حمله بر ریاست امنیت چگونه انجام شد و نعیم کوچی کیست؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۵/۲/۲ کد خبر: 114876 منبع: پرینت

یک موتر باربری مملو از مواد منفجره از درون سرای مربوط به حاجی نعیم کوچی، این ریاست را آماج قرار داد.
سپس چند حمله ‌کننده ها از راه همین سرای به این ریاست حمله کردند و یکی از حمله ‌کننده‌ ها از راه همین سرای فرار کرد. در این رویداد ۵۲ کارمند این ریاست جان باختند.

ریاست امنیت رجال برجستۀ سیاسی، در همسایگی مسجد عیدگاه موقعیت دارد. تمامی طرف‌های این ریاست به شدت محافظت می‌شد، اما در غرب این ریاست سرایی است مربوط به حاجی نعیم کوچی، یکی از افراد پر نفوذ کوچیان.

بنابر گزارش طلوع نیوز، موتر پر از مواد منفجره از جاده میوند به درون این سرای آمده بود و در کنار دیوار این ریاست توقف کرده بود.
در کمتر از یک دقیقه پس‌ از توقف، موتر منفجر شد و دیوار میان این ریاست و سرای حاجی نعیم کوچی فرو ریخت. در این رویداد حدود ۱۵ کارمند تازۀ این نهاد امنیتی، که در پشت این دیوار آموزش می‌دیدند، جان باختند.
دو نگهبان این ریاست که بر دو برج نگهبانی می‌کردند و ۵ کارمند دیگر این ریاست در سه ساختمان دیگر نیز در نتیجۀ موج این انفجار جان باختند.

در حدود دو دقیقه پس‌ از این رویداد، چند تفنگدار، که لباس کارمندان امنیت رجال برجستۀ سیاسی را بر تن داشتند، از راه سرای حاجی نعیم کوچی به این ریاست حمله کردند. مهاجمان در نخستین ساختمان این ریاست، که بخش آموزشی این ریاست است، حدود ۲۰ کارمند این ریاست را گلوله‌ باران کردند.
۱۰ کارمند دیگر این ریاست، که به گوشه‌ ای پنهان شده بودند، نیز از سوی حمله‌ کننده‌ ها کشته شدند.
این درگیری بیش از ۲ ساعت ادامه داشت و یکی از این حمله ‌کننده‌ ها پس‌ از دورکردن لباس‌های نظامی‌اش از راه سرای نعیم کوچی فرار کرد.

در این رویداد ده‌ها موتر دولتی که در سرای حاجی نعیم کوچی ایستاد بودند، ویران شدند و رانندگان شماری از این موترها جان باختند.

رییس‌جمهور نزدیک به سه ماه پیش، رییس و ۲ معاون ریاست امنیت رجال برجسته را برکنار کرده بود و در بیشتر از سه ماه اخیر، این ریاست از سوی سرپرست اداره می‌شد. رییس‌جمهور غنی مدیر تدارکات شفاخانه سردار محمد داؤود را به‌ حیث سرپرست این اداره تعیین کرده بود.

از سوی دیگر، مقام‌های این ریاست در سال‌های اخیر سرای حاجی نعیم کوچی را بخش آسیب‌ پذیر شناسایی کرده بودند و کوشیده بودند تا این سرای را استملاک کنند، اما گفته می‌شود که به علت نفوذی که حاجی نعیم کوچی دارد، این کار انجام نشده بود.

نعيم كوچي كيست؟
فرمانده يك واحد كلانِ نظامي طالبان در زمان حكومت اين گروه بود که پس از شکست طالبان این فرد توسط امريكايي ها بازداشت و چهارسال را در بازداشتگاه گوانتانامو زنداني بود.
نعیم کوچی با وساطت حامد كرزي از گوانتانامو به افغانستان آورده شد و سپس آزاد گرديد.
پسرش در شوراي ملي به عنوان نماينده كوچي ها برگزیده شد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ....بر سر کرزی دجال و فروخته شده به ای اس ای اگر اراده باشد حالا مرمی راکت را در معقر پسر نعیم کوچی داخل و انفجار دهند و سرای را دولت مصادره نماید.
افغان

