20 هزار دست لباس نظامی عربستان برای داعش
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۸    ۱۳۹۵/۱/۲۶ کد خبر: 114586 منبع: پرینت

نقش فعال عربستان سعودی در تربیت و حمایت از گروه های تکفیری تروریستی در منطقه دیگر بر کسی پوشیده نیست و هر روز اسناد جدیدی درباره اینکه عربستان صادر کننده تروریسم به خاورمیانه است، فاش می شود.

روزنامه ال پایس چاپ اسپانیا در تازه‌ترین شماره خود فاش کرد که 20 هزار دست لباس نظامی که قرار بود برای تروریست‌های داعش و جبهه النصره در سوریه فرستاده شود و اوایل ماه گذشته توسط وزارت داخله اسپانیا توقیف شد، متعلق به عربستان بود.

این روزنامه نوشت: وزارت داخله اسپانیا اعلام کرد که پولیس این کشور ماه گذشته در دو شهر ساحلی والنسیا و آلگسیراس در عملیاتی ضد ترورریستی، 3 کامیون را بازرسی کرد و در این بازرسی، لباس‌های نظامی و تجهیزات نظامی دیگر متعلق به شرکت های مرتبط با شبکه های تروریستی بین المللی را کشف و ضبط کرد.

نکته جالب توجه اینکه عربستان سعودی که با تمام توان در خارج از مرزهای خود از تروریسم و گروه های تروریستی حمایت می کند، مانع ورود تروریست ها به مرزهای خود می شود و درعین حال دیگر کشورها را به حمایت از تروریسم متهم می کند.

روزنامه البایس افزود: ممکن است یکی از اعضای ناتو صادرکننده اصلی لباس و تجهیزاتی باشد که منبع آن عربستان است و به اسپانیا فرستاده شده و قرار بود پس از ارسال به بندر مرسین در جنوب ترکیه، برای تروریست های مستقر در سوریه، فرستاده شود.

این نشریه اسپانیایی ماه گذشته فاش کرد که پولیس این کشور، 20 هزار دست لباس نظامی را که قرار بود برای تروریست های داعش و النصره فرستاده شود، کشف و مصادره کرد.

پولیس اسپانیا در آن زمان خاطرنشان کرد که تروریست ها شبکه ای بین المللی برای تامین نیازهای مختلف گروهک تروریستی داعش تشکیل داده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سعودی وکاخ نشینان آل سعود افغانستان را به خاک یکسان کردم دنیا متوجه نشد امرو ز تهدید در مقابل جهان قرار کرفته

>>>   جای تعجب است که رئیس غنی خیل وقته پیش بادار خود درعربستان نرفته تابرنامه تروریستی درافغانستان به خوبی پیش رود

>>>   نگران نباش بزودی ضربات هولناکی را بر پیکره کشورهای عربی خواهیم زد.

>>>   خدا لعنت كند ال جهود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است