جاهد: دشمن در پوشش دین هدف را دنبال می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۵/۱/۳۰ کد خبر: 114750 منبع: پرینت

تاج محمد جاهد وزیر داخله کشور، امروز 30 حمل در قومندانی نظم عامه حضور یافته و طی سخنانی از دستاوردهای این وزارتخانه دفاع کرده و از نیروهای نظامی و پولیس ملی کشور قدردانی نمود: در ولسوالی ها و ولایات افغانستان نیروهای امنیتی برای حفظ تمامیت ارضی در تمام مناطق ، شاهراه و سنگر ها که در حال خدمت و انجام وظیفه هستندما از ایشان قدردانی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpapre)، وی گفت نیروهای امنیتی در تمام مناطق با تمام مشکلات موجود همچنان فداکاری و شجاعت می کنند آقای جاهد تاکید کرد نیروهای ما همچنان که جان شیرین خود را در این راه از دست داده اند اما همواره برای جان و مال و ناموس و وطن خود در حال جان فدایی هستند و این قابل تقدیر و قدر برای دولت و مردم افغانستان است.

آقای جاهد گفت افرادی نیز در چوکات پولیس هستند که متاسفانه استفاده سو می کنند و یک نوع بی اعتمادی برای مردم و نیروی امنیتی ایجاد می کنند.

آقای جاهد گفت در طول تاریخ همواره کشور هایی بودند و هستند که از موقعیت جغرافیایی افغانستان اهداف استراتژیک و سو می کردند و افزود در گذشته روسیه برای اهداف استراتژیک خود به افغانستان با توپ و تانک و طیاره یورش بردو اکنون نیز افراد سود جویی دیگر در چوکات اسلام و در پوشش دین و ملا و مولوی عین اهداف روس ها را تعقیب می کند و دنبال اهداف بلند مدت و سود جویی در افغانستان هستند.

همچنین آقای جاهد ادامه داد که حال نیز همین افرادی که در پوشش دین هستند را فرض همان افرادی است ،که به افغانستان یورش بردند وگفت از سربازان وطن می خواهیم که در راه مبارزه از وطن و ناموس و مال خود از هیچ تلاشی دریغ نکند و بدانند ما و ملت قدردان تمام سربازان و نیروی امنیتی خود هستیم.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این امریکا و مزدورانش و غلامان حلقه بگوشش یعنی از صبغت الله شروع ربانی گلبدین طالب کرزی اشرفغنی داعش و این کابینه نفاق ملی بود اینطور دلتان را از دین سیاه بسازد که هرچه داد بزنید جهان بخندد طرفتان بنام دین اینطور کارها درحق تان بکند که درتایخ نام بماند.
محمدسعید فاضلی از اداره امور

>>>   دین اسلام راسرپناه جنایت ساخته اند.
وطندار

>>>   ا وقتی قرآن کتاب خدا که برای هدایت ما بر رسول گرامی فرستاده شد ،شکل تزئینی را در رسم ورسومات ما گرفته ودر هفت پوش بالای طاقچه ها نگهداری میشود ویا در شب عروسی بالای سر عروس گرفته میشود ویا در تبدیل خانه وبه اصطلاح کوچ کشی ها با آب و آیینه به خانه جدید برده میشود ویا بالای در گذاشته میشود تا مسافر از زیر آن تیر شود اینست استفاده‌ای قرآن در زندگی روزمره مردم ما. ولی کی ، و چه وقت از مفاهیم قرآن استفاده میکنیم ؟ هیچوقت زیرا در کشور ما در چندین دهه گذشته معمول شده که روشنفکر یعنی بی دینی درصورتیکه در اصل کاملا اشتباه است وهم اختناق دوره حکومت های پرچم وخلق با آن اندیشه نیم بند کمونیستی شان این ایده را قوت بخشید و جوانان برای اینکه نشان دهند روشنفکر هستند خودرا از قرآن دور میکردند وهم معضل بیسوادی ونبود ویا کمبود علمای دین واقعی که بتوان به آنها اعتماد نمود ولی در حال حاضر بحث های مذهبی وسیاسی بسیار زیاد است اما از زبان هیچ ملا ومولوی حرفی از قرآن ومفاهیم آن شنیده نمیشود الا تکیه به احادیث که پایه واساس قرآنی نداشته بلکه زیاد تر جنبه رسومات کهنه وبرامده از متن جوامع سنتی عربی وادیان گذشته است ملایان ایکه وابسته به دربار بودند وهستند همیشه وظایف که مافوق شان برایشان میدهد برای مردم ابلاغ میکنند که دور از قرآن ومتون قرآنی است وملاهای که از حقیقت یعنی قرآن سخنی به میان آورد یا ترک میشوند ویا از بین میروند. ودر جوامع که این چنین گذشته مذهبی دارد وامروز هم به همان منوال ادامه دهرد میتوان از دین وفرهنگ آنها سوء استفاده نمود .چنانچه امروز در تمام کشور های اسلامی جای پا این نیرنگها وحیله ها بنام دین و مذهب ازسالیان دراز دیده میشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است