وحیدی: صلح، دروغی از سوی رهبران حکومت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۸    ۱۳۹۵/۱/۲۸ کد خبر: 114660 منبع: پرینت

طالبان برخلاف انتظار همگان، برای شدت بخشیدن هرچه بیشتر نبردها در افغانستان آستین بالا زده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،سید فضل الله وحیدی، والی سابق هرات و آگاه مسایل سیاسی، گفت: دو مساله باعث می شود که ما همیشه از آماده شدن در برابر طالبان عقب بمانیم. یکی اینکه حکومت افغانستان بسیاری از حقایق پشت پرده را از مردم خود پنهان می کند و دیگر اینکه خارجی ها به وعده هایی که می دهند و مردم را امیدوار می کنند عمل نکرده و بعد از مدتی عکس آن وعده ها را مشاهده می کنیم و جنگ ها روز به روز شدت پیدا می کند.

وی افزود: صلح، هم اکنون دروغی مانند بسیاری از دروغ های دیگر، از سوی رهبران حکومت شده است که دیگر هیچکس آن را باور نمی کند. شورای صلح هم شورایی بی کفایت است که تا بحال نتوانسته یا نخواسته که کاری در این راستا انجام دهد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رژیم ظالم کابل و قوت های غربی هیچ احترامی به خواسته های مردم افغانستان قایل نیستن . و تنها شعار دروغین صلح سر میدهد . امارت اسلامی بر اساس منطق هیچ اعتمادی به اشغالگران نمی کند . اعتماد کردن بر بیگانگان کار عاقلانه ای نیست .
حبیب الله یوسفزی

>>>   حقیقتن همینطور هست که شما فرمودید.
بااحترام.عبیدالله

>>>   و تو هم یک زمانی از دروغگوهای بزرگ بودی ولی حالا چون پست ومقامی نداری این حرف ها را میزنی.

>>>   برادران و خواهران هموطن
با درك تمام اوضاع سيايسى و نظامى و امنيتى كشور سخن ها را بخاطر ارامى و صلح زياد شنيديم
يك جيز اى از ناكفته ها كه ؟
مثلا ميكوييند مباره عليه فساد و شخص رشوت خور و فسادى معلوم الحال است يا وزير يا والى يا ريسس و هم مراجع قضايي و امنيتى ميكوييند كه اولا زور ما بشخص مذكور نميرسد و يا هم برسد دوسيه اش برسى نميشود و يا دوسيه اش برسى هم شود توسط واسطه از زندان خارج ميشود كه بايد فهميد مربى اين زور مند ارك نشينينان هستند دست ارك نشينان شريك جرم هستند مقصد شان فقط ظلم و جشيدن خون مردم مظلوم هستند و به همين طور در قسمت نظامى اشرف غنى و ارك با همدستى طالبان با يك هدف براى تطبيق بلان كماشته شده اند كه قربانى مردم با صبرى افغانستان هستند يعنى دشمن اصلا در ارك است با حكومت مذخرف اش و در اين بزنيس قرن 21 اصلا كرامت و حقوق و انسانيت اصلا وجود ندارد و همه بروكرام ها را كمبيوتر و انترنيت برايشان برنامه سازى ميكنند
اصلا مرك و تباهي و ظلم بالاى مردم افغانستان و در هر جاى دنيا ارزش ندارد فقط بزنيس و بول مهم تر از همه جيز است
هدف فقط ؟
وجدان هاى ناباك حكومت دارى ميكنند و طرف مقابل دشمن هم همدست يك ديكر هستند
تشكر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است