>>>   اينكه من ميگويم همه برنامه قتل عام مردم ما از درون ارگ رياست جمهوري در گذشته توسط شخص كرزي و اكنون هم توسط شخص غني راه اندازي ميشود، اسناد دارم
شايد برخيها احساس نمايند كه همه نوشته هاي بنده ناشي از احساسات فردي باشد، ...!
ولي من تنها چيزي را ميگويم كه بدان واقف و آگاهم و از برنامه شوم و زشت غني نيز آگاهي دارم
بنا بر اين يكبار ديگر تكرار مينمايم كه غني همراه با حلقه فاشيستي اش دشمن درجه يك و كرزي به همكاري هم نشينهاي فاشيست و متعصبش دشمن بزرگ ملت و مردم ما اند، اينها برنامه هاي به مراتب خطر ناكتر از حادثه قتل عام روز سه شنبه روي دست دارند
اگر خاموش باشيم، اينها چند صباح بعد تر بگونه گروهي، پي در پي و همه روزه دست به قتل عام مردم خواهند زد

>>>   این عمل وحشیانه به همکاری حزب اسلامی به رهبری گلب الدین وطنفروش وغلام آی اس آی صورت گرفته که نماینده گانش در ارگ و مقام های عالیرتبهٔ دولت حضور دارند که میتوان از خرم ، فاروق وردک ، جنرال کریمی ، جمعه خان همدرد ، حکیم نورزی ، ستانکزی ودیگر همکاران خائین شان نام برد ـ این نخستین دست آورد هیئت ارسالی حزب اسلامی به هدایت وخواست آی اس آی بوده که از قدوم بد این حزب جنایتکار ورهبربدنام ،جانی ،خائین ملی ، غلام حلقه به گوش پاکستان ـ مردم کابل دوباره به خاک وخون غلتیدند ، تاوقتیکه نماینده گان جانیان وآدم کشان و اجنبی پرستان بر اریکهٔ قدرت اند چنین حوادث حتماُ وجود داشته وپیهم رخ خواهد داد ، بدون تصفیهٔ ارگ ، مقامات امنیتی ونظامی ، شورای عالی صلح ، شورای امنیت ملی ، پارلمان ودیگر ارگان های مهم دولتی از وجود طالبان کثیف وحزب اسلامی گلو ، گرفتن جلو چنین حوادث دلخراش نه تنها بعید به نظر میرسد بلکه ضیاع وقت خواهد بود
لیلما یثرب

>>>   وقتی پاکستان میگوید مرز را می بندیت ما نمیگذاریم پس مشکل از خودی ماست نه از پاکستان

>>>   پس معلوم میشود که در پشت اکثریت انفجار ها در کابل دست پلید کرزی آلوده است،‌چون او طرفدار حاجی نعیم است و حاجی نعیم با طالبان ملعون ومزدوران پاکستان کار میکند.
علی از کابل

>>>   این جنایتکار کوچی طالب علاوه بر ارتباط مستقیم با القاعده و طالبان، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر نیز می باشد. او همچنین یکی از اشغالگران کوچی ست که زمین های تعداد زیادی را غصب کره است.
این جنایتکار در سال 2004 با وساطت حامد کرزی و سایر طالبان حکومتی چون اشرف غنی احمدزی، از گوانتانامو آزاد شد. حیدرجان نعیم زوی فرزند این جنایتکار اکنون همراه با 9 کوچی طالب دیگر در پارلمان فغانستان 10 کرسی را اشغال کرده اند. طبق اظهارات محمود خان سلیمان خیل یکی از سران کوچی، بیش از نیمی از فرماندهان طالبان را کوچی ها تشکیل می دهند!
بسیاری در بررسی پدیده ی تروریزم علاقه دارند افکار عمومی را تنها با اشاره به پاکستان از ابعداد حقیقی دیگر آن دور کنند. آنان نمی خواهند افکار عمومی متوجه شوند که عوامل بیرونی همچون پاکستان اسپرم خشونت را در بطن قبایل چکانده اند و از این بطن، کوچی و طالب زاییده شده و همچون ویروس تکثیر می شود. این بدان معناست که هر جایی که نشانه ای از کوچی گری مشاهده شده، انتحار و انفجار و سایر جنایات نیز دیده خواهد شد. بنابراین مردم و افکار عمومی آگاه باشند!

