آيا معاون اول رييس جمهور جاسوس است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۲    ۱۳۹۵/۱/۲۵ کد خبر: 114566 منبع: پرینت

اگر بگوييم كه كشورهاي ايران و تاجكستان شديدا از داكتر عبدالله حمايت مي كنند، اين سخن بنظر شما چگونه مي رسد! آيا عبدالله را جاسوس خواهيد گفت؟! پس چرا در مورد جنرال دوستم كسي اين سخن را نمي گويد.

چرا در افغانستان بغير از تاجیک ها، ديگران به جاسوسي متهم نمي شوند؟

جنرال دوستم صراحتا از همسويي اش با كشور هاي تركيه و ازبكستان می گوید در حالی که هيچ كسي نيست بگويد که دوستم نماینده افغانستان است یا ازبكستان و تركيه؟! جنرال دوستم معاون اول رییس جمهور کشور است يا معاون اول ريیس جمهور ازبكستان و تركيه!

چرا تاجیكان به جرم فارسي زبان بودن هميشه به جاسوسي به ايران متهم مي شوند در حاليكه رفتار ديگران طوري است كه تو گويي عضو ارشد سازمان استخبارات فلان كشور باشند؟

آريامهر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کی گفته جاسوس است؟ مه خو نگفتم هرکس گفته دروغ گفته دوستم قهرمان است !
@

>>>   اینکه کشور ازبکستان وکشور ترکیه به خاطر دوستم وکشورامریکا وامگلیس بخاطر اشرف غنی هند وروسیه بخاطر داکتر عبدالله .... بخاطر محسنی ومحقق با ما کمک میکنند یا کنند هیچ عیبی ندارد کارخوب است ، هدف جنرال صاحب هم همین چیز بود
ر

>>>   اصلآ افغانستان باید از نام افغانستان، از دین عرب ها خود را برهاند و به گذشته خویش که عبارت از آریانا است بر گردد و ازین اتهام های جاسوسی گوناگون خود را برهاند.
چه گفتی آریا مهر صاحب؟

>>>   بلی از طریق کی بی از بکستان در خدا چند کرس عملی نظام اجنت استخدام شده بود امنیت دولت ان وقت هم در زیر نظارت دوستم داشت.

>>>   معاش اردوی ملی ازطرف امریکایی هاپرداخت میشودفعلاکشورهای دیگری درچوکات دولت ادعای مالکیت نمیتواند.داکترعبدالله سایرملاهای جهادخوربشمول جنرال دوستم جاسوس رسمی و آشکارامریکااست .هروقت جان کری بیآیدجای شان مرغانچه است .پس گپ وحرف برسرجاسوسی بی معنی خواهدبود.
وطندار

>>>   به جاسوسی متهم نی بلکه جاسوس سر سپرده هستند.
کوشش دارند که یک وطن نیمه ویران خودرا یکی از ایالت های ایران کند و خود غلام حلقه بګوش شوند.

>>>   می گونید که در بغلان 36نفر از اربکی را طالبان ساعت 2بجه شب گرفتار کردند اما هیچ کس به قصه اش نیست این چگونه دولت است

>>>   ما باید از تاجیکان حمایت کنیم همانطور که هموطنان آذری زبان ما از جمهوری آذربایجان حمایت میکنند و اینکه کسی دوستی و یا حمایت و کمک ما به تاجیکان را سرزنش کند، بسیار ناخرد است و کسی که تاجیک را جاسوس تلقی کند بسیار آدم مغرضی است، مردم تاجیک یک پیکره از مردم فارس ایران است.
شهروند ایران

>>>   از برای خدا این ملت یکپاچه را متفرق نسازید ماهمه افغان هستیم درزیر یک بیرق زندگی مینمایم به هر زبانی تکلم مینمای باز هم از افغانستان هستی افغان گاهی به معنی پشتون اسعمال نشده اصل این کلمه هم فارسی است در پشتو باین وزن وقیافه چیزی سراغ نداریم وباز داکتر عبدالله از کجا تاجک است پدرش از قندهاربوده دریک خانواده ای روشن فکر که همه به حزب دموکراتیک خلق سابق ارتباط داشتند تولد گردیده وبعد ها توانست خودرا به درگاه امریکای هابرساند اوردن علومی را دروزارت داخله وموافقه نمودن با استانکزی قاتل استاد ربانی به حیث وزیر دفاعاین را میرساند که اونه تاجک است ونه پشتون بلکه بیگانه از کشور ودور از فرهنگ این ملت است همچنان اقای غنی ودوستم وسایر اعضای کابینه الا ما شاءالله
سیالبت خان

>>>   اینها بمثل گرگان وهشی هستن ک دربین گسفندان زندگی مکند هروقت ک دیل شان شود مراهم میخورد و تراهم میخوردک هم اکنون ازایشان هیماید میکونید هتا اگر وقتشبر سد فرزندان شانرا خاهم توعمه نیششان خاکردشمابمسروف این آنباشید

>>>   یک هزار فیصد جاسوس است ادم بیسواد اول از روس بود فعلا از ازبکستان وترورکیه است اگر نیست چرا ترکیه یا ازبکستان بدون ویزه بدون دعوت نامه سفر می کند.

>>>   به عوض انکه رهبران خودرا به نام ان واین متهم نمایم چرا درمورد این فکرنه کنیم که ما همه افغان هستنم وبه خاطر ابادی وسربلندی افغانستان یکجا کارکنیم وتخم نفاق را از زهن تمام افغانها ګم نمایم ووطن خودرا اباد وسربلند سازم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است