   دوستم که اگر اینقدر شجاع است پاکستان رایک راکت اسکاد بزند که یک دال خور پاکستانی... خود را انتحار میکندصدنفر بیگناه را شهیدمیکند اگراین کار را کردی واقعا" مرد هستی در غیر آن قرار بشین سر جایت ناقی سر وصدا
نکن...بشیراحمد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است