>>>   نیازی نیست که دلی بدر اریم وغصه نمایم زیرا تنها یک نعیم کوچی نیست اگر حساب کنیم اکثریت مسولین حکومتی کوچی ها اند غنی کوچی .اتمر کوچی .ستانکزی کوچی یون وامثالهم کوچی پس کوچی ها بدر هم میخورند درست مثل یک حلقه ی زنجیر میماند که بهم پیوند وگره خورده اند .این ما بیچاره ها هستیم که هریک در کناری گوشه ی باید تکه تکه وپارچه پارچه شویم .خطر ناکترین تروریستهای درنده خو اززندا ن با تقدیر وجایزه از قبیل چپن ولنگی وبانک نوت های جدید ازاد وبدرقه میگردد .سرچشمه ی ابی که از سر گیل الود باشد تا خیر گیل الود است .

>>>   در ملک که گوچیها حاکم باشد انتظار جز ویرانی نداشته باشید . هیچ پرسان از نیم گوچی نخواهد شد .چرا که 95 فیصد شهدا پل محمود ، ملکی ونظامی مربوط به قوم تاجیک است . فیزبوک های پاکستانیها را چک کنید چشن داشتند .به شمول مشرف .

>>>   خیانت وجنایت نعیم کوچی در قتل وقتال مردم در حاکمیت طالبان وچور وچپاول وزورگویی این خاین مرتجع وغصب زمین های دولتی در ولایت لوگر که بار ها شکایت ان از طرف مردم محل بلند گردیده اما به ادعای های انها رسیدگی نشدکم بود که جنایت بزرگ دیگری از داخل سرای این جنایتکاردوست حامد کرزی که در خلاصی ان از زندان گوانتانامو این مفسد فی الارض بیدریغ کوشید تا انرا از زندان خلاص کرد بگمان اغلب که به مشوره وموافقه نعیم کوچی انجام شده باشد انسان زراندوز خیاین دربرابردریافت پول به هر کاریدست میزند تا پول حرام را بدست اورد روز تا روز خیانت های وقومگرایی وطالب صفتی حامد کرزی بر ملا میگردد افسوس است به چنین شخص که برای چندین سال با تقلب وفریب بالای ما حاکم بود صد افسوس .

>>>   غنى با جابجا كردن مدير تدركات يك شفاخانه در چنين رياست مهم مستقيم در قتل جوانان دست دارد!
عبدالله بخاطر زبونى و عدم واكنش در مقابل چنين تغيرى مستقيم دست دارد!
‫#‏نسل_كشى_تاجيكان_بس_است‬!
ظاهر آريايي

>>>   وقـــــــــتـی اشـــــــــــرار آمـدند وداخل تعمیر نعیم کوچی جابجا شده بودند پرسونل ریاست ده چرامتوجه آمد ورفت اینها نبودند؟ درحالیکه از قبل هم همین نقطه آسیب را درک کرده بودند؟؟

>>>   اين أنصاف نيست كه ضعف قواي امنيتي بالاي نعيم كوچي يا كدام كسي ديگر انداخت، تا وقتي أتمر، قومندان أمنيه ، وزير دفاع، وزير داخله، رئيس امنيت ملي از كار بر كنار نشوند، و بجاي شان أشخاص متخصص غير پنجشيري مقرر نشود، حالت خرابتر ميشود.

>>>   خیانت نه شاخ دارد و نه دم. مردم غیر کوچی که هر روز توسط کوچی ها کشته می شود. کوچی حالا به جان مردم افغانستان مسلمانان افراطی گشته که کلی مردم افغانستان را غیر از خود شان کافر میداند. در واقع کافر اصلی همین کوچی ها کثیف است. مردم افغانستان باید تکلیف خود را با کوچی یک سره کند. یا کوچی در افغانستان باشد یا غیر کوچی. بهتر است که جنگ مردم افغانستان با کوچی ها علنی شود. بحث طالب نیست. بحث کوچی است که تحت نام کوچی کشور را در 20 سال گذشته به خاک و خون کشیده است. کوچی افراد و سر سپرده های آی اس ای پاکستان است. زن و مرد کوچی باید از دم تیغ تیر شود.

