عربستان چهره اسلام را لکه‌دار کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۵    ۱۳۹۵/۲/۲ کد خبر: 114861 منبع: پرینت

نیویورک‌تایمز روز چهارشنبه در یادداشتی نوشته است «عربستان چهره اسلام را در جهان لکه‌دار کرده است.»
روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز با اشاره به سیاست‌های جنگ‌طلبانه و تفرقه‌انگیزانه عربستان سعودی نوشته است: باید نام ریاض را به «پادشاه واپس‌گرایی» تغییر داد.

«نیکولاس کریستوف»، نویسنده این مقاله یادداشتش را با شرح ماجرای دانشجویی آغاز کرده که بعد از ورود به هواپیمای عازم آمریکا به علت صحبت کردن به زیان عربی، از هواپیما خارج شده و مورد بازجویی قرار گرفته است. این، به نوشته کریستوف، ششمین مورد گزارش‌ شده از خارج کردن مسلمان‌ها از هواپیماهای آمریکا در سال جاری بوده است.

بر اساس این گزارش، نمونه‌های این اسلام‌هراسی در لفاظی‌های سیاستمداران آمریکایی اعم از تد کروز و دونالد ترامپ، نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا هم به وفور شنیده می‌شوند.

وی می‌افزاید: «حقیقت این است که رهبران سعودی به چهره اسلام بسیار بیشتر از آنچه ترامپ و کروز در توان دارند لطمه می‌زنند و ما باید برای محکوم کردن تحجر آنها همانقدر آماده باشیم که برای ترامپ آماده‌ انجام این کار هستیم.»

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خجا لت بكشيد مگر معيار مسلماني دست امريكا ئها است كه تشخيص بدهند چه كسي مسلمان خوب است وچه كسي مسلمان بد البته شما بايد چنين بگو ئيد چون ايت الله هاي شما با امريكا ئيها هم مسلكند

>>>   سعودی یکی از کثیف ترین کشورهای ضد اسلامی و فاسد می باشد که سران آن بجز شرابخواری و...گی کار دیگری از دستشان بر نمی آید و ملاهای آن هم مشتی بدوی صحرا گرد هستند که هر اقدام فاسد خود را به اسلام نسبت داده و اسلام دیگران را حرام و شرک و کفر می دانند . همانطوری که شروع اسلام از سعودی آغاز بوده اکنون تمامی حرکات ضد اسلامی از سعودی می باشد ظاهر مکه مکرمه و مدینه منوره جدای از سعودی است البته آنهم در ظاهر است . امسال دیدید که هزاران مسلمان پاک را بشهادت رساندند و اصلا احساس نکردند که اینها مسلمانان بودند. عبدالقیوم از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است