رییس اجرایی کشور عازم ترکیه شد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۱    ۱۳۹۵/۱/۲۵ کد خبر: 114568 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس اجرایی کشور، ساعتی قبل مورخ چهارشنبه 25 حمل 1395 در راس یک هیات بلند پایه دولتی برای اشتراک در سیزدهمین کنفرانس سران کشورهای اسلامی عازم کشور ترکیه شد.

این نشست به مدت دو روز (پنجشنبه و جمعه 26 و 27 حمل 1395) در شهر استانبول ترکیه برگزار و اوضاع کشورهای اسلامی، اوضاع بین‌المللی٬‌ همکاری میان کشورهای اسلامی٬ چالش ها و فرصت های مشترک و مبارزه با تروریزم به بحث و بررسی گرفته می‌شود.

رییس اجرایی کشور به نمایندگی از دولت و مردم افغانستان در این اجلاس حضور دارد.

قرار است رییس اجرایی در حاشیه این اجلاس با ریيس سازمان کشورهای اسلامی٬ رییس جمهوری ترکیه و سران شماری از کشورهای اسلامی دیدار کند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604131022053000.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604131022054285.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای مودل رئیس اجرائیه در یک برنامه مودلنگ وارد ترکیه شد خدا کند پردست آورد برگردد.
HA.AF

>>>   عبدو جان چرا کرتی لاجوردی و نیکتایی سرخ نپوشیدی؟
امینی

>>>   ریس اجرایه به همین خا طر سفر های خا رج اینقدر مبارزه کرد

>>>   فقط براي مادلنگ روان باشد، آثاري از حيات افغانستان در رخ جناب ديده نميشود،

>>>   باز دریشی لکس پوشیده به اینکه باران نشود که لب سرین اش خراب نشود

>>>   هر چه است باکفایت بیکفایت .خوشبختانه که یک شخصیت و قیافه ویونیفورم منظم خو دارد که دراجتماعات داخلی وخارخی ظاهر میشود. که بالایش افتخار کرد. نه مانند شریک قدرت شان و سلف شان که با پیراهن و تنبان، قدیفه سر شانه، واسکت و تسبیح ریاء کارانه در اجتماعات رسمی و غیر رسمی برای عوامفریبی خود را نشان میدهد.

>>>   فکر کنم در کدام عروسی دعوت شده .
عبدالله ریحان

>>>   این... به هرجا که بروند کفش های شان حتی به خاک نمیخورد دیگه اینها از حال ملت چه خبردارن وای خدای من
غوری

>>>   به نماينده گي از يك كشور اسلامي در جلسه كشور هاي اسلامي به لباس كفر ميرود اين انتهاي بي انصافي و جفا در حق اين ملت است كه اينگونه انسانهاي كه خود را به كفر مشابه مي كنند و باز در جلسه كشور هاي اسلامي ميروند

>>>   بعضی ها چقدر کوتاه فکر عقب مانده و تنگ نظر هستن که اگر رئیس جمهور با پیراهن تنبان، قدیفه سرشانه، تسبیح بدست لنگی، واسکت ، قره قل ، چپن ، پکول و قطی نصوار در جیب هم در اجتماعات داخلی و یا خاجی ظاهر شود . هم حرف میزنید که با این لباس پوشیدنش آبروی ما را میبرد . اگر مانند داکتر عبدالله باقیافه خوب لباس منظم و یونیفورم بین المللی در اجتماعات داخلی و خاجی ظاهر میشود باز هم شما تنگ نظرهای کوتاه فکر با لایش ایراد میگیرید که زیاد فیشن میکند . متائسفانه و جاهلانه که به هیچ طرف راضی نیستید. میخواهم از شما اعتراض کننده گان بپرسم که آیا پول خرید لباسهای شیک خود را، نه از جیب شما میگیرد و نه از بودجه دولت برایش تخصیص داده شده است بلکه از پول
شخصی خود مصرف میکند. اگرشما میگوئید که از بودجه دولت مصرف میکند پس اثبات مستند ارائه کنید در غیر آن لزوم به یاوه سرائی ندارد. من نه عبدالله دیده ام و نه با ایشان شریک معامله میباشم.

>>>   نوش نوش نوش .
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است