>>>   ملامت نه نعیم کوچی بلکه کرزی کوچی است که از قبل زمینه ساز این کشتار بی رحمانه شده استاونه تنها نعیم کوچی را ازبند رها نمود بلکه هزار ها طالب را از محبس های بگرام وقندهار و...رها نمود هروقت جبه ای طالب خالی میشد ازسوی اقای کرزی تمویل وتقویه میگردیدازینرو در همچو حوادث همه تسلیت وغم شریکی نمودند ولی صدای ازین سیاست مدار کارکشته وکهنه کار بلند نشد ویا ما نشنیدیم چنان پر رو ودیده درای است که ازبرادران دزدش ازادانه در تریبیون ها دفاع ودوره ای غلامی خودش را به ازادیخواهی ومقابله با خارجی ها اختتام بخشید وخود از هلیکوبتر خارجی ها پایان شد ولی دیگران را بی اراده ودنباله رو توصیف نمود
از همان ابتدا که بمباردمان خارجی ها را بالای مناطق طالب نشین منع نموده بود هرکه میدانست که او از طالب حمایت وپشتیبانی مینماید طالب افغان هارا به قتل میرساند کرزی انها را برادران نا راضی خطاب مینمودواربابانش هم میگفتند که طالب دشمن مانیستاین همه جریانات گواهی انست این ملت افغان است که دشمن کرزی وبادارانش هستند نه طالب
سیالبت خان

>>>   رئیس ودومعاون قبلی از کدام دانشگاه ماستری ودکترای خویش راگرفته بودند؟؟؟ آنها هم صرف به ارتباط تنظیم و.قوم تعین شده بودند وزیر داخله کدام دانشگاه نظامی راپاس کرده؟ یک نرس است ، نرس وزیرداخله و مدیرتدارکات سرپرست ریاست هردو ازبخش صحت ، از همین ریاست من کسی را می شناسم بنام ( م . ن ) که دربخش محافظت رجال برجسته توظیف بود چندین خلاف کاری وسرقت را انجام داد تا اورا ازان اداره حکئومتی کشیدند ودوباره به ریاست ده فرستادند اینها مصروف پول حرام جمع کردن هستند او ماهانه پانزده هزار معاش داشت اما تعمیر سه متنزله زیر کارداشت ، ازجمله یک موتر شعبه همکار خودرا راه جوری کرده برد ، تعداد پرسونل که در ریاست های مختلف امنیت ووزارت های داخله ودفاع وجود دارد شاید بیشتر از پرسونل آی اس آِ باشد اما اینها صرف به یک هدف کارمیکنند پـــــــــــــــول پــــــــــــول پــــــول یا حـرام یاحـلال !
ر

>>>   باید این شخص نعیم کوچی وپیسرش دستگیرشود و ازاو در مورد این واقیعه بازجویی شودحتما در این قضیه دست
دارد اگر ثابت شد که در این قضیه دست دارد باید در مله عام به دار مجازات آویخته شود تا درسی عیبرت شود برای
دیگر کوچیهای آدم کوش وبیرحم باید دولت از این رویداد
تلخ جدی پیگیری کند تادیگر شاهید چونین حوادث نباشیم..
ع ی

>>>   این پیروزها از نصرت الله تعالی است و خداوند تعالی را سپاس می گویم که این پیروزها را نصیب مان کرده است . وطن فروشان و خاینین ملی در برابر مجاهدین امارت اسلامی هیچ شانسی ندارن . امسال شدت حملات بسیار کوبنده خواهد بود و تلفات و هزینه بالای برای اجیران و اشغالگران خواهد داشت . امروز ما قلب دشمنان را در کابل هدف قرار دادیم و تلفات سنگینی به دشمن وارد کردیم . انشاء الله هدف بعدی امیدوار ریاست جمهوری جعلی باشد .
حبیب الله یوسفزی

