60 درصد طالبان وارد مذاکره شده‌اند !
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۴    ۱۳۹۵/۱/۲۹ کد خبر: 114709 منبع: پرینت

«عبدالجبار قهرمان» معاون وزارت دفاع گفت: 50 تا 60 درصد طالبان وارد مذاکره شده و اکنون از جنگ دست کشیده‌اند که نتیجه آن به میان آمدن آرامش و صلح در اکثر مناطق این ولایت است.

وی در خصوص حملات بهاری مخالفان مسلح اظهار داشت: برخی از سیاسیون که چنین اظهاراتی را مطرح می‌کنند به دنبال سودجویی از جو به وجود آمده از چنین سخنان هستند. طالبان با این دست عملیات‌ها نمی‌توانند تهدیدی به دولت افغانستان باشد.

وی در پاسخ به این پرسش فارس که طالبان چند سال دیگر در افغانستان عُمر خواهد داشت، گفت: اگر کمک حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای طالبان قطع شود، این گروه توسط نیروهای افغانستانی ظرف 2 سال آینده نابود خواهد شد، اما اگر این کمک‌ها ادامه یابد، دولت کابل عملیات‌های بزرگی علیه این گروه راه‌اندازی خواهد کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قرارمعلوم. شش درصدس هم نیامده

>>>   باز هم فریب اینها با طالبان غم شریکی دارند باطالب به زبان اسلحه باید صحبت کرد اگر تسلیم میشود خوب در غیر آن باید هردو طالب و داعش را مردار باید کرد.

>>>   دوستان
ميكوييند مربى دارى مربا بخور
طالبان هر كس كه هستند بروزه براى تطبيق اهداف باكستان و قوم خاص افغانستان بشتونى ها هستند براى دراز مدت كه اخرين تب و تلاش شان است و امروز اكثرى رهبران طالب همان هاى هستند با سبرى كردن زندان و توبه نامه ها اذاد شدن و بلاخره همه اذاد شدكان در جبهات ميجنكند
خوب حالى طلب كه در اين خبر خواندم 60 فيصد طالب بر بروسه صلح مى بيوندن يا كه بيونداده ميشوند
و قرار تجربه جه بيبيوندن و جه نه بيوندن و يا بيونداده شود اين ها همه عساكر طالب در درون نظام ميشوند و كاملا مسلح ميشوند و از داخل نظام بالاى خودى نظام طبق دستور عمل ميكنند و اراده و جنك هاى فعلى و جنك هاى موش و بيشك يوميه كواه اين حقيقت است و امدن حكمتيار هم با عساكرش و جابجاى مهاجرين كروب حكمتيار از كمب هاى باكستان كه در شرط نامه است همه امدن عساكر ازمون ديده باشد كه كس جه ميداند
فقط جنك و صلح افغانستان همه بخاطر اهداف است
تشكر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است