وردک: به این اشغالگران اجازه ندهید حاکم شما باشند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۵    ۱۳۹۵/۱/۲۵ کد خبر: 114579 منبع: پرینت

اعضای مجلس سنا از تمدید کار حکومت وحدت ملی تا سه سال دیگر توسط جان کری، انتقاد کرده و آن را مداخله ای آشکار در کار حکومت افغانستان می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، آصف وردک، روزنامه نگار و آگاه امور سیاسی، گفت: بارها صدای خود را بلند کردیم که به این اشغالگران اجازه ندهید تا بر سر ما فرمانروایی کنند. حالا این آمریکایی اشغالگر آمده است و این حکومت دست نشانده خود را برای سه سال دیگر تمدید کرده است. حکومتی که نه کار خود را می داند و نه تعریف ملی گرایی را می داند.

وی، با انتقاد از حکومت گفت: جان کری با چه اجازه ای این کار را کرده است. این حکومت، این خاک، این وطن مال است یا مال جان کری؟ برای ما شرم آور است که کسی از خارج، بیاید و به ما بگوید که تا چه زمان کار کنیم و چه کار کنیم اما حکومت از این تعیین تکلیف شرمی نکرد و از این موضوع خوشحال است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به دستوره شوراء رهبری امارت اسلامی .  امسال مثل  سال های دیگر   حملات خویش را  بر پایگاها و مراگز دشمن افزایش خواهیم داد . تمام مجاهدین امارت اسلامی  که  چه درجنو ب و  چه در شمال و مشرق و مغرب  حضور دارند   از دستورات عالیقدر امیرالمومنان ملا محمد اختر منصور اطاعت خواهند کرد  .  شدت حملات امسال چنان خواهند بود که نیروهای مذدور و غلام  به کلی شکست خواهند خورد  .  امروزه  امارت اسلامی افغانستان محبوبیت خوبی را در میان مردم افغانستان بر خوردار  است و هم طرفدارهای زیادی پیدا نموده است  خدا را شاکرم که چنین پیروزهای بزرگی را نصیب امارت اسلامی کرده است . امسال به جزء حملات رد اسا که  تمام مناطق دشمن را تهدید می کند .تلاش های  سیاسی صورت خواهد گرفت تا افغانستان عزیز را از اشغال  استکبارات جهانی  نجات بخشد . و هم چنین تلاش های  صورت خواهد گرفت  که  کسانی که  در رکاب اشغالگران علیه ملت و مردم خود اسلحه بر دست  گرفته اند با دعوت و ارشاد    به اغوش گرم امارت اسلامی  باز گردند .  (هم وطن بیاد داشته باش اگر جهاد در برابر روسیه جایز بود   پس امروزه هم در برابر امریکا و دوستانشان جایز است )  هم وطن بیگانگان هرگز دوست ندارن  که وطن ما اباد شود  اعتماد کردن  بر بیگانگان  و اطاعت کردن دستورات انان  کار  بسی بزرگ و اشتبا است و باعث خرابی یک ملت و سرزمین خواهد شد .
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   ملاپيرم قل مشاور جنرال دوستم يكي از قوماندانان جهادي وقاتل مردم بيچاره ولسوالي رستاق با استفاده از جنرال دوستم يك گروپ چند صد نفري افرادمسلح غيرمسول ايجاد كرده امروز بالاي ولسوالي رستاق حمله ور گرديده وكيل عين الدين وكيل شوراي ولايتي اسبق ولايت تخار را با تعداد مردم بيچاره بشهادت رسانيد قرار معلومات بدست آمده بيش ازده تن دراين درگيري بشهادت رسيده و براي چند ساعت كنترول شهر ولسوالي رستاق را بدست گرفتن اينهم بغاوت ملاپيرم قل وكيل ولسي جرگه قبلي وفعلأ مشاوربرحال جنرال دوستم.

>>>   مدت خدمت رئیس جمهور در قانون اساسی پنج سال است

>>>   ما ازین صحبت ها سر در نمی اوریم چیزی تازه ای ذدر کشور رخ نداده از سقوط دوره ای ربانی محتی بعد از یه شهادت رسیدن مرحوم محمد داودتا امروز یک حالت داریم یاروسها درین کشور حکمروا بودند ویا همسایه ای شرقی ویاهم بیگ برادر اگر کری یگان بیان داده ویا انتخابات ریشخند ومسخره وتقلبی بمیان امده ویا حکومت ها ساخته شده همه تحت نظرانها بوده واست وخواهد بود اگر بقول اقای وردک اشفال است از اول بوده سایرین هم ازمابهتر نیستند وقتی به همسایه ای شرقی ماگقتند که برای سرنگونی رژیم مسعود وربانی نیرو بفرستند فرستادند وباز هنگامیکه قومانده صادذر نمودند که نیروهاشان را از افغانستان بیرون برند شب هنگام این دستور را انجام دادند انها از اسارت واشغال ودنباله روی استفاده ای بهتر میتوانند وما این توانای را نداریم حتی ثمره ای اشغال مارا هم انها میخورند مصیبت اینجاست که ما غلام غلام هستیم ایکاش بجای ان غلام میبودیم در جهان امروزی بجز چند کشور محدود مابقی به نحوی باین دام اسیر اندبا این فرق که میزان اسارت نسبی است کسی ده در صد وکسی بیست وسیو وچهل ویامانند ما دوصد در صدخداوند رحم نماید
تبنگ چی

>>>   به نظر بنده حقير اصلاء امريكاي ها معلومات كافى در حصهء اين كشورندارند. تا حال هم به فكر هاى استعماري انگليسى ها استند. امريكاي ها بيشك اولادها ى انگليس استند. ولى حالا زمان تعغير كرده. اين وطن باز صاحب يك سرباز واقعى كه سر پوش به همه باشد ميشود واولاد هاى ان استعمار گران را هم يك ادب كارى خواهيم كرد.
ح ع

>>>   ازاقای وردک سوال من اینست که امریکا که اشغال گر است خودت چوگون پناهنده امریکا شدی وسالیان زیاد در انکشور بودید و در تلویزیون عمی خطاب این همکار به ای اس ای وقومگرای زبن اندیش منافق تفرقه افگن خبر های نادرست وفریبنده وترس ناک را بنفع حزب اسلامی ودرسالهای بعد که طالبان پاکستانی در کشور ما درجگ پرداختند بنفع طالبان ... سازی میکردید واکنون هم در داخل مملکت که امدی وشفع لنگی را دوپته میکنی وانتعقاد از دولت گرفته تا امریکا بر سر زبانت است وانرا به تلویزیون عمر خطاب در امریکا میرسانی بدان واگاه باش که مردم تو وامثال ترا که بدستور ای اس ای با استفاده از ازادی بیان به همه تاخت وتاز میکنی میشناسند که هدف اصلی تان ازین بد گویی ها وتوهین ها چیست ودستور کیست وریشه ات در کجا بسته است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است