>>>   نام پسر كوچى چيست؟

>>>   اگر حمله انتحاري اي كه ازجانب طالبان درشهر كابل صورت گرفت و طالبان مسئوليت آنرا بدوش گرفتند ، درحدود صد نفر ازهموطنان مظلوم مسلمان و بيگناه ماشهيد شدند و بيشتر ازچهار صد نفر زخمي و مجروح گرديدند ازجانب دولت و يا امريكايي ها صورت مي گرفت زمين و زمان شهركابل و ولايات را آدم مي گرفت ملا و مولوي و مكتبي ودانشگاهي خودرا پاره پاره مي گردند كه مرگ برامريكا ي كافر ودولت چطور و چنان كه مسلمانان را به شهادت رساندند و هزار چيغ و واويلا كه نمانيد و بگيريد اين شد و آن شد الآن كه شهر غرقه درخون است نه ازملا خبري است نه ازملك نه ازروشنفكر و نه ازهيچ با احساس و بي احساس ديگري گويي برگي ازبرگي نجنبيده است ، رگ غيرت و احساس انساني و اسلامی و عاطفي نه درهيچ شهري تكان خورد و نه درهيچ ولايتي جنبید
بلآخره نا اميد شدم و اين سوال درذهنم هجوم مي آورد كه آيا دراين وطن انسانها زندگي مي كنند يا همه سنگ ، چوب اند

>>>   تا زمانیکه حنیف اتمر در شورای امنیت غنی در ارگ وکرزی در قصری بنام شیطان خانه نشسته باشد ما مردم روز گاری خوبتراز این نخواهیم داشت
هر روز منتظر شنیدن از دست دادن برادران مبارز خود در هر گوشه وکنار این وطن خواهیم بود
اگر میخواهیم فردای بدون این همه دربدری ها کشتن ها از دست دادن ها را داشته باشیم همین حالا باید دست بکار شویم کشته شدن امروز ما در جنگ علیه بربریت ضامن سربلندی نسل های اینده ما خواهد بود در غیر اگر این چنین هر روز کشته شویم خود در زلت میمیریم و اینده گان ما جز غلامی و زنده گی زلت بار چیزی دیگری نخواهد داشت

>>>   احمد ولي قندهاري يكي از مهاجمان حمله انتحاري روز گذشته، به دستور حكومت حامد كرزي در سال ٢٠١٣ از زندان بگرام رها شده بود.

>>>   برادران پشتون حسن نیت خودرا ثابت کنند !
آنچه شما می بینید جنایتکار ست به نام (ولی قند هاری) که تو سط کرزی و به لطف پشتون بودن از زندان آزاد می شود ،در نهایت بر می گردد و حدود چند صد نفر از جمله چندین نفر بدخشانی پنجشیری مزاری،کاپیسایی پروانی یا در نهایت کادر های تاجیکان را انتحاری می کند !
اگر قدرت دست من بود اول می گفتم خانواده کرزی را گرفتاری کنید بعد کرزی را چهار میخ می کردم و... تا برای مرده و زنده آنها درسی شود ،اگر پشتون ها باور ندارند به گویش این جنایتکار گوش بدهند ، نه چچنی، نه چینی، نه ازبکی، نه سودانی، و...گپ نمیزند بلکه (‫#‏پشتو‬)گپ میزند! حقیقت این است که غفلت پشتون ها و برتری طلبی آنها باعث حضور بیگانگان در این سر زمین شده است !
اگر برادران پشتون حسن نیت دارند خانواده این جنایتکار را پیدا نموده تحویل نیروهای قضایی بدهند چون اطلاعات میرساند خانواده این افراد در تربیت انتحاری ها نقش اساسی دارند !
در غیر آن برادران پشتون نه دم از افغانیت بزنند نه از اسلامیت. ..!

>>>   ‏شايسته_سالاري_حكومت_وحدت_ملي‬:
مدير تداركات بيمارستان سردار داوود خان، به حيث سرپرست رياست محافظت رجال برجسته حكومت.

