آیا نتیجه مذاکرات صلح، شدت جنگ افروزی است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۸    ۱۳۹۵/۱/۳۰ کد خبر: 114759 منبع: پرینت

جنرال نظیفه زکی وکیل مردم در پارلمان امروز 30 حمل 1395 در جلسه علنی پارلمان با طرح این سوال که چرا دولت در مقابل دوشمنان سیاست منعطفانه دارد، اظهار کرد: آیا نتیجه مذاکرات صلح همین است که صدها نفر در بدخشان، تخار و قندوز به شهادت برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpapre)، جنرال نظیفه زکی روز 30 حمل 1395 در جلسه علنی پارلمان با طرح این سوال که چرا دولت در مقابل دوشمنان سیاست منعطفانه دارد، اظهار کرد: آیا نتیجه مذاکرات صلح همین است که صدها نفر در بدخشان، تخار و قندوز به شهادت برسند و موجی از مردم از بیجا شده و به ولایات دیگر و کابل پناه ببرند؟ آیا نتیجه مذاکرات صلح شدت جنگ افروزی و آتش افروزی در بدخشان است؟

وی افزود: این صلح چه معنایی دارد و چرا دولت سیاست انعطاف در مقابل دشمنان را پیش گرفته است؟

وکیل مردم در پارلمان گفت: باید جنگ و مقابله با دشمنان به زبان تفنگ باشد، ولایات شمالی در حال حاضر در آتش جنگ می سوزد و شکایت ما از پول های هنگفتی است که به کمیسیون مستقل حقوق بشر می رود و در مقابل همه جنایات و کشتارها فقط واکنش سکوت از این کمیسیون می بینیم.

(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جز گپ دادن مردم چیزی نیست پنجاه سال است که میگوییم صلح وقت خود را ضایع کردیم اول. با امریکا صلح کنیم
دنیا با افغانستان صلح میکند وصلح بدرد ما نمیخورد تا زمانیکه این مزدوران امریکا و اروپا زنده باشد درافغانستان صلح امدنی نیست وریس جمهور های دست نشانده غربیها درافغانستان باشد ما ارام نمیشویم.
محمدسعید فاضلی از اداره امور

>>>   يگانه را نجات افغا نستان فقط از اين مكروب ها فقط عمليات هاى هوايي وزمينى تااخرين نفر كه كشته شودصلح فايده ندار پيش كله خر ياسين خواندن فايده ندارد فقط وفقط زور كه گم شان نكند ديگر چيزى گم كرده نميتواند يك مكروب كه در يك جاى پيدا شد همه بايد از بين برود در غيرآن هر روز چرك ميكند وهمه جا را ميگيرد ك٠
م ى

>>>   کمیسیون حقوق بشر با سرپرستی او زن سرکل و هرزه چه گفته میتواند؟
باید در راس کمیسون یک آدم با عزت و با عقیده قرار داشته باشد.
کرزی مداری با تعین این زن بیکاره و خوشگزران به حقوق بشر توهین کرد.
ذکی از کابل

>>>   �باهت اشرف غنی بر کنار شود این ها همه شان زیری پای غنی و عبدالله هست

>>>   �باهت اشرف غنی بر کنار شود این ها همه شان زیری پای غنی و عبدالله هست
دوران از ولایت سرپل محلی سکونت تهران

>>>   در برنامه طلوع گفتگوی دوکشور پاکستان و افغانستان چرا کسانیکه ادعای پختونستان را دارند حاضر به گفتگو مقابل پشتونهای پاکستان نشدند؟ من اولین بار است که آقای سعیدی و کوهستانی را میبینم پشتو سخن میگویند. من قبلا فکر میکردم اصلا پشتو یاد ندارند. یعنی چون هیچ پشتونی حاضر نشده در مقابل پشتونهای پاکستان قرار بگیرد. از سر ناچاری این دو نفر تاچیک را آورده اند تا با زبان پشتوی دسته پا شکسته خودبحث را به پیش ببرند.
نتیجه این میشود که پشتونهای فاسیشت که گاهی شعار لوی افغانستان را میدهند سر شان در آخور پاکستان است. به قولی شرمندگی دارند. نمی تواند مقابل پاکستانی قرار بکیرند. اسماعیل یون در شرق کشور بدون نگهبان هرجا میچرخد. تروریستها مردم عادی را میکشند اما هیچ ترورستی هم اسماعیل را نمیکشد. شاید هم پاکستان به وسیله ترورستهای بصورت پوشیده و سربسته به افرادی مانند اسماعیل یون نگهبان گذاشته .

>>>   گروه هیئت صلح بیکاره باعث شدت جنگ شد
گروه هیئت صلح بیکاره باعث روحیه دادن به دشمن شد
گروه جدید هیئت صلح بیکاره باعث خنده استاد در اون دونیا
شد << استاد .. بنده سالها ی سال کار کردم زحمت کشیدم نتا نستم حتی سری نخ صلح را پیدا کنم اخرش هم یک طالب جان بر کف سری نخ صلح را
از زیری عمامه خود در اورد به من تقدیم کرد
نبی جاغوری

>>>   وای وای ازدست این بی کفایتان بایدتمام اعضای صلح محاکمه سیاسی شوند.
ع

>>>   کدام صلح دروغ حد و مرزی دارد. مردم دروغهای کرزی را 14سال شنیدند و دروغهای غنی را میشنوند. دروغ را بس کنید که مردم هرروز قتل عام میشوند. مرگ برکرزی این ...ن ملی و برادر طالبان قاتل و مزدور پاکستان

>>>   همه مردم دنیا میدانند که مرکز ترورستی پاکستان است وجنگ فعلی در افغانستان توسط نظامیان و ای اس ای پاکستان زیر نام طالبان پیشبرده میشود واین جنگ موضوع داخلی نه بالکه موضپع دخالت خارجی که همان پاکستان است بخاطر بدستاوردن اهداف خود شان زیر نام طالبان اجران شان در کشور ما براه انداختهاند سوال اساسی اینست که چرا امریکا باساس توافقنامه امنیتی که با کشور ما امضا کرده عمل نمیکند و جلو این جنگ تمام عیار پاکستان را نمیگیرد پسمفاد تفاهمنامه با امریکا چیست که جلو جنگ خارجی را در کشور ما نگیرند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است