قحط الرجال در نسل جوانان تركتبار
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۳۹۵/۱/۲۹ کد خبر: 114688 منبع: پرینت

نمي خواستم چيزي بنويسم اما ديدم كه هر تحصيل كرده تركتبار به تقرر جناب فيض الله ذكي خوشي كرده به يكديگر مبارك باد می گویند . درست است جناب شان یکتن از غنیمت های کشور به شمار می روند و اگر من منحيث يك جوان تحصيل كرده تركتبار در باره شخصيت و سياست فهمي ذكي صاحب ساعت ها به قلم بگیرم هنوز هم کم است.

می خواهم بگویم که جناب ذكي صاحب خود قبلا وظيفه رسمي داشتند ، نظر بنده این بود که معاونيت اول شوراي امنيت ملي را به يكي از تحصيل كرده هاي ديگر كه اسناد هاي تحصيلي در دست داشته و در داخل ويا خارج از كشور بي سرنوشت ميگردند، می سپرد.

خلاصه اینکه سطح رهبری ترکتباران به غیر از کسانیکه در اطراف شان حلقه زدند دیگران را دیده نمی تواند كه سبب بیکاری و نامیدی نسل تحصیل کرده ترکتباران شده است.

ما وكيل داشتیم ريس دفتر مقرر شد . ما وكيل داشتيم والي مقرر شد . ما مشاور ار شد داشتيم دوباره مشاور مقررشد... اما جوانان ما اسناد تحصيلي شان در دست شان بوده و مقرر شده نمي توانند ... بلاعکس معین ما تكرار معين تعين مي شود. مشاور ما دوباره مشاور تعین می شود.

رییس ما دوباره ريس تعين ميشود ... ما بايد مشاور را وزير ، معين را مشاور ، ريس را معين و .... تعين كنيم . جوانان که اسناد هاي تحصلي شان در دست شان بوده و بدون وظيفه در كوچه و بازار ميگردند بايد به جاي اينها تعين شوند.فقط با این صورت می توان جوانان را صاحب وظیفه و آینده سیاسی ترکتباران تظمین نمود.

بشیراحمد " حیدری" کشور دوست ترکیه


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک رهبر باید رهبر ساز باشد!! که متاسفانه در شان و شخصیت آقای دوستم چنین نیتی دیده نمیشود. دوستم همیش میخواهد یکه تاز بوده و تمام ترک تباران را رهبری نماید. در حالیکه، عملکرد چند سالهَ وی نشان داده که تاریخ وی انقضاَ شده و با اشتباهاتی که انجام داده تا نسل های بعدی ترک تباران باید نتایج اشتباهات وی را بپردازند. تعداد زیادی از برادران ترک تبار با درجات عالی از بهترین دانشگاه ها فارغ گردیده اند اما یکه تازی های رهبر گرانقدر شان مانع تبارز افکار شان میگردد. و از همه بد تر آنکه هنوز هم اکثریت ترک تباران ما دوستم میگویند. در حالیکه دوستم بیشتر به یک موتر غرازه یی میماند که از قیمتش کرده ترمیمش گران تمام میشود.

>>>   جناب بشیر احمــد ( حیدری )
لطفا از طریق ذکی یا کدام رابط دیگر از جنرال صاحب دوستم پرسان کند چرا صرفیه برق خانه اش را نمیده؟؟
ر

>>>   بشیرجان تنها دیپلوم از ترکیه کدام معنی ندارد درصورتیکه سواد دری نداشته باشی چطور به گپ رسیدی.
انور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است