>>>   صبح بخیر دوستان،
این پست را از این جهت می نویسم که به دوستانی که در داخل هستند یاداوری کنم که در فیسبوک مراقب حریم شخصی خود باشید. جزییات سفرهای بین شهری و حتا داخل شهری خود را به هیچ عنوان در فیسبوک شریک نکنید. اگر به مناطق پشتون نشین جنوب و شرق سفر می کنید و یا از مناطقی عبور می کنید که پشتون ها در آنجا اکثریت را دارند، علاوه بر احتیاط های لازم، مطمئن شوید که پیش از سفر، جزییات سفر شما در اختیار افرادی که به آن ها اطمینان ندارید قرار نگرفته است. همه وظیفه داریم مقابل اختطاف و گروگان گیری واکنش نشان دهیم اما هر کدام از شما می توانید با دقت در حریم شخصی در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، از تعداد اختطاف ها و جنایاتی دیگری که به دنبال دارند بکاهید. متاسفانه تروریست های کوچی طالب در فیسبوک زیادند. در دو روز گذشته ما در Kabul Press ده ها صفحه فیسبوکی آن ها را مسدود کردیم. در جستجویی که من در فیسبوک داشتم، دیدم که بسیاری از طالبان و کوچیان خطرناک در جمع دوستان فیسبوکی برخی دوستان می باشند. با این موضوع به سادگی برخورد نکنید. هر کدام از آن ها برای شما خطر محسوب می شوند. از طرفی دقت داشته باشید که بسیاری از آن ها با پروفایل های جعلی، برای نمونه بنام دختران و زنان و مردان از قوم خود شما، معلومات شما را جمع می کنند. من می بینم که چطور یک تروریست کوچی طالب خودش را بنام هزاره، تاجیک و یا اوزبیک جا زده و از طرفی صفحات فیسبوکی طالبان را لایک باران می کنند و از طرفی در صفحه ی پروفایل خودشان، با شما رفیق هستند و برای بی خطر جلوه دادن، عکس های جعلی، گل و گیاه و ویدئوهای آوازخوانان مورد علاقه ی شما را نشر می کنند. از طرفی باز هم می بینم که متاسفانه در صفحه پروفایل طالبان، آن ها حتا دستار طالبانی به کودک یکساله یا بزرگتر و کوچکتر خود بسته، به دست شان بیرق طالبان داده و در کنارش سلاح و مرمی گذاشته اند.
دوستان لطفن مراقب خود باشید.

>>>   اولين مرحله جلوگيري از حمله هاي انتحاري همانند دو روز قبل يك راه پيمايي بزرگ سرتاسري در كشور و جلوگيري از ورود حامد كرزي از سفر روسيه بكابل است.
خواهان تعبيد حامد كرزي شويد
انتحار و انفجار خود در شهرهاي بزرگ كشور قطع ميگردد.
صبر و حوصله مردم بسر رسيد .
حامد كرزي نبايد ديگر به كشور باز گردد.

>>>   نعیم کوچی پسر کاکو خان کوچی و مشر قوم سلطان خیل احمدزی میباشد. در زمان جهاد این خانواده در کنار حکمتیار جهاد نمودند و شهدای زیادی را قربانی دادند. در دوران قدرت طالبان به اثر فشار زیاد مجبور گردید با طالبان همکاری تکتیکی نماید. در زمان جهاد من اقسر قطعه کماندو در خوست بودم وبه اسارت شان گرقتار شدم در حقم مردی کرد ومرا از قید رها کرد.
عزیز احمد قرغه ای
قرغه کابل

>>>   خوب اعوامل و عامل انفجار معلوم است. حالا باید دولت خاین اگر جان اتباع این کشور برایش واقعا مهم است.
دست بکار شده خون بی گناهان را بگیرد.

>>>   جنایت نعیم کوچی در فاجعۀ کابل در شماری از رسانه ها بازتاب گسترده یافت، اما جنایت قیوم کوچی کاکای اشرف غنی احمدزی کوچی که از زمان پیدایش طالبان سخنگو، مهماندار و عضو فعال طالبان در امریکا بود و هنگام انتخابات ریاست جمهوری اشرف غنی نزد برادرزاده اش به کابل رفت و در ارگ ریاست جمهوری اقامت گزید تا در گوش برادر زاده اش که برندۀ رأی گوسفندان و طلسم جان کری بود، سرود فتح طالبان بخواند.
قیوم کوچی پس از مرگ ملاعمر جانشین نامریی وی شد و حضورش در ارگ ریاست جمهوری همان ستون پنجم است که رسانه ها بدون افشای نام قیوم کوچی و اتمر و فاروق وردک از اصطلاح ستون پنجم نامریی سخن می گویند.تنها خبر نگارخبره و توانا مسلم شیرزاد در مصاحبه ای با قیوم کوچی از وی اعتراف گرفت که طالب است. حال که ارگ ریاست جمهوری اقامتگاه اصلی طالبان و کشتار مردم بیگناه است، شما مردمانی که شتابان به قربانگاه کشتار طالبان ارگ نشین نزدیکتر می شوید، تعیین سرنوشت کنید و مرگی را برگزینید که کرامت انسانی شما را نگه دارد و آزاده بمیرید.

