خبرها زود به رییس جمهور می رسد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۵/۱/۳۱ کد خبر: 114787 منبع: پرینت

غنی در ابراز همدردی با جانباختگان و مجروحان سرعت عمل نشان داد.

محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور حمله تروریستی صبح امروز سه شنبه 31 حمل، در منطقه پل محمود خان را که در اثر آن شماری کشته و زخمی شدند، را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، رییس جمهور ضمن تسلیت و ابزار همدردی با خانواده های جانباختگان، این حمله ها را ضعف دشمن در برابر جنگ رو در رو با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور خواند و به مسوولان صحی دستور داد، برای تداوی مجروحان این حادثه از تمام امکانات موجود استفاده نمایند.

این در حالی است که دقایقی قبل این انفجار در پایتخت رخ داد و لحظاتی بعد پیام رییس جمهور و ابراز همدردی وی از ارگ نشر شد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مثلیکه از قبل با حمله همآهنگ شده است. هه هه هه......
اگر غنی واقعاً همدردی با مردم دارد و حد اقل وجدان داشته باشد باید اقدامات ذیل را فوری روی دست گیرد:
1- ساختار های طالبی را که همین انفجار را به عهده گرفته اند تروریستی اعلان کند.
2- شورای به اصطلاح صلح را که بی معنی است ملغی نماید.
3- حالت اظطرار را الی نابودی هراس افگنان و عادی شدن اوضاع اعلان نماید.
4- همه امکانات و پوتنسیل ها در قدم اول برای تامین امنیت بکار برده شود.
با حامیان داخلی و خارجی تروریستان به مثابه دشمن برخورد شود.
5- در صورتیکه دوستان بین المللی فعلی در این برنامه موافق و همآهنگ با حکومت افغانستان نباشند، در روابط با آنها تجدید نظر صورت گرفته و در پی یافتن همکاران و دوستان جدید باشند که واقعاً میتوانند ما را در مبارزه علیه ترور و وحشت کمک کنند.
ذکی از پنجشیر

>>>   اعضای کابینه ریس جمهور همگیشان سه روز پیش از واقعه خبر میشوند که فرزتدان خودرا وخویش قوم نزدیک خود رامیگویند که از خانه های تان بیرون نروید همگی این پلان ها برسرمردم غریب مسکین وبیچاره ما است.
محمدسعیدفاضلی ازاداره امور

>>>   شرم است در کنار گوشش انفجار میدهند برادرانش هنوز هم زود خبرنشود ؟ اگر خبر شد تنها تقبیع میکند اگر من بجایش خدا نکرده بودم بطور عاجل امر اعدام 200 تروریست را امروز صادر میکردم تا درس عبرت میشد به دیگر تروریستان مانند داعش و طالب.

>>>   جناب ریس جمهور خوب فکر کن مشاور اینا نداری که سرت خلاصه کند بیبینید انتحاری میآید درناف کابل مردوم رابخاک خون میکشند بعد توخودت راقدرتمند میدانی آنها را ضعیف میدانی اصلا دولتی وجود ندارد درد دل ذیاد است نمیشه باقلم درمیان گذاشت
حسن دانش مهاجر درایران کاشان هستم

>>>   عجب است حکومت افغانستان پاکستان را حامی تروریست میداند مگر خود این حکومت تا هنوز یک تروریست را اعدام نکرده است در صورتیکه حکومت پاکستان در قبال هر حادثه تروریستی که در پاکستان بوقوع می پیوندد چند تروریست را اعدام نموده و به ایشان جزای شان را نشان میدهد.
زرغون

>>>   نکنه رئیس جمهورازقبل خبرداشته وپیامش را آماده کرده بوده که متاسفانه باوقوع این حادثه بلافاصله صادرکرده

>>>   یکی از امنیتی ها حکایت مینماید که من نزد اقای کاف بودم که بالای عبدالله خان حمله ای انتحاری صورت گرفت من برایش راپوردادم که یک موتر حامل بمب در نزدیکی موتر عبدالله انفجار نموده است اقای کاف فرمود که دوموتر است نه یک موتراگر اینها از اول راپور نداشتند ویا هم اهنگی کامل نمیداشتند چگونه دانستند که حامل مواد انفجاری دو موتر است بعد از چندی ثابت شد که معلومات رپیس ارگ سابق درست بوده نه راپور من والله اعلم بالصواب
رفوگر

>>>   حتما چوکی اش را ضربه انفجار تکان داده که خبر شده

>>>   آكر مأمورين امينيت نا ملى هلاك شدند؟ سر بد در بلاى بد!! اين يك اركان نا ملى و جانيان است!!

>>>   ما هم پیشرفته شده ایم!!!

>>>   بتایید از نظر دهنده نفر اول اگر ریس جمهور در فکر ارامی کشور و نابودی طالبان است ترورستان طالبان که از طرف محاکم ثلاثه حکم اعدام انها صادر گردیده به تلافی از این حملات وحشیانه ترورستان اعدامی های انها را که تا کنون حکم اعدام شانرا تطبیق نکرده فورا تطبیق حکم اعدام انها را صادر کند تا مردم بدانند که ریس جمهور با مردمی که در زیربیرق جمهوری اسلامی افغانستان هستند دلسوز ومهربان است وبا دشمنان خاک مردم بدون در نظر داشت قوم وزبان جدی بر خورد میکند این حرفهای تقبیع هیچ دردی را دوا نمیکند جز فریب مردم وارامش انها چیزی دیگری نیست .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است