تروریست های زندان پلچرخی و بگرام را اعدام کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۲    ۱۳۹۵/۲/۱ کد خبر: 114850 منبع: پرینت

تروریست هایی که در محبس پلچرخی و در زندان بگرام هستند در پاسخ به فاجعه خونین کابل در پل محمود خان بیاورند و اعدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، جنرال نظیفه زکی وکیل مردم در پارلمان امروز در جلسه علنی مجلس با انتقاد شدید از وضعیت ناامن کابل و به شهادت رسیدن صدها جوان بیگناه اظهار کرد: پس از انفجار خونبار روز گذشته کابل دیگر این وضعیت را نمی توان تحمل کرد، روز گذشته از چند شفاخانه دیدن کردیم، 35 شهید در شفاخانه امنیت دولتی، 18 شهید در شفاخانه 420 بستر و 30 شهید در شفاخانه ابن سینا و صدها و صدها شهید دیگر را در یک زمان به چشم دیدیم.

وی افزود: خواسته من از حکومت افغانستان این بوده که تروریست هایی که در محبس پلچرخی و در زندان بگرام هستند در پاسخ به این فاجعه در پل محمود خان بیاورند و اعدام کنند، آنان فقط پلو می خورند و زندگی می کنند، تروریست های گروه حقانی و دیگر تروریست ها جوانان و مردم بیگناه را می کشند و زندگی خود را می کنند، باید آنها را اعدام کنیم.

وکیل مردم در پارلمان گفت: 18 شهید امروز به بدخشان رفت، 12 شهید به پنچشیر رفت، چند شهید به جلال آباد و تعداد زیادی در کابل، چطور می توان این وضعیت را تحمل کرد؟ این موضوع سطحی نیست و لعنت بر دشمن و لعنت بر تروریست و لعنت خدا بر کسانی که خون بیگناه مردم را می ریزند.

زکی خاطرنشان کرد: من به عنوان یک زن در کنار صف اردوی ملی خواهم رفت و لباس جنگ خواهم پوشید.

(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از او کرده کسیکه از امریکا بول ګرفته و امریکا را در خا ک اورده باید انها اعدام شو ند

>>>   باید اعدام شوند اگر احساس دارید تروریستانی را که در زندان ها نگهداری میکنید اعدام کنید.
هارون
افغان

>>>   اعدام کنید اگر کمی مردانگی و شهامت دارید تمام این ترورست های کثیف و از خدا بیخبر را . خطاب به غنی ریس جمهور متقلب.
افغان

>>>   خواهر اولاد هاى بيكناه هموطنان كه در ولايات إز دست حكومت بوشالى شهيد مى شوند. انها إنسان نيستند؟؟ فقط اين دولتى هاى مزدور إنسان اند؟؟ افرين به وجدانت!! تو كدام مرام ندارى كه به جنك بروى!!! اينقدر كه ملالى استى و شوق جنك دارى؟ وطنت را أز أمريكا ازاد كن!! بلى همين أمريكا كه معاش ات را و بول ينوفورم اترا كه ميخواهى ببوشى و به جنك بروى مى بردازد!!!
جنرال بيسواد و فاقد شعور سياسى..

>>>   اگر این تروریستان را اعدام کنند باور کنید پدر طالب و داعش دیگر جرات انتحار را نخواهد داشت. اما چی کنیم حکومت حامی طالبان است.

>>>   همگی افغانستان موفق است براعدام این نوکران سی. اًی اه. .و ای. اس. ای. ویکمردانگی دیگر همکنید که نیروهای دولتی از میدان نبرد. زنده. نیاورید بخاطریکه بعد از ششماه رهایی باز به صفوف نوکران امپریالیزم رفته ومثل. یک مار زخمی برمیگردند ومردم وملت مارا بخاک وخون بازمیکشند. شمس وطندوست

>>>   باید که اعدام شوند و بس!

>>>   باید اعدام شوند.

>>>   باید همگی کسانی که درپیوند وهمکاری باشبکه حقانی دستگیرشده همه را دولت بخاطر حادثه اخیر اعدام کند تا
درس عبرت شود برای طالبان..مسعود

>>>   .. به غنی و دارو دسته ان برخیزیم وسیستم را از پا در اوریم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است