>>>   حقوقدانی که در رهایی تروریست های طالب نقش مهم داشته است
این چهره یعنی نصرالله استانکزی به حقوقدان قبیله و حقوقدان تروریست های قبیله ای معروف است. او کسی است که در زمان حامد کرزی همراه با افرادی چون اشرف غنی احمدزی در آزادی صدها تن از زندانیان خطرناگ طالب از بگرام و پل چرخی دست داشته است. طبق گزارش تلویزیون یک، یکی از تروریست های کوچی طالبی که چند روز پیش در کابل جوی خون راه انداخته بود سید عبدالولی آغا نام داشت و از ولایت قندهار بود. او یکی از تروریست هایی است که در توسط حقوقدان طالبان و با هدایت کرزی و اشرف غنی احمدزی از زندان رها شده است.
این حقوقدان قبیله که با امکانات دولتی/ مردمی درس خوانده و از دانش خود برای خدمت به طالبان بنا به اشتراکات قومی استفاده می کند و علیه مردم سنگر گرفته است را باید در صف تروریست های قبایلی قرار داد.

>>>   کار غنی صاحب است

>>>   چـــــــــــــــــی می شنویم ؟؟؟
ر .مـامـون چنین نوشته:
دکترغنی از هفت سال به این سو با رهبران شبکه تروریستی حقانی درارتباط بوده است. ( شاهد ومدرک موجود است.) ایشان با برادر زاده جلال الدین حقانی در اقامت گاهش در نزدیکی دارالامان، دیدار هایی مخفی داشته است. همچنان پیوست به همین اطلاعات، نذیراحمد زی از مقامات ارشد پارلمان با مقامات آی اس آی از نزدیک در تماس و مذاکره بوده است. وی چندین بار به دستور دکترغنی در اتاق های دربسته در اسلام آباد با جنرالان آی اس آی مذاکراتی را انجام داده است.
گیلگمش

>>>   مرگ ملت و ويراني وطني زماني آغاز ميشود كه مردمانش در مقابل خاينين سكوت و در مقابل بي عدالتي ها تن در ميدهند.

>>>   جای تعجب است از یک طرف تاجیکان گلون پاره میکنند که قدرت را پشتونها غصب کرده از طرفی دیگر میگویند که 95% تلفات مربوط به قوم تاجیک اند ازین معلوم میشود که برادارن تاجیک به هیچیزی بدون قدرت 100% وچور قناعت نه دارد این کارماندان انقدر ضعیف بودندکه در پهلوی خود نتوانستند دشمن را ردیابی کنند پس هویدا است که همه شان پنجر مین ونداف بودند ویاهم شاید سقاو ها بودند کارمند امنیت باید هوشیار وپابند به اصول باشد

>>>   لعنت برنعیم کوچی اویک خاین ملی است اوبایدمحاکمه واعدام شود.
ع

>>>   بــــه ( جای تعجب است از یک طرف تاجیکان......
برای چــــــی میگویند کمپنــــــــی خصوصی ؟؟

>>>   قاتل اصلی مردم مظلوم و بیگناه افغانستان کرزی است. کرزی قاتلها و جنایتکاران را از زندان آزاد کرد و از طلبان قاتل حمایت کرد. کرزی وظیفه خود را بغنی داد غنی از طالبان قاتل دفاع میکند و در ظاهر مخالفت دارد. کرزی و غنی در قتل مردم مقصر اند.

>>>   کار غنی وطن فروش

>>>   نعیم کوچی یک خاین ملی است بایدمحااکمه شود
حبیب الله یوسفزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است