سرپل را از وجود پاکستانی ها و چچنی ها پاک کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۳    ۱۳۹۵/۱/۳۰ کد خبر: 114752 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpapre)، عزیزه جلیس نماینده سرپل در مجلس امروز 30 حمل 1395 در جلسه علنی مجلس با انتقاد از وضعیت نابسامان سرپل و بی تفاوتی وکلای پارلمان و دولت نسبت به آن اظهار کرد: اگر ماموریت ناکام حکومت در برقرای امنیت و مقابله با مخالفان مسلح همینگونه ادامه داشته باشد، نه مردم صفحات شمال و نه سر پل روی آرامش را نخواهند دید.

وی افزود: چرا قریه ها و ولسوالی سر پل باید مرکز تربیت و تعلیم طالبان باشند؟ چرا بی تفاوت هستید؟ وضعیت امنیتی سرپل بحران آمیز بوده و چرا این قسمت باید محل وحشت و جنگ افکنی و تربیت تروریست های پاکستانی و چچنی باشد؟

وکیل مردم در پارلمان ضمن اشاره به وضعیت اسفبار مردم صفحات شمال تاکید کرد: هر روز مردم این ساحه شاهد قتل بوده و هر روز مردم بی گناه را گردن می زنند و دختران و پسران ما را می کشند، هشت ماه است که دولت می گوید عملیات شفق را راه اندازی می کنیم و چرا هنوز هیچ کاری صورت نگرفته است؟

جلیس یادآور شد: سرپل در حال حاضر علاوه بر وضعیت نا امن با وجود سراریزی سیلاب در این منطقه، دچار وضعیت اسفباری شده که مسئولان حوادث در افغانستان باید به آن رسیدگی کنند.

کد (20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است